Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
Alternátor - elektro klimatizace https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=9&t=22106 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | Billy Bob Bean [ 22.4.10, 20:09 ] |
Předmět příspěvku: | Alternátor - elektro klimatizace |
Zdravim chlapi. Mám takovej dotaz. Nikdy jsem neměl rozdělanej alternátor, takže nevím jak to uvnitř vypadá. Myslíte že by bylo možný provést "odkostření" diodovýho bloku od kovovýho zbytku alternátoru? Potřebuju - vytáhnout ven samostatným kabelem. Zajímá mě to hlavně u 70 a 90A alternátorů co byly ve feliciích. Anebo kde by se sal sehnat za nějakou rozumnou cenu 24V alternátor aspoň 80A. Z jednoho jedinného důvodu potřebuju mít ve felicii navíc 24V rozvod a vytlačit z něj alespoň 2kW. ps: Rozchlastat anebo rozchodit tu myšlenku nejde. |
Autor: | Matthes [ 22.4.10, 20:29 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tyjo a jak chces ziskat tech 24V? A k tomu 80A? Vzdyt 90A altik ma neco pres kilowat, tak kde vezmes ten druhej? |
Autor: | p.s. [ 22.4.10, 20:56 ] |
Předmět příspěvku: | |
já bych skusil pohledat vrakoviště nisanů starý Patroly tak kolem roku 88 měli 24V rozvod elektriky s tim odkostřenim sem to sice neskoušel ale co ty diody demontovat a zapojit mimo altík |
Autor: | michalkatka [ 23.4.10, 08:35 ] |
Předmět příspěvku: | |
ak potrebuješ 24V s takým výkonom, zháňaj alternátor z liazky, alebo 815, ja síce neviem načo ti to bude, ale voľnobeh to neutiahne určite jedine BMM, alebo MPi si to doladí samé, kerbec by si musel upravť... |
Autor: | slovacek.milos [ 23.4.10, 10:47 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Alternátor - kontrukce |
Billy Bob Bean píše: Zdravim chlapi. Mám takovej dotaz. Nikdy jsem neměl rozdělanej alternátor, takže nevím jak to uvnitř vypadá. Myslíte že by bylo možný provést "odkostření" diodovýho bloku od kovovýho zbytku alternátoru? Potřebuju - vytáhnout ven samostatným kabelem. Zajímá mě to hlavně u 70 a 90A alternátorů co byly ve feliciích. Anebo kde by se sal sehnat za nějakou rozumnou cenu 24V alternátor aspoň 80A. Z jednoho jedinného důvodu potřebuju mít ve felicii navíc 24V rozvod a vytlačit z něj alespoň 2kW. ps: Rozchlastat anebo rozchodit tu myšlenku nejde. ještě to mají celkem zmáklý v PAL kroměříž, tam jsou na myšlenky odbornící Psychyatrie A Léčebna MUDr.Petr Možný ti bude ochotně naslouchat http://www.plkm.cz/ do hlavy ti zavedou takové svíčky připojí vysoké napětí a bude ti třeba stačit pak obyčejný altík, pokud ne tak můžeš dopadnout jak chudák Jack v přeletu nad kukačím hnízdem tam to nějak přepískli stím napětím a altík nebylo už potřeba miloš |
Autor: | varok [ 23.4.10, 15:25 ] |
Předmět příspěvku: | |
Pokud použije ten altík z Liazky nebo 815ky, tak mu to favo nebo felina motor neutáhne na volnoběh určitě. Ani BMM si to nedoladí, bude se podle mne trápit. možná pod vyššíma otáčkama a pořádně zpřevodovat. Myslím zatížený, ne na prázdno. |
Autor: | Šemik [ 23.4.10, 15:43 ] |
Předmět příspěvku: | |
Odkostřit 70A bude podle mě problém, šel bych určitě variantou jiného alternátoru |
Autor: | Karátek [ 23.4.10, 16:42 ] |
Předmět příspěvku: | |
Zeptám se jednoduše, výstupní napětí má mít 24V při zátěži a střídavý? Nebo jednosměrný? |
Autor: | Billy Bob Bean [ 24.4.10, 12:28 ] |
Předmět příspěvku: | |
Jde o to, že potřebuju udělat měnič z 12V na 230 cca 2kW. Při 12V to budou neúnosně vysoký proudy. Mnohem lepší je 24V. Buď dám k BMM 2 90A alternátory a budu doufat, že mi to ještě bude dobíjet baterku anebo přidám ještě 1 24V alternátor. 150A vs 75A je celkem rozdíl. Chci do felicie zastavět elektrickou klimatizaci s příkonem 1,9kW . Myslím, že je celkem jedno jestli normální kompresor do auto klimatizace vezme třeba 3kW nebo já vezmu 2kW elektrického příkonu a odsaju z motoru alternátorem. Miloš: PAL kroměříž bude zřejmě kvalitní firma vyhánějící z 24V alternátory z hlavy |
Autor: | Matthes [ 24.4.10, 12:31 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tyjo a ten menic uz mas vymyslenej? To abys ho tahal na voziku za autem |
Autor: | darklord [ 24.4.10, 12:40 ] |
Předmět příspěvku: | |
Matthes: taketo, co? |
Autor: | Billy Bob Bean [ 24.4.10, 12:45 ] |
Předmět příspěvku: | |
Měčič je pro mě ta nejjednodušší část. Spínané měniče mě živí. 2 kW měnič se vleze bez problémů do 8kg. |
Autor: | darklord [ 24.4.10, 12:47 ] |
Předmět příspěvku: | |
a chladiarensku vezu tomu netreba? |
Autor: | Billy Bob Bean [ 24.4.10, 12:51 ] |
Předmět příspěvku: | |
150W odpadního tepla není tak moc. Postavit takovej měnič je mnohonásobně jednodušší než upravovat mapy v jednotce MPI. |
Autor: | darklord [ 24.4.10, 12:53 ] |
Předmět příspěvku: | |
myslis? osobne radsej tu jednotku, ako menic ktory som v zivote nevidel ani na fotke... inak co sa tyka tej klimatizacie, uvazoval si aj o tom aku ucinnost ma ten alternator, aku ucinnost ma ten menic a aku ucinnost ma kompresor v klime? nevyslo by jednoduchsie dat do feldy klimu ktora sa koniec koncov do feldy montovala? podla mojho nazoru by to bolo rychlejsie, lacnejsie, spolahlivejsie a hlavne bezpecnejsie |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |