Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

Alternátor - elektro klimatizace
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=9&t=22106
Stránka 1 z 2

Autor:  Billy Bob Bean [ 22.4.10, 20:09 ]
Předmět příspěvku:  Alternátor - elektro klimatizace

Zdravim chlapi. Mám takovej dotaz. Nikdy jsem neměl rozdělanej alternátor, takže nevím jak to uvnitř vypadá. Myslíte že by bylo možný provést "odkostření" diodovýho bloku od kovovýho zbytku alternátoru? Potřebuju - vytáhnout ven samostatným kabelem. Zajímá mě to hlavně u 70 a 90A alternátorů co byly ve feliciích.

Anebo kde by se sal sehnat za nějakou rozumnou cenu 24V alternátor aspoň 80A.

Z jednoho jedinného důvodu potřebuju mít ve felicii navíc 24V rozvod a vytlačit z něj alespoň 2kW.


ps: Rozchlastat anebo rozchodit tu myšlenku nejde.

Autor:  Matthes [ 22.4.10, 20:29 ]
Předmět příspěvku: 

Tyjo a jak chces ziskat tech 24V? A k tomu 80A? Vzdyt 90A altik ma neco pres kilowat, tak kde vezmes ten druhej?

Autor:  p.s. [ 22.4.10, 20:56 ]
Předmět příspěvku: 

já bych skusil pohledat vrakoviště nisanů starý Patroly tak kolem roku 88 měli 24V rozvod elektriky
s tim odkostřenim sem to sice neskoušel ale co ty diody demontovat a zapojit mimo altík :?:

Autor:  michalkatka [ 23.4.10, 08:35 ]
Předmět příspěvku: 

ak potrebuješ 24V s takým výkonom, zháňaj alternátor z liazky, alebo 815, ja síce neviem načo ti to bude, ale voľnobeh to neutiahne určite jedine BMM, alebo MPi si to doladí samé, kerbec by si musel upravť...

Autor:  slovacek.milos [ 23.4.10, 10:47 ]
Předmět příspěvku:  Re: Alternátor - kontrukce

Billy Bob Bean píše:
Zdravim chlapi. Mám takovej dotaz. Nikdy jsem neměl rozdělanej alternátor, takže nevím jak to uvnitř vypadá. Myslíte že by bylo možný provést "odkostření" diodovýho bloku od kovovýho zbytku alternátoru? Potřebuju - vytáhnout ven samostatným kabelem. Zajímá mě to hlavně u 70 a 90A alternátorů co byly ve feliciích.

Anebo kde by se sal sehnat za nějakou rozumnou cenu 24V alternátor aspoň 80A.

Z jednoho jedinného důvodu potřebuju mít ve felicii navíc 24V rozvod a vytlačit z něj alespoň 2kW.


ps: Rozchlastat anebo rozchodit tu myšlenku nejde.


ještě to mají celkem zmáklý v PAL kroměříž, tam jsou na myšlenky odbornící

Psychyatrie
A
Léčebna


MUDr.Petr Možný ti bude ochotně naslouchat http://www.plkm.cz/ do hlavy ti zavedou takové svíčky připojí vysoké napětí a bude ti třeba stačit pak obyčejný altík,

pokud ne tak můžeš dopadnout jak chudák Jack v přeletu nad kukačím hnízdem tam to nějak přepískli stím napětím a altík nebylo už potřeba :D miloš

Autor:  varok [ 23.4.10, 15:25 ]
Předmět příspěvku: 

Pokud použije ten altík z Liazky nebo 815ky, tak mu to favo nebo felina motor neutáhne na volnoběh určitě. Ani BMM si to nedoladí, bude se podle mne trápit. možná pod vyššíma otáčkama a pořádně zpřevodovat. Myslím zatížený, ne na prázdno.

Autor:  Šemik [ 23.4.10, 15:43 ]
Předmět příspěvku: 

Odkostřit 70A bude podle mě problém, šel bych určitě variantou jiného alternátoru

Autor:  Karátek [ 23.4.10, 16:42 ]
Předmět příspěvku: 

Zeptám se jednoduše, výstupní napětí má mít 24V při zátěži a střídavý? Nebo jednosměrný?

Autor:  Billy Bob Bean [ 24.4.10, 12:28 ]
Předmět příspěvku: 

Jde o to, že potřebuju udělat měnič z 12V na 230 cca 2kW. Při 12V to budou neúnosně vysoký proudy. Mnohem lepší je 24V. Buď dám k BMM 2 90A alternátory a budu doufat, že mi to ještě bude dobíjet baterku anebo přidám ještě 1 24V alternátor. 150A vs 75A je celkem rozdíl.

Chci do felicie zastavět elektrickou klimatizaci s příkonem 1,9kW :evil: .
Myslím, že je celkem jedno jestli normální kompresor do auto klimatizace vezme třeba 3kW nebo já vezmu 2kW elektrického příkonu a odsaju z motoru alternátorem.

Miloš: PAL kroměříž bude zřejmě kvalitní firma vyhánějící z 24V alternátory z hlavy :D

Autor:  Matthes [ 24.4.10, 12:31 ]
Předmět příspěvku: 

Tyjo a ten menic uz mas vymyslenej? To abys ho tahal na voziku za autem :-)

Autor:  darklord [ 24.4.10, 12:40 ]
Předmět příspěvku: 

Matthes: taketo, co?
Obrázek

Autor:  Billy Bob Bean [ 24.4.10, 12:45 ]
Předmět příspěvku: 

Měčič je pro mě ta nejjednodušší část. Spínané měniče mě živí. 2 kW měnič se vleze bez problémů do 8kg.

Autor:  darklord [ 24.4.10, 12:47 ]
Předmět příspěvku: 

a chladiarensku vezu tomu netreba?

Autor:  Billy Bob Bean [ 24.4.10, 12:51 ]
Předmět příspěvku: 

150W odpadního tepla není tak moc.

Postavit takovej měnič je mnohonásobně jednodušší než upravovat mapy v jednotce MPI.

Autor:  darklord [ 24.4.10, 12:53 ]
Předmět příspěvku: 

myslis? :) osobne radsej tu jednotku, ako menic ktory som v zivote nevidel ani na fotke...

inak co sa tyka tej klimatizacie, uvazoval si aj o tom aku ucinnost ma ten alternator, aku ucinnost ma ten menic a aku ucinnost ma kompresor v klime? nevyslo by jednoduchsie dat do feldy klimu ktora sa koniec koncov do feldy montovala? podla mojho nazoru by to bolo rychlejsie, lacnejsie, spolahlivejsie a hlavne bezpecnejsie

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/