Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

Otáčky ventilátoru topení
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=9&t=22613
Stránka 1 z 2

Autor:  paži [ 2.6.10, 15:24 ]
Předmět příspěvku:  Otáčky ventilátoru topení

Chtěl bych se zeptat, jeslti jsou nějak omezené otáčky ventilátoru topení v závislosti na ?příkonu? ?

Mám takovej zvláštní problém - když stojím se zapnutým motorem a větrák mám zapnutý, fouká normálně (nahovno) jak má, ale pokud přidávám plyn nebo jedu, tímpádem mi začíná trochu fungovat dobíjení, větrák začíná zrychlovat a hučet. Po ubrání plynu jde zase normálně.
Je to hrozná blbost, já vím :lol:

Autor:  patrik-hp [ 2.6.10, 16:21 ]
Předmět příspěvku: 

:lol: :lol: Přesvědčil ses že jsou,co chceš ještě vědět? :roll: :lol: :D

Autor:  paži [ 2.6.10, 16:26 ]
Předmět příspěvku: 

Jak to funguje, co s tím a tak...je to píčovina ale zní to jako kdybych letěl v helikoptéře což mě fakt docela sere :lol:

Autor:  Matthes [ 2.6.10, 16:33 ]
Předmět příspěvku: 

A vo co ti de frajere? O to ze na volnobeh nefouka? Mas sracku alternator. Pokud to ze potom vetrak huci, tak ho rozeber a namaz.

Autor:  paži [ 2.6.10, 16:39 ]
Předmět příspěvku: 

Jde mi o to, že ha volnoběh fouká dobře, tak jak dřív, ale při přidání plynu jde do otáček jako vrtačka u zubaře vydává strašný zvuky.
Na alternátor seru, baterku dobíjí výborně.

Zkusím tedy namazat. díky.

člověk si tady musí prvně připadat jak renault aby se něco dozvěděl žejo?

Autor:  Matthes [ 2.6.10, 17:01 ]
Předmět příspěvku: 

Proc? Mozna jsem se nechal ovlivnit vidinou toho jak menim tesneni pod hlavou :sick: Kazdopadne pokud pri zvyseni otacek rostou i otacky vetraku, tak alternator urcite nedobiji vyborne :-)
Namazat, uvidet. Preju peknou zabavu pri vyndavani topeni, popripade pri jeho spusteni a demontazi vetraku smerem do kufru.

Autor:  paži [ 2.6.10, 17:08 ]
Předmět příspěvku: 

Vyčkám nejspíš na nový topení od Carlose...
Mě přijde alternátor ok...když se mi vytloukla baterka kvůli zapnutým světlům, stačilo to pustit z kopce, projet a baterka se dobila myslím dobře, protože toho vydrží fakt hodně.

Kdybych kupoval altík - jak vlastně zjstím, že za něco stojí a není to stejně špatný?

Autor:  darklord [ 2.6.10, 17:12 ]
Předmět příspěvku: 

ak ma na sebe ze magneton tak je zly :D

Autor:  varok [ 2.6.10, 17:15 ]
Předmět příspěvku: 

Mě se zdá, že větrák od topení jde vytáhnou normálně do kufru, ne? Ale musí se nějak ohnout případně uřezat ten plech na větrákem. Ten bude potřeba asi namazat. Ty zvuky nejspíše dělají přidřené opotřebované ložiska ventilátoru. Pokud napětí tak hodně kolísá(při volnoběhu menší a při přidání plynu roste), tak to není dobré dobíjení. Změřit napětí na volnoběh a při vyšších otáčkách a nahlásit.

Autor:  paži [ 2.6.10, 17:17 ]
Předmět příspěvku: 

Měřit kde prosím?

Autor:  Jonny [ 2.6.10, 17:59 ]
Předmět příspěvku: 

najprv na altiku ( na tej matke na 10 klucik ) potom na aku , zisti rozdiel , a potom aj na vetraku pricom kostru pre meranie vetraku ber z kostriaceho kabliku a nie z kasne . pripadne mozes skusit osukat kostru - mne to dost pomohlo ( nikto to nerobil od roku pana 86 )

Autor:  paži [ 2.6.10, 18:25 ]
Předmět příspěvku: 

ok, zkusím..a napíšu, díky

Autor:  darklord [ 2.6.10, 18:45 ]
Předmět příspěvku: 

na original alternatore byt 55A s velkou remenicou a spravne nastavenym volnobehom to nikdy nepojde poriadne, dovolim si tvrdit ze ani na novom aute to neslo (a teda plus este rozsvietene svetla) to proste nieje technicky mozne vzhladom na vykonovu charakteristiku toho alternatoru

Autor:  paži [ 2.6.10, 18:56 ]
Předmět příspěvku: 

takže co, altík z fábky by mohl pásnout ne?

Autor:  Matthes [ 2.6.10, 19:33 ]
Předmět příspěvku: 

Ano, jen upravit dolni drzak...

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/