Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

Termospínač chladiče
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=9&t=22754
Stránka 1 z 2

Autor:  HanzBileFacko [ 13.6.10, 20:09 ]
Předmět příspěvku:  Termospínač chladiče

Chlapi dělá se víc tipů termospínačů které spínají větrák na chladiči? Mojí ten větrák přes léto jede snad pořád, přitom chladící kapalina má 82 st. (měřeno dig. teploměrem). Mě se větrák zapne až při teplotě přes 90 st. Oba máme Feldu 1.3

Autor:  darklord [ 13.6.10, 20:11 ]
Předmět příspěvku: 

myslim ze sa robi cidlo do klimy na feldu ktore ma rovnaky zavit, ale nizsiu teplotu. Semik bude vediet

Autor:  Šemik [ 13.6.10, 21:10 ]
Předmět příspěvku: 

Termočidla mívají stejný závit (tuším že M22) a dělají se v takovém rozmezí teplot, ať už jsou to čidla originální nebo univerzální, že tam můžeš mít cokoliv. Pokud Ti to vadí, nezbyde než koupit origo čidlo.

Autor:  patrik-hp [ 13.6.10, 22:44 ]
Předmět příspěvku: 

Koukej to přepsat tatare...Už si někdy normálně viděl na svym nebo jinym autě termostat na chladiči?Néé???Tak napiš termospínač.Tady to čtou i nově příchozí lidé z okolí.Až tohle někde řeknou že to četli tady,tak budem tataři..Jinak si kup normální termospínač originál,né nějakej facet nebo jiný kokotiny...Jdi nekompromisně do originálu,aby tu nebyly popsaný stránky o jednom spínači na desetistránku :!: :lol:

Autor:  HanzBileFacko [ 14.6.10, 07:45 ]
Předmět příspěvku: 

patrik-hp spokojen? :wink:

Autor:  varok [ 14.6.10, 08:46 ]
Předmět příspěvku: 

Nebo tam může být termospínač ze š 120. Nevím jestli pasuje i na felinu, ale na fáčko ano. Má stejný tvar i závit. Jen teplota je kolem těch 80 °C. Měl jsem ho chvíli na starém fáčku, ale skoro pořád mi běžel větrák. Je potřeba říct v obchodě, že chceš buď origo, nebo jiný ale se spínáním při teplote alespoň 90°C. Fáčko má myslím 95, to by šlo taky.

Autor:  HanzBileFacko [ 14.6.10, 08:48 ]
Předmět příspěvku: 

trochu sem googloval, termospinačů se prodává spousta. jaká je optimální spínací a vypínací teplota? myslím že moje má ten se spínací teplotou 83 st. proto se ventilátor tak často spíná. odhaduji že to baterii moc nesvědčí když po vypnutí motoru vent. ještě několik minut běží. odběr bude mit asi dost velký...

Dík H

Autor:  Nepér [ 14.6.10, 13:55 ]
Předmět příspěvku: 

Hele, jde ten termospínač vyměnit dost rychle, aby mi nevyteklo moc kapaliny?

Autor:  darklord [ 14.6.10, 14:12 ]
Předmět příspěvku: 

Neper: neviem aky pristup tam ma favo, ale na skodovke to je opruz ked ti to chcije do ksichtu a snazis sa to co najrychlejsie vymenit

Autor:  21lucas [ 14.6.10, 14:21 ]
Předmět příspěvku: 

na facku to vymenis z vrchu a kdys ses sikovnej tak ti vytece jenom 0,5 litru vody mozna mene

Autor:  jacobsz1 [ 14.6.10, 15:26 ]
Předmět příspěvku: 

Nepér píše:
Hele, jde ten termospínač vyměnit dost rychle, aby mi nevyteklo moc kapaliny?

Mě vyteklo cca 3 decy :wink: taky to byla rychlá akce :lol:

Autor:  hardb [ 14.6.10, 20:40 ]
Předmět příspěvku: 

dá se to rychle vyměnit, osobně vyzkoušeno, jen nevím proč řešíte to že větráku fučí pořád, to bych byl osobně rád že mi motor ochlazuje,
páč mě spíná až tak při 90 stupních a to aby seplo musí auto chvíli stát na volnoběh

Autor:  Šemik [ 14.6.10, 20:42 ]
Předmět příspěvku: 

Výměna při plném systému je sranda, jak na předohrabech tak na 742, vyteče pár kapek, no problem. Důležitý je mít novej připravenej i s těsněním už v ruce.

742 mělo origo 97°C spínací teplotu, což naprosto nefungovalo. Koupil bych termospínač co má spínací teplotu kousek nad 88°C.

Autor:  Nepér [ 14.6.10, 21:38 ]
Předmět příspěvku: 

No, já tam chci před Holandskem dát jen to správný hliníkový těsnění.

Autor:  Šemik [ 14.6.10, 21:39 ]
Předmět příspěvku: 

To vyteče trochu víc

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/