Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 28.11.24, 11:42



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6 ] 
 Diagnostika - nastavení ukazatele servisních intervalů 
Autor Zpráva
von GLEXR
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1246
Bydliště: Písek, v Plzni bylo krásně
Příspěvek Diagnostika - nastavení ukazatele servisních intervalů
Mám prosbu. :oops:

Dokážu pomocí Vagu Com nastavit ukazatel servisního intervalu u Octy I? Prostě aby mě to varovalo na potřebu výměny oleje a tak... Někdo přede mnou to asi vypnul, páč mi to nic nehlásí...

_________________
1) Fiat Doblo 263 Maxi Combi 1,6 JTD
2) Sarah - Škoda 105 S
3) Fiat Ducato 2,0 JTD - Arbeitwerk

Škoda 742 Forever Team


5.7.10, 09:48
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27231
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
jo jde to :wink: u fábky sem se k tomu dostal

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


5.7.10, 10:03
Profil ICQ
von GLEXR
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1246
Bydliště: Písek, v Plzni bylo krásně
Příspěvek 
No ale jak a kde teda? :wink:

_________________
1) Fiat Doblo 263 Maxi Combi 1,6 JTD
2) Sarah - Škoda 105 S
3) Fiat Ducato 2,0 JTD - Arbeitwerk

Škoda 742 Forever Team


5.7.10, 10:27
Profil ICQ
von GLEXR
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1246
Bydliště: Písek, v Plzni bylo krásně
Příspěvek 
Tak už jsem to pomocí VISu našel a nastavil, vyskytl se ale další problém.

Jakmile nastavím pevný servisní interval (mám přístrojovku z roku 2001, z výroby nastaven interval prodloužený - pěkná blbina), skočí mi do paměti závad jednotky motoru závada číslo 18 062, čidlo teploty a stavu motorového oleje. Tato závada nejde vymazat, je tam pořád, a zmizí jedině zpětným přepnutím jednotky přístrojů na prodloužený sevisní interval. Což je mi k ničemu, když chci interval pevný...

Tuší někdo, co tato závada znamená, jestli to čidlo slouží vyloženě ke sledování stavu oleje pro servisní interval a tedy by se jeho vypnutí hlásilo jako chyba, nebo je důležité ještě pro jinou řídící jednotku?

_________________
1) Fiat Doblo 263 Maxi Combi 1,6 JTD
2) Sarah - Škoda 105 S
3) Fiat Ducato 2,0 JTD - Arbeitwerk

Škoda 742 Forever Team


8.7.10, 12:34
Profil ICQ
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
napi jak koduješ řídící jednotku přístrojovky miloš


8.7.10, 19:47
Profil
von GLEXR
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1246
Bydliště: Písek, v Plzni bylo krásně
Příspěvek 
Spojím se s jednotkou přístrojovky, kanál 17, dám kódování a kód změním podle popisu ve VISu tak, aby předposlední číslo pětimístného kódu bylo 0 - pevný servisní interval. Z výroby tam mám 1 - servisní interval prodloužený QG1.
Dám uložit a kód se změní. V tu chvíli, pokud se spojím s ŘJ motoru mi tam skočí závada, jak jsem psal.

Potom jsem si ještě zkoušel nastavit zbývajíí km a čas do dalšího servisu v menu přizpůsobení, kanál 40 a 41, to ale na problému nic nemění. I když hodnoty se mi přepsat podařilo.

Nakonec jsem vše vrátil do původního nastavení.

Nemám tucha, je-li to správný postup, takhle jsem to pochopil z VISu. Je to jedna z mých prvních akcí s diagnostikou kromě načítání hodnot, tak mě Miloši kdyžtak oprav. :wink:

_________________
1) Fiat Doblo 263 Maxi Combi 1,6 JTD
2) Sarah - Škoda 105 S
3) Fiat Ducato 2,0 JTD - Arbeitwerk

Škoda 742 Forever Team


10.7.10, 20:41
Profil ICQ
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 6 ] 

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 45 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz