Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
Relé fabia https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=9&t=22963 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Venca 21 [ 2.7.10, 08:02 ] |
Předmět příspěvku: | Relé fabia |
Dobrý den, potřeboval bych poradit jak se dostanu na relé klimatizace u fabie. kde ho najdu a tak. Díky moc. |
Autor: | darklord [ 2.7.10, 08:06 ] |
Předmět příspěvku: | |
odporucal by som dielensku prirucku. a pokial si zdochly ju hladat a chces nejake info, tak odporucam napisat o aky rocnik auta sa jedna, aky motor atd... |
Autor: | Venca 21 [ 2.7.10, 08:13 ] |
Předmět příspěvku: | |
je to fabia combi 2002 motor 1,4 16V 55kw |
Autor: | kwiko [ 2.7.10, 08:56 ] |
Předmět příspěvku: | |
vybava? |
Autor: | petr petr [ 2.7.10, 12:28 ] |
Předmět příspěvku: | |
No mě by třeba ještě zajímalo jakou má barvu, kolik stála a jaké ma kola Ne teď vážně proč hledáš relé ? Klima nejde ? Fábie nemá klasické spínací relé, má jednotku dochlazování a jednotku klimatizace, takže záleží co vlastně řešíš ? |
Autor: | Venca 21 [ 3.7.10, 07:16 ] |
Předmět příspěvku: | |
klima občas jde a občas nejde. když změřim napětí na svorkach kompresoru tak tam nic není a po odpojení kompresoru už tam napětí je. |
Autor: | Jiri [ 3.7.10, 10:21 ] |
Předmět příspěvku: | |
Venca 21 píše: klima občas jde a občas nejde. když změřim napětí na svorkach kompresoru tak tam nic není a po odpojení kompresoru už tam napětí je. no to je celkem normalni vec, musis zjistovat treba zarovkou ktera ma proudovy odber, a kdyz ta klima nejde...kompresor je sepnuty nebo ne tlak v systemu je v poradku...muze byt nizzi a pak to nekdy pujde nekdy ne |
Autor: | petr petr [ 3.7.10, 13:33 ] |
Předmět příspěvku: | |
Nejlepší je to připojit na diagnostiku, bez ní se to špatně hledá. To že to vypíná může být tím tlakem jak to psal předemnou, taky těžko říct jestli se ti spouští ventilátor. Nech to zdiagnostikovat. Jo a ještě k té patici to jsi naměřil to napětí, to si jen elektronika testuje jestli má cívka obvod, pokud by neměla napíše vadná N25. Takže tam to bude nejspíš v pořádku. |
Autor: | Venca 21 [ 4.7.10, 07:03 ] |
Předmět příspěvku: | |
ventilatory jdou oba dva, tlak je v pořadku. bylo to měřeno. Ona jde třeba dva dny bez problemu a třetí den nezapne. Takže je to takova sazka do loterie ,ktery den klima poběží a ktery ne. |
Autor: | petr petr [ 4.7.10, 13:05 ] |
Předmět příspěvku: | |
A co diagnostika a paměť závad ? Jinak tady těžko radit je tam hodně možností co by to mohlo být. Např. špatné kontakty, ukostření , někde nahnilé dráty (u fabie je to svazek v mot. prostoru pod baterii). Zajeď na diagnostiku jestli je něco v paměti závad. |
Autor: | Venca 21 [ 9.7.10, 17:04 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tak v zavadach to hlasí čidlo výparníku vadné/zkrat. Da se to čidlo nějak lehce vyměnit doma? Nebo to radši dát do servisu. |
Autor: | Jiri [ 9.7.10, 18:46 ] |
Předmět příspěvku: | |
to nevymenis musis vypustit a pak znova naplnit, tak doma jedine pokud mas plnicku |
Autor: | petr petr [ 10.7.10, 08:49 ] |
Předmět příspěvku: | |
Je lepší příště dávat i kód co ti to napíše. Jinak čidlo jde vyměnit, dostaneš se k němu od pedálu plynu, pokud se bavíme o G263. Musíš sundat levý spodek palubovky, komfortku možná i pedál plynu podle tloušťky rukou a měl by ses tam dostat. Pootočíš o 90 stupňů a je venku, ale zkontroloval bych i kabel co jde k němujestli není někde prodřený. |
Autor: | Jiri [ 10.7.10, 11:51 ] |
Předmět příspěvku: | |
petr petr píše: Je lepší příště dávat i kód co ti to napíše. Jinak čidlo jde vyměnit, dostaneš se k němu od pedálu plynu, pokud se bavíme o G263. Musíš sundat levý spodek palubovky, komfortku možná i pedál plynu podle tloušťky rukou a měl by ses tam dostat. Pootočíš o 90 stupňů a je venku, ale zkontroloval bych i kabel co jde k němujestli není někde prodřený. Tam tech cidel je nekolik zalezi co presne potrebuje vymenit, pokud je to jen teplotni uvnitr topeni tak to by vymenit slo ale pokud to je neco v tlakovem systemu tak musi vypustit a plnit....napis sem cilso toho chyboveho kodu...a vymazat nejde... |
Autor: | petr petr [ 10.7.10, 13:58 ] |
Předmět příspěvku: | |
Teplotní čidlo výparníku je jen jedno a to G 263 a to jsem napsal jak vyměnit. Pokud se on nespletl mělo by se jednat o G263. Ale jak jsem psal lépe napsat přímo kód závady. |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |