Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

ventilátor
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=9&t=23084
Stránka 1 z 4

Autor:  michalkatka [ 13.7.10, 07:22 ]
Předmět příspěvku:  ventilátor

potrebujem veľmi nízky tlačný ventilátor na chladič ( s predu )... :oops:

niečo 50 - 100W...

rady nápady postrehy a pripomienky

Autor:  21lucas [ 13.7.10, 08:21 ]
Předmět příspěvku: 

citroen C4 ma 2 rychlostni 60W ventilator pred chladicem je cca 7 cm siroky

Obrázek

Autor:  michalkatka [ 13.7.10, 09:26 ]
Předmět příspěvku: 

21lucas píše:
citroen C4 ma 2 rychlostni 60W ventilator pred chladicem je cca 7 cm siroky


fotka nepremáva, 7cm je už dosť, ale aj tak myslím že to budem musieť nejako upraviť, ale chcechcem dať preč tú výstuhu...

budem musieť niekam na vrakáč a hľadať...

Autor:  varok [ 13.7.10, 15:54 ]
Předmět příspěvku: 

To jako chceš odstranit klasický ventilátor chladiče a chceš dát před chladič? Nebo necháš původní a ještě k tomu přidat jeden před chladič?

Autor:  michalkatka [ 13.7.10, 16:13 ]
Předmět příspěvku: 

musím s predu pridať ešte jeden nech to stíha chladiť :idea: ako to má každé seriózne auto :oops:

neriešme že prečo :shock:

Autor:  varok [ 13.7.10, 17:54 ]
Předmět příspěvku: 

Proč jsem se neptal, vím že jsi už několikrát psal, že to nemůžeš uchladit. Jenom aby se ti ty ventilátory potom nehádaly. :lol: I když to možná bude vypadat blbě, mám dostatečné zkušenosti s chlazením. V jedné firmě, kde jsem kdysy pracoval, měl majitel koníčka offroad. Podomácku jsme vyráběli Offroad speciál a taky jsme ze začátku měli problém s chlazením. Já si osobně myslím, že jeden chladič před chladičem a druhý normálně za chladičem není dobrý nápad. Ale nebudu ti do toho kecat. Já osobně bych dal místo původního nějaký hooodně výkonný, i když jsi psal, že máš silnější než klasické fávo.

Autor:  Jiri [ 13.7.10, 19:28 ]
Předmět příspěvku: 

Koukam ze se u vas oteplilo... :lol: ja ted si nepamatuju co tam presne mas a nemas....napis co mas ted za chladic a jaky ventilator....nedal jsi tam ty dva vedle sebe jak sme se o tom bavili?

Autor:  michalkatka [ 14.7.10, 10:34 ]
Předmět příspěvku: 

Obrázek Obrázek

to je Volvo od Kwika, neviem či 150, alebo 200W... :oops:

ale takmer každé auto s klímou má ventilátor aj spredu, takto beží kompresor prekticky stále, ak bude chladiť klimachladič samostatný ventilátor myslím že to bude účinejšie a nebude bežať furt...

dva ventilátory vedľa seba boli ešte horšie ako teraz...

Autor:  Jiri [ 14.7.10, 20:28 ]
Předmět příspěvku: 

To bych nerekl... :oops: prave ted bych rekl ze ti to nesaje pres celou plochu chladice...ty dva vetraky bych rekl ze by meli chladit lepe..ale jestli je to v praxi jinak tak nevim no :roll: ...a co je presne za problem teda ..teplota motoru....ja co vim tak prave moc tech vetraku ve predu jsem nevidel.....par aut to ma ale vetsinou to ma dva vetraky pod kapotou a nebo treba jen jeden vicerychlostni

Autor:  michalkatka [ 14.7.10, 20:51 ]
Předmět příspěvku: 

nieje to cez celú plochu chladiča, ale aj ten klimachladič nieje úplne nalepený na vodnom chladiči, je tam medzera a inak to jednoducho nejde, klimachladič je väčší...

s dvoma ventilátormi vedľa seba išla teplota rýchlešie hore, ale vždy na hrane červeného som to vypol, teraz sa to drží 1mm pred červený a nestúpa... na keď si to cca zrátam táto varianta zaberá väčšiu plochu ako dva vedľa seba... a veľa spraví aj výkon, tento jeden má viac ako dva malé dohromady...

Autor:  Jiri [ 14.7.10, 21:09 ]
Předmět příspěvku: 

ja bych volil dva ventilatory ale vykonejsi, ten favoritacky je na nic ...dat dva ventilatory pekne tak aby byly pres cely chladic, a najit nejake tak sestiliste vrtule a poradne motory, plus k tomu bych volil nejakou regulaci otacek....to jest po zapnuti klimy aby se roztocili na nejake otacky a po sepnuti teplotniho cidla aby sly na plno

Autor:  michalkatka [ 14.7.10, 21:37 ]
Předmět příspěvku: 

však si pozri ten obrázok, tan Volvo ventilátor čo tam mám má 6, alebo 7 listov, zaberá takmer celý chladič a je to riadna víchrica, po zapnutí klímy beží cca na polovicu a na plno ho spína spínač vysokého tlaku a tepelné čidlo na chladiči, ale to sa už opakujem asi 4krát... neviem či má 150, alebo 200W :evil:

takýto druhý sa tam nevôjde ani keby čo, preto chcem druhý do predu :!:

Autor:  Jiri [ 14.7.10, 21:41 ]
Předmět příspěvku: 

ja ti rozumimk ...asi si toho uz vyzkousel hodne tak mozna ti radim co uz ty mas zavrzeno, ja myslel dva prumerove mensi..neco jako ty favoritacke ale viceliste vrtule a vykonejsi, ale na druhou stranu pokud ti to takhle nejak funguje...a potrebujes jen prilepsit tak mozna by ten do predu byl dobre reseni, treba si vzpomenu au pojedu na vrakac a mrknu tam po autech co kde je..a jak je to velke

Autor:  Jonny [ 14.7.10, 21:41 ]
Předmět příspěvku: 

a to mi chces povedat ze takyto megaventilator to neuchladi ani na plny kotol ? skusal si ho zapnut rucne trebars hned po prekroceni optim. teploty a hned naplno ?

Autor:  michalkatka [ 14.7.10, 21:44 ]
Předmět příspěvku: 

on to uchladí ako tak, ale teplota v podstate neklesá dole, nechcem si predstaviť čo by to robilo niekde v kopcoch...

a na chladiči mám 88°C čidlo takže to zopne pomerne skoro...

Stránka 1 z 4 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/