|
FAQ
• Hledat • Přihlásit se
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 6 ] |
|
Chování lambdy na VAGu + klapka a snímač tlaku...
Autor |
Zpráva |
Jura
Příspěvky: 1430 Bydliště: Brno
|
Chování lambdy na VAGu + klapka a snímač tlaku...
Nazdar kluci....Nedávno jsem tu řešil problém, že mi studená felda po nastartování po chvilince začne chcípat a musím šlápnout na plyn pak už to nechcípá, ale dokud se motor nezahřeje trochu (stačí i 2-3 minuty třeba) tak ten chod není ono. Začal sem zkoumat, měnit a zkoušet a dolšo na odpojení lambdy a poté to neudělalo a zdálo se, že motor šlape líp a ikdyž šlápnu na plyn, tak reakce je celkem rychlá...né jako s tou lambdou...celé takové plynulejší se mi to zdá... No ale k věci: napojil sem to na VAG a po nastartování hodnoty kolísají, ale napětí je hodně nízké tak 0,1 max 0,2 voltů. A jak to skákalo ty hodnoty, tak dycky číslo číslo a 0,00 pak zase znova prostě často tam skákali ty nuly, jak se auto ohřálo na provozní teplotu hodnoty se zlepšili a byli až nejvíc co sem viděl 0,72V. Jsou to správné hodnoty? Nebo kdo to má vyzkoušené, jak to má správně ukazovat? Je možný, že by lambda prostě nazačátku ukazovala špatně apak se vzpamatovala? Protože jak se auto zahřeje všechno bez problémů.... Slyšel sem, že je možné, že odejde vyhřívání lambdy mohlo by to způsobovat?
A další zajímavá věc je, že jak sem lambdu odpojil ujel 13km tak tza lambda se ukázala v chybách na VAGu, ale potom jsem to zapojil zkoumal ji na VAGu vymazal chyby zase odpojil a parkrát otočil klíčkem i měl nastartované a na VAGu se žádná chyba neukázala jak je to možné?
Díky za rady
_________________ Felinka Combi 1.6 GLX
Naposledy upravil Jura dne 23.7.10, 14:31, celkově upraveno 1
|
22.7.10, 23:15 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Re: Chování lambdy na VAGu?
lambda za studena, kým sa nezahreje tak nefunguje, teda hodnota by mala byť mimo rozsah...
aké napätie na VAG-u pozeráš, tak sa nedá pozrieť priamo hodnota lambda
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
23.7.10, 09:46 |
|
|
Jura
Příspěvky: 1430 Bydliště: Brno
|
No na VAGu je kolonka přímo napětí lambdy.... při vypnutém motoru tam je hodnota 0,05V.... jak se nastartuje začne se měnit jak se auto zahřívá zdá se, že jsou hodnoty čímdál vyšší. Ale ted sem tu lambdu měl odpojednou a zase to udělalo po startu sakra!!! Ale to by mohlo být zase tím, že lambda nebyla v chybách, takže jednotka jela jako by tam byla nebo co ikdyž byla odpojená... A jednotka bere své optimální udaje až se to zapíše do chyb ne?
_________________ Felinka Combi 1.6 GLX
|
23.7.10, 10:40 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
to ja presne neviem, ale keď ide momo rozsah nasadí do vzorca lambda 1 a pracuje s tým...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
23.7.10, 10:58 |
|
|
Jura
Příspěvky: 1430 Bydliště: Brno
|
No já sena to ještě mrknu já sem s tím VAGem tak trochu začátečník
_________________ Felinka Combi 1.6 GLX
|
23.7.10, 12:28 |
|
|
Jura
Příspěvky: 1430 Bydliště: Brno
|
Tak ještě jsem vymontoval z auta ted klapku a snímač tlaku sání...víte někdo jak ten snímač tlaku proměřit vyzkoušet? Ted du zatím rozebrat klapkua vyčistit
PS: Vyčištěno...když mrknete na klapku tak ta je čistounká a měl sem to i rozebraný a tam je to opravdu jako nový tam nebylo co čistit... Takže tyhle dvě věco snad OK ne? http://fetik.rajce.idnes.cz/Klapka/
_________________ Felinka Combi 1.6 GLX
|
23.7.10, 14:30 |
|
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 6 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 34 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|