Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

Nehází jiskru Favorit 136 LUX
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=9&t=23601
Stránka 1 z 1

Autor:  Zabak [ 29.8.10, 23:18 ]
Předmět příspěvku:  Nehází jiskru Favorit 136 LUX

Ahoj, prosim vás potřeboval bych poradit, Favorit 136 LUX začal mi asi po 3-4 tis km po koupi trochu poskakovat otáčkoměr asi v 3-4 tis a zároven škubat motor, zmizel uhlík, ten co jde k palci, tak jsem dal nový a s doměním, že je to tím, bohužél nebylo a po 35 km auto přestalo jet, zpusobem tokovým, že začlo škubat, po puštění plynu chcíplo a pak s přidáním zas chytlo, ale škubalo. Pak zhaslo na dobro, asi po hodině na chvilku chytlo cca 10s a ko. Díky ochotným lidem v blízkosti kde jsem zaparkoval se mi podařilo sehnat jinou indučku, nepomohlo, jinou cívku co je v rozělovači a stále nepomohlo, nevim jestli ta cívka byla dobrá, ale zkusil jsem jestli v ní prochází proud přez žárovičku a ta svítila, bohužel, jiskru pořád nehází. Déle se mě podařilo sehnat 2 krabičky co jsou u indučky a pořád nic beze změny. Mám Lpg, bezkontakt rozdělovač. Jestli někdo nevíte co mám zkusit, budu moc rád za rady, ted jsem naprosto bezradný, napadlo mě, že by otáčkoměr, ale ten by přece neukazoval, kdyby byl ve zkratu? :|

Autor:  michalkatka [ 30.8.10, 07:25 ]
Předmět příspěvku:  Re: Nehází jiskru Favorit 136 LUX

tam bude toho asi viac...

v prvom rade musíš mať odporové káble, každý má mať min 2kOhm, sviečky by mali byť tiež odporové tie majú v označení "R"...

palec rozdeľovača má tiež v sebe zaliaty odpor 1kOhm...

indučku potrebuje pre Favo, nie 120 tá má iné hodnoty ( teda ak máš karbec ) a nezaškodí premerať aj tú cievočku v rozdeľovači, ten je ako na tom, nieje tam priveľa kovových pilín na tom štvorcípe keď dáš dole viečko a pelec :?:

Autor:  michalkatka [ 30.8.10, 07:27 ]
Předmět příspěvku:  Re: Nehází jiskru Favorit 136 LUX

a ešte či pri tvojich pokusoch neodišla aj ETZ ( tá krabička čo to riadi ) :idea:

Autor:  Zabak [ 30.8.10, 11:00 ]
Předmět příspěvku: 

Ahoj, nevim jestli odašla etz, měl jsem poruce eště 2ETZ a zkoušečku na 12v a ta svítila u jedny ETZ na všechny 4 svorky u druhy svítila na 3 a na jednu z tech prostředních ne a ta 3 ETZ u ní zkoušečka svítila pouze u první a poslední svorky (ale to jsem zkoušela až uplně naposled). Jinak pod palcem kovove pilyny nebyli, ale byl tam někde zbytek starýho uhlíku, tak jsem ho vyndal, ale cívka od něj poškrábaná nebyla a i kdyby jo, dal jsem tam jinou a pořád nic. Dnes v 5 pojedu pro auto s kámošem, tak ho dotáhnu a budu zas zkoušet dál, přinejhoršim přejdu na kontakt zapalko, ale nevim jestli je to správná voba. Co jsem četl tak po 100 tis km ty bezkontakty celkem odcházejí, ja mam na tachomotru asi 102tis ted.

Autor:  michalkatka [ 30.8.10, 12:24 ]
Předmět příspěvku: 

rozdeľovač väčšinou odíde na veľké vôle, ale pokiaľ nevyrobíš nejaký skrat je to bezúdržbové a spoľahlivé, najskôr odíde tá cievka v rozdeľovači, inak je to nadimenzované dobre :idea:

tie ETZ neviem či si neodpálil takým testovaním s 12V skúšačkou :roll:

keď hľadám chybu tak mám servisný rozdeľovač ktorý pripojím na ETZ a otáčaním rozdeľovača ak je zapnuté zapalko musí hádzať iskru, často sa stáva že sa zlomí ten tenký signálny káblik či už na strane ETZ alebo v rozdeľovači...

Autor:  skodovkovy [ 1.9.10, 19:05 ]
Předmět příspěvku: 

Tá cievka v rozdelovači je myslím kondenzátor a keby je pokazený, tak auto pri malých otáčkach ide, ale pri vačších otáčkach zhasne.

Autor:  Šemik [ 1.9.10, 19:10 ]
Předmět příspěvku: 

Ano, cívka je kondenzátor :lol:

Autor:  Matthes [ 1.9.10, 19:40 ]
Předmět příspěvku: 

Tyjo tady nekdo nema zakladku, ve fyzice se to uci.

Autor:  fatal [ 1.9.10, 19:49 ]
Předmět příspěvku: 

Taková pitomost, přívod plusu od spínačky k zapalování je OK? Není někde špatný kontakt?

Autor:  CROWACK [ 1.9.10, 19:55 ]
Předmět příspěvku: 

Matthes píše:
Tyjo tady nekdo nema zakladku, ve fyzice se to uci.

Na základce se učí zevlit, fakovat učitele a hulit ganju...nějaký cívečky kondíky, co to je? To v životě nikdy nebudu potřebovat...

Autor:  CrazyMan [ 1.9.10, 19:59 ]
Předmět příspěvku: 

mě to učili

Autor:  Desperado [ 1.9.10, 20:25 ]
Předmět příspěvku: 

Třeba blbost, ale co třeba pojistkovka a její "oblíbené" studeňáky???

Autor:  Zabak [ 8.9.10, 12:31 ]
Předmět příspěvku: 

:D Cívka je jako dívka, nejdřiv napětí a potom proud :P Taky takovou mám doma :D byla to asi MBZtka a cívečka, dal jsem nový a chvíly pohoda a pak když jedu 120 na 4 ku a dám 5 tak škub škub 110 a zas pohoda, tak jsem to dal k mechanikovi, snad nebude drahej a něco s tim udělá :!:

Autor:  skodovkovy [ 8.9.10, 21:46 ]
Předmět příspěvku: 

CROWACK píše:
Matthes píše:
Tyjo tady nekdo nema zakladku, ve fyzice se to uci.

Na základce se učí zevlit, fakovat učitele a hulit ganju...nějaký cívečky kondíky, co to je? To v životě nikdy nebudu potřebovat...

Tak to som vtedy ešte nevedel... Prepáčte...

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/