Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

Palubní deska z Favorita r.v.94 do Favorita r.v.89
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=9&t=23761
Stránka 1 z 2

Autor:  Martin75K [ 13.9.10, 22:57 ]
Předmět příspěvku:  Palubní deska z Favorita r.v.94 do Favorita r.v.89

Rozhodnul sem se přestavět mého drobečka Favo z roku 89 s motorem EXCEL . Dostal se mi do rukou Favorit r.v.94 a chtěl bych z něj celý interiér jelikož je ve velice pěkném stavu (o kastli už se to říci nedá, ta je už komplet sežraná). Jelikož jsem celkem laik (ale zato šikula :D ) potřeboval bych poradit jak jak připojit přístrojovku s budíkama . Stačilo by mě jen nějaký navod či schéma jak předělat ty konektory co jdou do budíků, hledal jsem všude ale asi jsem slepej :sick: .Kdo o tom něco ví tak ať sem hodí buďto nějaký link nebo alespoň radu. Díky všem za pomoc.

Autor:  gokralik [ 13.9.10, 23:12 ]
Předmět příspěvku: 

Příště hledej pořádně. :P Jestli se chystáš na kompletní předělávku, tak už bych to udělal se vším všudy. Ty výplně budou ale jebačka. Zkusil bych sehnat na vrakáči dveře stejé barvy z ročníku 92 a výše. Tam je to jen o vyvrtání čtyř děr.

Přístrojovky
Pojistková skříň
Výplně dveří

Autor:  Martin75K [ 14.9.10, 06:32 ]
Předmět příspěvku: 

3x sláva , moc ti děkuju s tímhle už se dá něco dělat. Na ty dveře sem koukal a vážně to bude chtít nové. Dal bych je bejval z toho druhého Favorita ale ty už sou děravé a prohnilé :sick: . Dalo by se to i předělat ale nevím jestli to má cenu se s tím pyplat, skusím se tedy podívat po vrakárně. Pak sem kdyžtak nahodím nějaké foto. :D

Autor:  varok [ 14.9.10, 14:23 ]
Předmět příspěvku: 

Nebo sežeň rovnou z 93 a výše né? Tam už nemusíš nic vrtat. Záleží jakou máš barvu, některé se potom už nedělaly po 92 roce. Jinak tady na techwebu je návod, jak se dají dveře upravit na nový typ tapeců. Tu elektriku tady nedávno někdo taky řešil, zkus pohledat. Do nové přístrojovky by měli pasovat ty plechové dutinky i ze starého typu. Musíš jen vyměnit ty plastové konektory za novější typ, jsou kulatější a ty plechové dutinky pozapojovat jinak. Novější typy fáček měly jiné zapojení.

Autor:  Martin75K [ 20.9.10, 15:34 ]
Předmět příspěvku: 

Takže už mám přeházený interiér, teď jsem zapojil přístrojovku podle toho schématu. Jediné co mi nefunguje je ukazatel paliva :( . Má tam být zapojený černý , modrý a žlutý drát , jenže nikde mi nezbyl ten žlutý drát ale jen modrý (který byl místo toho žlutého). Takže teď jsem trochu v prd... . Zpátky se mi to nechce přehazovat takže se jdu mrknou co je špatně. Nemáte někdo náhodou podrobnější zapojení přístrojovky z Favorita r.v. 93 ? Chtělo by to i barvy kabelů (vím že se můžou lišit ale bylo by to jednodušší :shock: )

Autor:  Jiri [ 20.9.10, 19:15 ]
Předmět příspěvku: 

zalezi z ceho mas tu palubku jestli karbec a nebo strikacky my sme vzali dve palubky stejne obe nove cerne akorat jedna karbec a druha strikacka a kdyz sme je prohodili tak nesel otackomer a palivomer ukazoval hovadiny

Autor:  gokralik [ 20.9.10, 19:35 ]
Předmět příspěvku: 

Taky záleží, jestli palivoměr ukazoval předtím... ale je to jedna z nejjednodušších věcí. Černý drát je na kontrolku hladového oka, zbylé dva ovládají ručičku. Sundej zas přístrojovku a sleduj, kam se žlutý ztratil. Nic jiného ti poradit nemůžeme. :)

Autor:  varok [ 20.9.10, 20:02 ]
Předmět příspěvku: 

Ano, stříkačka má palivoměr napojený trošku jinak. Je to jaksi kombinované s čerpadlem a barvy drátů jsou asi jiné. Ale princip by měl být stejný nebo podobný. Nejlépe jen sundat to víko na nádrži, kde je ten plast s plovákem a uvidíš. Kontrolka má myslím ten faston jakoby kousek bokem, ale nejsem si jistý.

Autor:  Martin75K [ 21.9.10, 04:21 ]
Předmět příspěvku: 

Takze diky za rady, ja mam karburator a pristrojovka je z polostriku. Zluty drat tam opravdu nemam jen ty dva modre a cerny. Uz sem rozhybal to hladove oko :D ale zda se mi ze palivo to ukazuje trochu jinak nez ma ( vim ze benzin tam zatim neni jen kapka na test motoru, ale rucicka neni tam kde ma byt (na zacatku cerveneho pole) ale je cca 0.5 cm pod ním). Neda se treba prehodit i plovak v nadrzi ?

Autor:  gokralik [ 21.9.10, 07:24 ]
Předmět příspěvku: 

Ta ručička potřebuje k pohybu oba kabely. Jinak ukazuje buď úplně prázdnou nebo úplně plnou. Tak sklop zadní sedačky, vytáhni plovák a přístrojovku a pospojuj to nějakými erárními kabely, pohýbej plovákem a sleduj ručičku jestil jezdí stejně, jako plovák. Na tom není nic složitého a budeš potřeobvat jen dva dráty s fastonkama na konci.

Autor:  Martin75K [ 21.9.10, 19:24 ]
Předmět příspěvku: 

Takze uz jsem konecne rozchodil i ten palivomer, ale co se mi ted stava je ze kdyz ma motor cca 1000-2000 ot/min tak mi poskakuje ukazatel teploty vody (jakoby tam byl nekde skratik nebo nejakej studenej spoj, ale muze to byt i mala vule v konektoru ( myslim tim tu kovovou tycinku)) jeste se na to mrknu. Ale jinak moc dik , bez vasich rad bych se ted uz asi nervove zhroutil :lol: nad tou pristrojovkou. Jeste doladit par vecicek a hlavne auticko dostane novou barvu. Mozna bych se zajel pak i podivat na nejakej ten srazik s Fackama. Ale to az pristi rok, jeste mam toho dost co dodelavat :roll:

Autor:  gokralik [ 21.9.10, 19:45 ]
Předmět příspěvku: 

No tak jen makej. :) Ta blbnoucí voda bude spíš nějaká kostra. Prohlídni ještě ukostření celé přístrojovky.

Autor:  Martin75K [ 21.9.10, 22:32 ]
Předmět příspěvku: 

:idea: stává se ze mě fanatik :idea: , Favorita mam už 2 roky ale poslední měsíc mě to zčíná bavit víc a víc :lol: . Na tu kostru se mrknu taky, tak doufám že tu závadu někde najdu najdu :!: .

Autor:  michalkatka [ 23.9.10, 07:12 ]
Předmět příspěvku: 

Martin75K píše:
:idea: stává se ze mě fanatik :idea:


dúfam že ti to zostane... :lol: :lol:

Autor:  Martin75K [ 26.9.10, 14:13 ]
Předmět příspěvku: 

Tak to taky doufam :lol: . Jinak prace stale pokracuji ale ted to jde pomalu kvuli pocasi :( , jinak me porad zlobi ten palivomer ( zkousel sem i natáhnou drát primo od nadrze a stale nic) . asi to bude plovak tak se skusim po nejakem podivat jestli se mi tu nekde nevali :idea:

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/