Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
Po vypnuti klucika a vybrati motor bezi.... https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=9&t=23818 |
Stránka 1 z 3 |
Autor: | Skododlak [ 19.9.10, 19:30 ] |
Předmět příspěvku: | Po vypnuti klucika a vybrati motor bezi.... |
prepacte ak to tu uz je ale ja hladat an aforach neviem....mam taky maly problem ....na mojej skodovke .... vsetko ficalo v pohode az kym som sa nevracal z BB ... asi v pol ceste mi odysiel alternator a zacali sa mi palit kable... nastastie som isiel od mojho ujca a ten mi nabalil 200Kg suciastok na skodovku ( napr. svetla, pneu,smerovky,cast interieru) alternator som vymenil a nahodil om auto cez kable od ineho... potom uz islo dobre.... ale nevedel som ze ked vypnem auto tak ho valstne nevypnem ........... o co vlastne ide.... ked vytiahnem klucik kontrolky svietia teplotu ukazuje palivo tiez ...... takze si ho odpajam od baterky... a asi to ma stym nieco spolocne ze pri zapnutom motore ked spustim svetla stretavacie tak sa sem tam spustia a vetsinou chodim na dialkovych .. neviete v com moze byt problem popalene kable som vymenil |
Autor: | 21lucas [ 19.9.10, 19:35 ] |
Předmět příspěvku: | |
neco si spatne zapojil |
Autor: | Matthes [ 19.9.10, 19:37 ] |
Předmět příspěvku: | |
Dalky muzou byt vadnou packou, tam se rad lame ten plastik. Pokud motor bezi a odpojis baterku, muzes znicit alternator. Nesmekla se nejaka pojistka ve skrince? |
Autor: | Skododlak [ 19.9.10, 19:44 ] |
Předmět příspěvku: | |
ne ja motor vypinam cez zaradenu 5 a pustam spojku .... az potom odpojim baterku ... tak je mozne ze som nieco zle pozapajal ? .... a na dialkovych jazdim preto lebo mi svietia nizko tak to riesim takto ale chcem to vyriesit |
Autor: | Matthes [ 19.9.10, 19:44 ] |
Předmět příspěvku: | |
Odpovida se tlacitkem Post reply. Takhle alternator neznicis no. |
Autor: | Skododlak [ 19.9.10, 19:52 ] |
Předmět příspěvku: | |
no.... takze mozu to byt tie kable ... lebo aj bratrancovi sa zdalo ze je to nejak cudne zapojene skusali sme to podla jeho skodovky ale nic.... |
Autor: | Šemik [ 19.9.10, 20:00 ] |
Předmět příspěvku: | |
Jaký kabely jsi konkrétně měnil? |
Autor: | Skododlak [ 19.9.10, 20:07 ] |
Předmět příspěvku: | |
tak bol to ten zvazok co siel popri trubici na tankovanie .. .ten co smeruje k alternatoru |
Autor: | Šemik [ 19.9.10, 20:09 ] |
Předmět příspěvku: | |
Takže jsi měnil komplet kabelový svazek v autě, nebo jak? Nedokážu si moc představit výměnu jen jeho zadní části, nebo jen některých vodičů. Jestli jsi ho neměnil celý, budou v něm spečené vodiče k sobě / špatně napojené vodiče k sobě |
Autor: | varok [ 20.9.10, 11:42 ] |
Předmět příspěvku: | |
A nezaměnil jsi kable na spínačce, místo 15 jsi dal kable na 30? tedy káble, co se mají zapojit až po otočení klíčku jsou trvale pod proudem? Nebo, jsou káble někde prodřené nebo spečené a tam kde má být napětí až po zapnutí klíčku je trvale. Jinde zrada být nemůže. Maximálně se svařily kontakty ve spínačce tvým speciálním odpojováním a zapojováním kabelů. Je to ale asi málopravděpodobné. Zkus dát novou spínačku a uvidíš. |
Autor: | darklord [ 20.9.10, 12:31 ] |
Předmět příspěvku: | |
ak si menil elektriku celu tak si naprd zapojil kontakty na spinacke. vymenil si 15 a 30, pripadne ete nieco ine, kazdopadne ak nejdu stretavacky tak je to spinackou - a to same plati o druhom probleme. |
Autor: | Skododlak [ 20.9.10, 13:35 ] |
Předmět příspěvku: | |
aha no dik tak spinacku mi menil bratranec lebo som si to myslel aj ja ze to bude tym ale nebolo ... neviem mozno to zle zapojil a co to znamena 15 a 30 ?a menil som kable neviem asi od zaciatku nadrze lebo dalej boli v poriadku |
Autor: | Viky [ 20.9.10, 13:53 ] |
Předmět příspěvku: | |
No tak mozna nebyly v poradku. (Najdou se i taci, kteri pri zjisteni velkeho prechodoveho odporu vedeni hledaji uzel na dratu.) |
Autor: | Skododlak [ 20.9.10, 14:08 ] |
Předmět příspěvku: | |
no ja neviem ... skusim s na to cez vikend pozriet zatial si pozicciam auto od otca ... |
Autor: | varok [ 20.9.10, 17:34 ] |
Předmět příspěvku: | |
No 15 znamená, že na takhle označeném kontaktu apod. je proud až po zapnutí klíčku. Ta 30 je zase pořád pod proudem. Podle mého to máš zaměněné a proto ti to takhle blbne. |
Stránka 1 z 3 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |