|
FAQ
• Hledat • Přihlásit se
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 6 ] |
|
Teploměr vnitřní/vnější s indikací nabíjení (měření proudu)
Autor |
Zpráva |
MK_vs
Příspěvky: 139 Bydliště: severní Morava
|
Teploměr vnitřní/vnější s indikací nabíjení (měření proudu)
Dobrý den,
hledám teploměr, který by obsahoval tyto 3 funce - vnitřní - vnější teplota - měření palubního napětí - případně indikace námrazy.
Tyto parametry splňoval teploměr z www.conrad.cz (3 in 1) ( http://www.conrad.cz/teplomer-do-auta-3-v-1+dp73382/) . Ovšem po zapojení znatelně pískal, tak že nebyl použitelný. Po reklamaci mi sdělili, že to dělají všechny.
Rád bych se zeptal, znáte prosím jiný(é) zařízení, které by tyto funce obsahovalo?
Děkuji za tip. Martin
|
23.2.06, 08:17 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Standa
|
Teploměr do auta
Používám k úplné spokojenosti autoteploměr F-DIG.PT-113, prodává GM electronic za cca 600 Kč (v supermarketech byl dražší). Měří vnitřní a vnější teplotu s přepínačem, pamatuje si maximální a minimální teplotu nezávisle venku a uvnitř s ručním nulováním této Max/Min teploty. Signalizuje nízkou teplotu venku v krocích +3 a +1 stupeň akusticky i opticky, obě signalizace lze vypnout. ukazuje napětí baterie digitálně po 0,1 V a rovněž LED diodami ve třech krocích a bargrafem. Dále má zabudované digitální hodiny s cyklem 24 hodin a stopky s mezičasem. Jeden kablík se zapojí na trvalý plus baterie, druhý pro osvětlení displeje mám zapojený na zapnutý klíček zapalování, třetí kablík je na kostru. Nemá vlastní baterii, spotřeba z akumulátoru bez osvětlení zanedbatelná. Vřele doporučuji.
|
23.2.06, 12:35 |
|
|
Marty
|
Piskani
Jo, pravda, piskaji vsechny nebo skoro vsechny. Problemem je podsviceni displeje. To je realizovano elektroluminiscencni folii ktera potrebuje k zivotu asi 100V a toto napeti vyrabi menic. Menic kmita na frekvenci kolem 10-15kHz a tak civka znatelne piska.
Ja koupil tuhle mrchu od Hadexu
http://www.hadex.cz/grcwh/productCatalo ... teostanice
uplne prvni radek.
Piskala jak blazen a ja jsem netopyr s citlivyma usima a tak mi to dost vadilo. Na odstraneni piskani staci pristroj otevrit a traficko opatrne stahnout temi plechy co ho drzi v celosti. Pak trafo jemne zalit selakem nebo obdobnym zalevacim lakem na civky a vinuti (radi ti poradi ve firmach kde previjeji a opravuji motory)... Od te doby je teplomer hezky sticha a pouzivam ho uz skoro rok...
|
23.2.06, 19:08 |
|
|
MK_vs
Příspěvky: 139 Bydliště: severní Morava
|
Re: Teploměr do auta
To. Standa - Jak je to z vymazáním, pokud ho budu napájet z cigaretového zapalovače, který jsem připojil na 2 pojistku, tedy tak, aby při vypnutém klíčku nefungovala? Dojde pak k jeho vymazání?
|
24.2.06, 07:24 |
|
|
Standa
|
Pro Martina
Teploměr musí být připojen tvale na napětí, jinak se ti vždy vynuluje čas hodin, poslední čas stopek (pokud bys to k něčemu potřeboval) a hodnoty MAX a MIN. Pro plné využití je nutno jeden vodič dát na trvalý +, jeden na kostru a poslední k osvětlení podle zájmu dát na zapalování nebo na obrysová světla (ja ho mám na zapalování). Mám ten teploměr ve Felicii, mohu Ti mailem poslat body v pojistkové skřínce, kam jsem to napojil.
|
24.2.06, 11:41 |
|
|
MK_vs
Příspěvky: 139 Bydliště: severní Morava
|
Pro Standu
Určitě můžeš. poslat, mrknu na to. ( mk_vs@centrum.cz). Jinak já mám zapojený cigaretový zapalovač na 2 pojistku, to bylo kvůli předcházejícímu, aby nesvítil a nebral zbytečne energii z baterky. Jaký je odhadem odběr v klidu, bez osvětlení? V návodu jsem to nenačel. Dík
|
24.2.06, 12:03 |
|
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 6 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 30 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|