Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
Favorit - akumulátor, dobíjení https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=9&t=24231 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | Mex [ 28.10.10, 08:59 ] |
Předmět příspěvku: | Favorit - akumulátor, dobíjení |
Kluci potřeboval bych aby mi někdo rychle zodpověděl jestli jsou tyhle hodnoty OK. Vím že se to tady probíralo, ale nemám čas to hledat tak se když tak omlouvám. Akumulátor v klidu - 13,32 V Akumulátor při startu - 11,35 V Dobíjení na volnoběh bez světel - 14,25 V ----------||----------- se světly - 13,93 V Dobíjení při otáčkách 2500 bez světel a větráku - 14,33 V ----------||----------- se světly a větrákem - 14,20 V |
Autor: | Kachnis [ 28.10.10, 09:01 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Favorit - akumulátor, dobíjení |
pekne to mas..tak by to melo byt |
Autor: | Mex [ 28.10.10, 09:04 ] |
Předmět příspěvku: | |
Děkuji, myslel jsem si že je to pořádku jen jsem si nebyl jistý, protože správné hodnoty jsem si z hlavy nepamatoval. |
Autor: | Matthes [ 28.10.10, 11:32 ] |
Předmět příspěvku: | |
To jsou prekvapiva cisla na magneton. |
Autor: | Mex [ 28.10.10, 11:48 ] |
Předmět příspěvku: | |
Alternátor je původní 55A s naběhanými 100 tkm. Byl pouze rozdělaný, vyčištěný, proměřený, dotažené a (jistícím tmelem potřené) matky M5 na diodovém bloku a je nový regulátor s uhlíky. Plus byly očištěné veškeré kostřící body alternátoru pilníkem na čistý kov i ukostření akumulátor-karoserie-motor. Jinak akumulátor je 5 let starý originální Škoda. |
Autor: | varok [ 28.10.10, 11:55 ] |
Předmět příspěvku: | |
To jsou přímo ukázkové parametry. I po zatížení má nějakých 13,9V, tak to je nádheré, i na krátké trasy super. |
Autor: | novomi [ 28.10.10, 16:12 ] |
Předmět příspěvku: | |
Akumulátor že by měl v klidu 13,32 ? To už jsi ale předtím startoval, ne ? |
Autor: | varok [ 28.10.10, 16:46 ] |
Předmět příspěvku: | |
Nějakých 12,8V na akumulátoru naprázdno s neběžícím motoru jsem už viděl, ale 13,32V? Není to měřeno nějakým značkovým měřákem z tesca apod. za 100,- kč? |
Autor: | werty [ 28.10.10, 16:55 ] |
Předmět příspěvku: | |
Nevím co se vám na tom hošani nezdá... napětí článku 2,22 V je OK zvlášť jestli jde o akumulátor absolutně bezúdržbový tj. bez možnosti kontroly elektrolytu. |
Autor: | Mex [ 28.10.10, 17:02 ] |
Předmět příspěvku: | |
Měl jsem tušit že zase bude mít někdo (rejpavé a rádoby chytré) připomínky... Takže pro vysvětlenou... Akumulátor je absolutně bezúdržbový a byl nabitý do plna u kamaráda v servisu a uložený v garáži jelikož jsem byl na měsíc v zahraničí. A byl měřený multimetrem Voltcraft za 900 Kč. |
Autor: | novomi [ 29.10.10, 07:15 ] |
Předmět příspěvku: | |
Rejpavé a rádoby chytré připomínky ? Si děláš srandu. Se jen divim, když jsem takovou hodnotu nikdy neviděl. Viděl jsem max do 13 V na ustálený nový baterce. Ještě že jsme nepohanili ty ostatní hodnoty . |
Autor: | Mex [ 29.10.10, 07:26 ] |
Předmět příspěvku: | |
novomi: OK, možná to bylo trochu unáhlené, ale nebylo to ani tak myšlené na tebe, ale na spíš na varoka s tím jeho měřákem z tesca... to si myslím mohl odpustit... zase takový amatér nejsem abych měřil multimetrem ze kterého se sype rýže. A kdyby ses někdy pozeptal tak víš že klidové napětí přes 13V je u akumulátorů absolutně bezúdržbových docela normální a zvlášť u moderních aut. A hlavně jsem napřed zapomněl udat že to bylo ještě před startem kdy byl akumulátor předtím plněnabitý na profinabíječce k tomu určené. Takže v tom vědu nehledej. |
Autor: | john simple [ 29.10.10, 07:42 ] |
Předmět příspěvku: | |
používejte staré ručičkové měřáky a nemusíte se hádat o čínu |
Autor: | CROWACK [ 29.10.10, 09:51 ] |
Předmět příspěvku: | |
že se do toho připletu...mám ve filetě (70A altík) 44Ah baterku, nemyslím, že jí to dělá dvakrát dobře, ale chtěl bych znát názor v elektrice zběhlejších členů...původní 55Ah nedržela a klesalo napětí při startu, tak jsem tam vrazil jednu 44Ah co jsem měl plonkovní (z litra), novou 55Ah se mi moc nechce kupovat...největší problém bych asi viděl v max proudu (360/440A), ale zase na druhou stranu se startéry z felicie dávají do 742 (i 742.136, což je prakticky stejnej motor) a baterku nikdo nemění, takže by jí to nemělo až tak vadit...co myslíte vy? |
Autor: | Šemik [ 29.10.10, 17:26 ] |
Předmět příspěvku: | |
Nevidím jediný důvod proč by jí to mělo vadit |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |