Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
Kontrolka TEST https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=9&t=24241 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | Lamač [ 28.10.10, 20:35 ] |
Předmět příspěvku: | Kontrolka TEST |
Zdravím,chcem si napojiť kontrolku Test na automatický sytič.Viem že niekde to tu je,ale ani za 3 hodiny sa mi to tu nepodarilo nájsť.Ide mi len o to kde presne na karbec treba dať mikrospínač aby to zhaslo ked sa sytič vypne.Bodlo by foto,ak by niekto mal..Dakujem za akekoľvek info |
Autor: | kwiko [ 28.10.10, 20:49 ] |
Předmět příspěvku: | |
Aha, tak tam to michalkatka napojene |
Autor: | Capricorn [ 28.10.10, 20:51 ] |
Předmět příspěvku: | |
Vydrž do zítra a ti to vysvětlím dneska už se mi po tom litru vína nechce A nebo jestli ještě dorazí Michal tak ti to vysvětlí taky on tu kontrolku na to napojenou taky má. |
Autor: | michalkatka [ 29.10.10, 07:28 ] |
Předmět příspěvku: | |
fotku som hľadal, ale nenašiel... niekde v garáži... chystám sa meniť na BMM takže... cvaknem to... |
Autor: | varok [ 29.10.10, 14:39 ] |
Předmět příspěvku: | |
Buď bych dalmikrospínač k té stupňovité vačce, která když zavře přívěru sepne i mikrospínač. Po pootočení vačky a vypnutí sytiče kontrolka zhasne. Nejlépe asi tam, jak se ten šroub na zvýšený volnoběh dotýká vačky, tak tam někde. |
Autor: | michalkatka [ 29.10.10, 14:53 ] |
Předmět příspěvku: | |
nie ten spínač je zhora a tvorí doraz tomu otočnému tanieru na ktorom je ten mechanizmus, spínač to rozopne až keď sa ten mechanizmus pootočí úplne nadoraz. funguje to tak že kontrolka zasne až keď je zohriaty a už motor ide čiste na voľnobežný systém, čiže "sytič" je už dávno deaktivovaný, ale kontrolka ešte svieti, a keď je takto chladno tak niekedy zhasne až po 10km, hlavne ak idem rýchlejšie. zvažujem ako tú kontrolku využijem na BMM keď bude čas tak to nafotím, ale to by som musel zhodiť aj fiterbox, inak to nieje vidieť... a spínač spína kostru. |
Autor: | Jiri [ 29.10.10, 15:43 ] |
Předmět příspěvku: | |
ja mel kontrolku na zahratej motor jinak konkretne na bmm nevim jak ji vyuzit |
Autor: | michalkatka [ 29.10.10, 16:16 ] |
Předmět příspěvku: | |
aj ja to mám na zahriaty motor, ale zhasne až po "sytiči", nie deaktiváciou "sytiča"... |
Autor: | Jiri [ 29.10.10, 17:59 ] |
Předmět příspěvku: | |
ja mel teplotni cidlo pripojeno na rele a jak mile se zahrala voda teplotni cidlo zmensilo odpor natolik ze rele sepnulo...nebo rozepnulo |
Autor: | michalkatka [ 29.10.10, 19:37 ] |
Předmět příspěvku: | |
a odpor toho relátka neovplyvňoval udaje do budíka, príp. RJ predsa len je to ohmický odpor k odporu čidla |
Autor: | Jiri [ 29.10.10, 19:46 ] |
Předmět příspěvku: | |
michalkatka píše: a odpor toho relátka neovplyvňoval udaje do budíka, príp. RJ predsa len je to ohmický odpor k odporu čidla ja mel samostatne cidlo jen pro tohle a bylo dane myslim na vystupu z chladice takze jak sla horka voda z chladice tak to sepnulo mel sem to na stovce a spinal sem ti jeden cas i ele vetreak ale to moc nefungovalo...na tu kontroloku to bylo supr |
Autor: | michalkatka [ 29.10.10, 19:52 ] |
Předmět příspěvku: | |
pokiaľ to bolo samostatne tak ok, ešte by sa dalo aj zohnať čidlo okolo 60-70° a niekam ho nabastliť... |
Autor: | Jiri [ 29.10.10, 19:56 ] |
Předmět příspěvku: | |
michalkatka píše: pokiaľ to bolo samostatne tak ok, ešte by sa dalo aj zohnať čidlo okolo 60-70° a niekam ho nabastliť... asi taky no ja mel to klasicke pro teplomer S120 a rele pro svetla ze stejneho vozu |
Autor: | michalkatka [ 29.10.10, 20:00 ] |
Předmět příspěvku: | |
ja som to spravil aj preto že keď sa mi dávnejšie pokazil termostat, motor bol stále studený a ja som ani nevedel že po 20km ide stále na "sytič" aj keď teplota bola na začiatku bieleho poľa... takže je to aj taká kontrola... |
Autor: | varok [ 2.11.10, 15:59 ] |
Předmět příspěvku: | |
No pokud to chceš využít na BMM, tak to nemůžeš nechat jako teď . Ale raději bych si vyrobil něco na principu, jako psal Jirí, ale asi bych si to vyrobil elektronické. Kdysy jsem v AR viděl plánek, jak si udělat čidlo na přehřátí motoru, ale bylo to myslím na škody 120 apod. To by ale zase tak nevadilo a teplotu bych si nastavil třeba na 50°C, kdy už je motor trošku ohřátý. Výstup tam byl myslím na LED diodu, relé nebo bzučák. Jednu možnost, asi tu s LED bych vybral, ale dal bych normálně žárovičku co je v palubce, pokud tedy nemáš v budíkách LED diody? U BMM si to totiž řídí sama ŘJ a v podstatě to jen přibohacuje a není to sytič, i když někdo tomu tak říká. |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |