Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
APRI cd1 https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=9&t=24290 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Lamač [ 2.11.10, 21:55 ] |
Předmět příspěvku: | APRI cd1 |
Zdravím,kolega mi sľúbil palubák apri cd1,asi si ho namontujem do fáva-rozmýšľal som nad tým,že display by som vmontoval do prístrojovky-aspon na skúšku,ako by to ukázalo,ale mám otázku ohľadom čidla prietoku paliva.Kde ho namontovať? Pred palivovým (mech.) čerpadlom?Medzi čerpadlo a karbec,alebo medzi odbublinkovávač a karbec?-ide mi o to že kde bude najpresnejšie meranie prietoku.Ved odbublinkovávač má prepad do nádrže-a podľa mňa zapojiť čidlo pred ním asi nebude najpresnejší spôsob.Kde bolo to čidlo zapojené origo?Dík za info |
Autor: | werty [ 2.11.10, 23:06 ] |
Předmět příspěvku: | |
Přepad... to mě vždycky pobaví. A už se někdo zamyslel nad tím proč je v horním vývodu kulička? Protože to funguje tak, že dokud není odbublinkovač plný tak je horní vývod otevřený a palivové bubliny respektive páry můžou unikat... jak se pak hladina v odbublinkovači zvedne tak zároveň s ní se zvedá i kulička a následně horní vývod uzavře. Je to čistě je jen o tom aby se minimalizovalo působení případných palivových výparů na chod horkého motoru zejména v horkých letní dnech. Jinak tam k ničemu jinému není a motor dokáže s klidem běžet i bez něj a vůbec tam neplatí něco jako že Fav. palivová pumpa má vyšší tlak to je nesmysl jehlový ventil je stavěný nato aby tenhle tlak spolehlivě udržel (všimněte si že i např. v Andrtovi v souvislosti s odlučovačem není o přepadu paliva ani zmínka). Jinak průtokoměr se dává na hadičku vedoucí z odlučovače do karburátoru. |
Autor: | Lamač [ 4.11.10, 19:34 ] |
Předmět příspěvku: | apri |
...Každý sa učí..,ale ináč díky za info. |
Autor: | kwiko [ 4.11.10, 20:53 ] |
Předmět příspěvku: | |
A ten palubak nieje z felicie? Tam ziadny prietokomer nieje, iba snimac impulzov pre vstrekovac, a spinac rychlosti za pristrojovkou... Na karbec to len tak nenamontis |
Autor: | Capricorn [ 4.11.10, 21:30 ] |
Předmět příspěvku: | |
kwiko ty neznáš tenhle palubák pro karbecový Fava? Napřed byl AD-1 a pak CD-1. Co myslíš ty pro Feldu tak byl ten s označením TC-6. Občas se ten CD-1 na netu vyskytne k prodeji, ale za šílený prachy až si někdy říkám že ty lidi snad ani nemají soudnost. |
Autor: | deekay [ 4.11.10, 21:42 ] |
Předmět příspěvku: | |
ak myslis IOSP - indikator okamzitej spotreby paliva, na karburatorov fave, original do priehradky pod ofukovacmi, tak to mam ja |
Autor: | Capricorn [ 4.11.10, 22:03 ] |
Předmět příspěvku: | |
deekay: Se někdo má no Ale machrovat bys nemusel |
Autor: | 21lucas [ 4.11.10, 22:21 ] |
Předmět příspěvku: | |
ja ho pred 6 lety mel taky a zadarmo jenom sem nevedel co to je tak sem to vyhodil ted by ste mi za to utrhaly ruce |
Autor: | Lamač [ 1.2.11, 21:45 ] |
Předmět příspěvku: | Re: APRI cd1 |
Tak píšem opäť,dávam to tu,aby som nemusel zakladať novú tému.Taká kozmetická vada.Mám ho nahodený,až na teplotu ukazoval všetko v poriadku,teplotu som došteľoval na plošáku a bolo to všetko ok až do času,ked začal ukazovať namiesto 6,8 až 7,8 na 8,5 vyššie.Skutočná spotreba môjho fa je stále v priemere 7,1 litra na 100(+/-0,5l),to viem naisto,denne urobím 180 km.Nevie niekto nejakú fintu aby to ukazovalo tak jak má?Prietokové čidlo nieje zanesené,tacho čidlo je tiež o.k.Písal som email do firmy apri,ale neozvali sa..Mimochodom nemá niekto pôvodnú dokumentáciu?Napríklad pred číslami nad znamienkom - sa nachádza jedna červená LED diodka a ešte som ju svietiť nevidel,že načo tam vôbec je...Díky vopred za akékoľvek info |
Autor: | Lamač [ 13.2.11, 19:11 ] |
Předmět příspěvku: | Re: APRI cd1 |
tak som to premeriaval,ta ledka bola vadná a v podstate to nebola ani led dioda,ale fotoodpor,po výmene to pekne reguluje svit led displeja-v noci to už nebije tak do očí a cez den to pekne svieti.Potom som ešte rozobral čidlo prietoku benzínu.Podľa všeobecného názoru je vo vnútri niečo ako vrtuľka ktorá sa otáča a dáva signál do prístroja.V skutočnosti je tam plechová trubička priemeru cca 3mm cez celé čidlo,na nej sú natočené cievočky s tenučkého drôtu.V trubičke sa nachádza špirála z drôtu.ako to funguje som nezistil,pravdepodobne na zmene indukčnosti.Pri zapojení naprázdno sa čidlo mierne zohrieva.Píšem to tu pre všeobecné info...Dôvod ukazovania inej spotreby som ešte nezistil.. |
Autor: | Lamač [ 13.3.11, 21:04 ] |
Předmět příspěvku: | Re: APRI cd1 |
Tak už som zistil,prečo to neukazovalo presne.Palubák bol asi na odchode a dnes skapal úplne...Najprv nahodil spotrebu 50 až 60 litrov na100km pri rýchlosti 50,potom spotrebu znižoval v závislosti na rýchlosti.Pri 100km rýchlosti to nahodilo spotrebu 2,5litra a pri 20tke mi vyhodilo až80litrov.A potom zblbol úplne.Neukazuje napätie,ani teplotu a ani spotrebu..Stále tam svieti číslo ktoré naskočí pri zapnutí...Napr.01,8 00,6 a podobne.Skúšal som to zapínať aj bez čidla prietoku,bez čidla rýchlomeru a stále nič.Poistka v pohode,nič nezhorené,nezačiernené,diody som premeriaval,všetky sú ok. Nemal niekto podobný problém?Schému zapojenia predpokladám že nemá nikto... |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |