Takze som mal dnes v garazi v ruke 3 APRIcka
tak so si ich mohol pekne porovnat.
Tento thread robim hlavne kvoli infu, ktore je o tycho vyrobkoch vcelku mizive a pre ludi ktory maju zaujem si ho zaobstarat alebo predavaju a nevedia co k nemu ma vlastne byt, ako ho zapojit atd. + vyzistim informacie o tom, ako funguje snimac rychlosti, aky odpor ma mat cidlo teploty (ak by niekto potreboval vyrobit nahradne, ja tiez nemam). Hocijake info ktore mate posielajte, budem to priebezne updateovat.
Verzie zariadeni:
APRI AD1 - Indikator okamzitej spotreby paliva (IOSP
), pre karburatorovu verziu,
- sklada sa zo: samotneho indikatora a prietokomeru, ktory sa pripoji na palivovu hadicku veducu do karburatora pomocou 3 vodicov. Dalsie 3 vodice su na pripojenie spinaneho + zo zapalovania, indikaciu otacok zo zapalovacej cievky a myslim kostra (viac v navode)
- zariadenie
ukazuje prietok v litroch za hodinu a nie v litroch na 100km (!)
- zariadenie sa vklada namiesto priehradky pod ufukovacmi, vedla 4 spinacov v stredovej konzole, bez potreby uprav (kus za kus).
- farbou AD1 pasuje do hnedeho interieru (taka ista hneda ako mali stare favority) ale nejak extremne nevytrca ani v ciernom.
starsia verzia
novsia verzia
PRIETOKOVE CIDLO
-šípka ukazuje smer prietoku benzínu
ORIGINÁLNA KRABICA:
NÁVOD APRI AD1:http://www.ulozto.cz/9456637/apri-ad1-navod-pdf(sory za zlu kvalitu, ale je to citatelne aspon)
APRI CD1 -indikator okamzitej spotreby v litroch na 100km, indikator namrazy, teplomer, voltmeter (indikator stavu baterky)
-pozostava z 4 casti: prietokomer (snimac prietoku paliva), samotny indikator, snimac teploty a snimac rychlosti (nasadzuje sa na tachomemeter medzi tachometer ale lanko tachometra
*bez zapojenia snimaca rychlosti zariadenie funguje ako AD1 - teda ukazuje litre za hodinu
-umiestnuje sa namiesto priehradky, ako AD1,
-tiez prietokomery su zhodne (aspon zvonka, stopercentne to nemam overene, ale coskoro to zistim (idem pouzit AD1 cidlo s CD1).
-farbou pasuje do cierneho interieru (ma taku istu ciernu farbu ako novy typ interieru favorita)
APRI CD1
PRIETOKOVE CIDLO
-šípka ukazuje smer prietoku benzínu
CIDLO RYCHLOSTI (bez kablov)
(s kablami)
-vela ludi sa domnieva, ze ide o hallov snimac ale na 90 percent ide o obycajny spinac ktory sa otacanim tycky s vybezkom periodicky spina kontakty. nakolko su tam 3 kontakty, ktory ako spaja momentalne neviem ale coskoro zistim.
NÁVOD APRI CD1:(zatiaľ nie je, posielajte ak máte)APRI CD1i -ako CD1 (z hladiska funkcnosti) ale na motory zo vstrekovanim Bosch Mono Motronic (BMM)
-sucasti: samotny indikator, snimac prietoku paliva (bez dotykovy, iny ako AD1 a CD1), snimac rychlosti (rovnaky ako CD1), snimac teploty
APRI CD1i
CIDLO RYCHLOSTI (bez kablov)
-vela ludi sa domnieva, ze ide o hallov snimac ale na 90 percent ide o obycajny spinac ktory sa otacanim tycky s vybezkom periodicky spina kontakty. nakolko su tam 3 kontakty, ktory ako spaja momentalne neviem ale coskoro zistim.
(s kablami)
NÁVOD APRI CD1i:http://www.ulozto.cz/9462371/apri-cd1i-manual-pdf(velka vdaka to Mr. Vovk)
Tož, toto viem ja. Urcite byvali favoritklub-isti budu vediet viac, tam prosim piste
Dik
D.K.
PS: kontakt na APRI servis:
p.Pavel Třetina
+420 571 661 024