Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

kolisanie napatia ?
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=9&t=24414
Stránka 1 z 2

Autor:  NewerEnder [ 14.11.10, 14:38 ]
Předmět příspěvku:  kolisanie napatia ?

problem neviem ci uz to bolo riesene ak ano dopredu sa omluvam....problem je taky ze pri zabere motora cize pri otackach cca 2000-3000 vsetky spotrebice funguju normalne ale ako nahle padne na volnobeh spomaluju stierace zmuria svetla slabne vetranie a.p. cim by sa to dalo riesit ? dakujem za vsetky postrehy....

Autor:  Matthes [ 14.11.10, 14:44 ]
Předmět příspěvku: 

Magnetonem alternatorem. Naprd dobiji, resilo se 100x :-)

Autor:  NewerEnder [ 14.11.10, 14:57 ]
Předmět příspěvku: 

altje tam meneny a dobija na 14.5

Autor:  CROWACK [ 14.11.10, 15:14 ]
Předmět příspěvku: 

Na volnoběh se světlama jo? :D :D :D

Autor:  NewerEnder [ 14.11.10, 15:17 ]
Předmět příspěvku: 

hej mozno plus radio proste viac spotrebicov bezi ako len svetla....

Autor:  21lucas [ 14.11.10, 15:19 ]
Předmět příspěvku: 

se te ptal jestli ti to dobiji zminovanach 14,5V na volnobeh se zapnutyma svetlama? coz vazne pochybuju

Autor:  NewerEnder [ 14.11.10, 15:31 ]
Předmět příspěvku: 

premeram napisem

Autor:  varok [ 14.11.10, 16:40 ]
Předmět příspěvku: 

Možná by pomohlo, kdyby ve škodovkách řady 742 se světla napojila přímo na výstup od akumulátoru, nejlépe přímo na altík. To relé z pojistkového panelu by spínalo teprve cívku relé někde u světel. Změř si teď, kolik je napětí na těch světlech při volnoběhu. Někdy bývá okolo 10V, což je málo. Hold velké ztráty.

Autor:  CROWACK [ 14.11.10, 16:42 ]
Předmět příspěvku: 

55A altík v 742 prostě není na volnoběh dostatečně tvrdým zdrojem, ztráty tam jsou a byly ale nemění se s otáčkami!

Autor:  michalkatka [ 14.11.10, 17:07 ]
Předmět příspěvku: 

3xM5 a 1xM6...
aj zvnútra :roll:

Autor:  NewerEnder [ 14.11.10, 17:20 ]
Předmět příspěvku: 

michalkatka píše:
3xM5 a 1xM6...
aj zvnútra :roll:





CO ? :shock:

Autor:  Hiro [ 14.11.10, 17:22 ]
Předmět příspěvku: 

předpokládám že myslí utáhnout diodivý můstek :wink:

Autor:  Šemik [ 14.11.10, 19:26 ]
Předmět příspěvku: 

varok píše:
Možná by pomohlo, kdyby ve škodovkách řady 742 se světla napojila přímo na výstup od akumulátoru, nejlépe přímo na altík. To relé z pojistkového panelu by spínalo teprve cívku relé někde u světel. Změř si teď, kolik je napětí na těch světlech při volnoběhu. Někdy bývá okolo 10V, což je málo. Hold velké ztráty.


Varoku, nejdřív si prostuduj schéma!

742 žádné relé v pojistkovém panelu nemá! Napájení světel je taženo od spojovacího bodu "ostrého" plusu na startéru přímo na silový vstup relátek, u bezrelátkové verze přímo na spínače, z nich to pokračuje do pojistkové skříně a z jednotlivých pojistek přímo k žárovkám. Kabely tam jsou všude KUREVSKY dobře dimenzované i v základu, žádné relevantní úbytky tam nejsou.

Řešit se to dá menší řemenicí alternátoru + větší řemenicí kliky, případně jen zvýšit volnoběh

Autor:  Kachnis [ 14.11.10, 20:16 ]
Předmět příspěvku: 

742 neni predohrab, tam jsou vodice jeste v poradku, Varok je zas mimo misu, ze skodovka nedobiji na volnobeh neni zavada ale vlastnost, staci se jen podivat do grafu vyst. proudu na otackach a pokud nekdo nema Andrta a neumi cist, pak otravuje kravinama. reseni je zvysit volnobeh nebo zmensit remenici altiku nebo zvetsit remenici kliky (ale zase ji odlehcit) a vylepsit to cely instalaci kachnisovsko neperovske tuningove diody.
kdose zepta co je tuningova dioda je debil

Autor:  varok [ 14.11.10, 21:16 ]
Předmět příspěvku: 

Vlastně škodovky 742 mají relátko v kufru, tak to jsem vážně nějak mimo. Andrta o škodovkách jsem měl, ale už jsem ji dal jednomu klukovi, já už mám dávno fáčka a tak jsem ji nepotřeboval.

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/