Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

nestartuje - pravděpodobně relé
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=9&t=24565
Stránka 1 z 1

Autor:  CZShorty3 [ 29.11.10, 14:46 ]
Předmět příspěvku:  nestartuje - pravděpodobně relé

zdravím, mám feldu 1,3 MPi a čas od času se mi stane, že motor nechce chytnout. Když otočím klíčkem, tak je vše jako obvykle motor točí jak o závod, ale ne a ne chytnout, pomáhá když poklepu relátka, ale bohužel se mi nepodařilo určit které přesně by to mohlo být, protože ne vždy jsem s touto metodou opravy uspěšný.. ale zdá se mi, že motor naskočí pouze, když startuju a ozve se cvaknutí jednoho z relátek dokud necvakne motor nenaskočí.. ale nevím jestli to relé je příčinou nebo důsledkem špatného spínaní něčeho jiného.. pozn.:palivové čerpadlo běží a relé kterého ovládá jsem už měnil.. je to k vsteku, protože se to stává většinou když spěchám :? a další zvláštností je, že při roztlačení to chytne, může to být X relé? protože jinak tam snad už nic jinýho není čím to může být, nebo..??

Autor:  fatal [ 29.11.10, 14:54 ]
Předmět příspěvku: 

Taky to nemusí být relátkem, ale i elektrikou v motoru, mám zkušenost s něčím podobným, nakonec jsme měli shozenou i lištu, zkoušeli zda jde benzín do válců, nepřišli jsme na příčinu, po druhé rozborce všech konektorů a složení je to OK. Takže bych doporučil všechny kontakty (jak konektorů tak i relátek) očistit, stříknout nějakým kontoxem, a pak to napíchnout na diagnostiku, zda neblbne něco jiného...

Autor:  CZShorty3 [ 29.11.10, 15:30 ]
Předmět příspěvku: 

nejhorší je, že to co říkáš, jsem už taky dělal, kotroloval jsem veškerý konektory, zkoušel jestli čerpadlo opravdu tlačí benzín až k válcům, měl jsem i půjčenou jinou MPi lištu. Na diagnostice jsem to už taky měl a na nic nepřišli, protože i když to tam dotáhnu aniž bych se to pokoušel roztahovat (protože vím, že na laně to chytne) tak do toho mechanik sedne otočí klíčkem a světe div se motor beží a mechanik na mě kouká jak debila, že neumim nastartovat.. a já si už jak debil opravdu připadám, protože jeden den ráno nenastartuju a ačkoli nerad musim busem a přijdu večer z práce sednu dotoho otočim klíček a motor vrčí..

Autor:  Kristensen [ 29.11.10, 17:49 ]
Předmět příspěvku: 

v první řadě si zkontrolujte zajištění těch horních barevných konektorů v pojistkovce oni sice maj každej svůj zobáček ale ještě ke všemu maj všechny jednu společnou posuvnou závoru která je zajistí dotlačený do kontaktů je to tady označený a ve směru šipky musí být zatlačeno aby se všechny konektory zajistily http://kristensen.rajce.idnes.cz/pojist ... isteni.JPG

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/