Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
zahada 3 starteruu https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=9&t=25451 |
Stránka 1 z 3 |
Autor: | Kachnis [ 13.2.11, 18:51 ] |
Předmět příspěvku: | zahada 3 starteruu |
namontuji starter v jinem voze funkci a po par startech pri startovani cvakne civka,ale starter se neroztoci, tak zkusim jinej starter a zase..ted naposled sem dal starter s reduktorem a po par startech to same..kostra to nebude, od baterky je veden 16mm2 vodic primo na prevodovku a druhy je veden na procku motoru,silovy + by to take byt nemel,s feldastarterem jsem zamenil i + vodic za vodic 50mm2 a stejne.. navrhy? |
Autor: | slovacek.milos [ 13.2.11, 19:43 ] |
Předmět příspěvku: | Re: zahada 3 starteruu |
věnec? |
Autor: | Kachnis [ 13.2.11, 19:53 ] |
Předmět příspěvku: | Re: zahada 3 starteruu |
jako co snim? zuby ma vsechny a je opravdu skodovacky, pokud by byl spatny venec, odnesl by to vzdy pastorek,si myslim.. |
Autor: | p.s. [ 13.2.11, 20:06 ] |
Předmět příspěvku: | Re: zahada 3 starteruu |
nemohla by nák záhadně odcházet baterie jaký je na ní napětí při tom startu nestartu |
Autor: | fatal [ 13.2.11, 20:20 ] |
Předmět příspěvku: | Re: zahada 3 starteruu |
Pohasnou kontrolky? Mi něco takového dělala kdysi baterka. |
Autor: | Kachnis [ 13.2.11, 20:28 ] |
Předmět příspěvku: | Re: zahada 3 starteruu |
no baterka je trochu v riti no.. kapacitu ma uz dost malou..jenze nemam jinou baterku na vyzkouseni |
Autor: | slovacek.milos [ 13.2.11, 21:11 ] |
Předmět příspěvku: | Re: zahada 3 starteruu |
pokud je baterkavriti a má velmi nízké napětí tak se snaží odebrat max proud a odvaří se startar, tento problém se nejvíce projevoval u trabantu 6V, jak byla baterka na nic tak jen likvidovala startery taky se mi líbí motorkáři za rok borcovi odejdou tři altíky vyplázene 14.OOO kč za resované a za baterku 9OO nedá, miloš |
Autor: | varok [ 14.2.11, 00:22 ] |
Předmět příspěvku: | Re: zahada 3 starteruu |
Nenech se zmást. Ty redukované startéry mají vysokootáčkové motorky. Startér musí mít takový písklavý zvuk jako u feldy, ne hm, hm, hmmm. Já ho měl taky kdysy u š 105 a když se ti zdá, že startér ještě pomalu točí, tak neotočí motorem. Nevím kolik má převod, ale jednou jsme to zkoušeli se strejdou a tatíkem. Když už se ten redukovaný startér točí pomalu, tak motorem točí hoooodně pomalu, nebo vůbec. Když si vemeš, tak ten motorek má mít myslím okolo 5000 ot./min. a pastorek startéru 1500ot./min. nebo tak nějak. když slyšíš ten písklavý zkuk, tak tomu tak je. Ale když slyšíš jen takové pomalé převalování startéru, motorek má třeba 1000ot./min a pastorek točí motorem třeba necelých 300ot./min. JEN PŘÍKLAD!!! Mám to vyzkoušené. Takhle jsem se kdysy právě taky párkrát u škodovky napálil. Ten malý redukovaný startér má menší odběr a točí do poslední chvíle. Je schopen ti akumulátor vymlátit do dna. Jednou jsem kdysy nemohl nastartovat a když už jen svítili kontrolky a startér se ani nepohnul, tak jsem na akumulátoru naměřil nějakých 7V což je hodně málo. |
Autor: | petr petr [ 14.2.11, 20:37 ] |
Předmět příspěvku: | Re: zahada 3 starteruu |
slovacek.milos píše: pokud je baterkavriti a má velmi nízké napětí tak se snaží odebrat max proud a odvaří se startar, tento problém se nejvíce projevoval u trabantu 6V, jak byla baterka na nic tak jen likvidovala startery taky se mi líbí motorkáři za rok borcovi odejdou tři altíky vyplázene 14.OOO kč za resované a za baterku 9OO nedá, miloš Miloši šíříš bludy !!! Ohmův zákon neojebeš. |
Autor: | slovacek.milos [ 14.2.11, 20:59 ] |
Předmět příspěvku: | Re: zahada 3 starteruu |
ohm at třeba honí ebonitovou tyč lištím ohonem, ale že akumulátor i nový umí ničit altíky i starter na to jsem v praxi mockrát přišel nějaké vědecké vysvětlení pro to ale nemám a ti co tomu ohmu rozuměli na nic nepřisli miloš |
Autor: | kwiko [ 14.2.11, 21:08 ] |
Předmět příspěvku: | Re: zahada 3 starteruu |
petr petr píše: Miloši šíříš bludy !!! Ohmův zákon neojebeš. akumulator sluzi aj ako filter ci stabilizator... skus jazdit bez neho, len na alternator a bude nielen po starteri ci alternatorovi ale aj po ziarovkove ci tockomere |
Autor: | petr petr [ 14.2.11, 22:26 ] |
Předmět příspěvku: | Re: zahada 3 starteruu |
Aha takže čím je nižší napětí aku, tím větší proud spotřebičem protéká no radši toho necháme, protože boříte základy fyziky. A proč tady řešíš nějaký filtr, nebo stabilizaci ??? Proč bych měl jezdit bez aku ? Já jsem reagoval na to že slabý aku pálí startéry !!! A jasně jsem uvedl že se nemají šířit poplašné zprávy(bludy). CITACE: "pokud je baterkavriti a má velmi nízké napětí tak se snaží odebrat max proud a odvaří se startar" |
Autor: | varok [ 14.2.11, 23:26 ] |
Předmět příspěvku: | Re: zahada 3 starteruu |
A nemělo by to být spíše naopak? Že když je v řiti altík nebo startér, tak se zničí aku? Třeba když altík přebíjí na 16V, nebo jde startér do zkratu apod? Dobíjení 16V jsem už viděl a akumulátor nafouknutý jako kopačák. Startér bere asi dvojnásobek než by měl jsem už taky viděl. |
Autor: | michalkatka [ 14.2.11, 23:35 ] |
Předmět příspěvku: | Re: zahada 3 starteruu |
miloš má pravdu, ohmov zákon to nevysvetlí, ale je to tak... motor potrebuje ku štartu určité množstvo energie, pokiaľ je v slabšej baterke ešte energie toľko že motor natočí, tak prúd ktorý tečie štartérom je síce menší, ale trvá to niekoľkonásobne dlhšie, takže sa vnútro štartéru viac zahreje a tým sa viac kazí.... poznám tu takého experta čo na štartéri išiel s autom do garáže... |
Autor: | slovacek.milos [ 15.2.11, 07:28 ] |
Předmět příspěvku: | Re: zahada 3 starteruu |
já to fakt neumím vysvětlit, jura om byl dobrý ale u fáčka by možná vyhořel, mi se stalo že nová baterka odvařila tři altíky po sobě, veškeré dobíjení a měření aku bylo v pořádku, časem vám budu radit až se na na novějších autech ozve kovové cvrkání, ve strážnici jeden pan bývaly učitel za rok na fáčku čtyři startery, dva měl ode mě, a dva mu opravoval kámoš, výměna aku a starter je OK miloš |
Stránka 1 z 3 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |