Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

zahada 3 starteruu
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=9&t=25451
Stránka 1 z 3

Autor:  Kachnis [ 13.2.11, 18:51 ]
Předmět příspěvku:  zahada 3 starteruu

namontuji starter v jinem voze funkci a po par startech pri startovani cvakne civka,ale starter se neroztoci, tak zkusim jinej starter a zase..ted naposled sem dal starter s reduktorem a po par startech to same..kostra to nebude, od baterky je veden 16mm2 vodic primo na prevodovku a druhy je veden na procku motoru,silovy + by to take byt nemel,s feldastarterem jsem zamenil i + vodic za vodic 50mm2 a stejne..
navrhy?

Autor:  slovacek.milos [ 13.2.11, 19:43 ]
Předmět příspěvku:  Re: zahada 3 starteruu

věnec?

Autor:  Kachnis [ 13.2.11, 19:53 ]
Předmět příspěvku:  Re: zahada 3 starteruu

jako co snim? zuby ma vsechny a je opravdu skodovacky, pokud by byl spatny venec, odnesl by to vzdy pastorek,si myslim..

Autor:  p.s. [ 13.2.11, 20:06 ]
Předmět příspěvku:  Re: zahada 3 starteruu

nemohla by nák záhadně odcházet baterie jaký je na ní napětí při tom startu nestartu :?:

Autor:  fatal [ 13.2.11, 20:20 ]
Předmět příspěvku:  Re: zahada 3 starteruu

Pohasnou kontrolky? Mi něco takového dělala kdysi baterka.

Autor:  Kachnis [ 13.2.11, 20:28 ]
Předmět příspěvku:  Re: zahada 3 starteruu

no baterka je trochu v riti no.. kapacitu ma uz dost malou..jenze nemam jinou baterku na vyzkouseni :(

Autor:  slovacek.milos [ 13.2.11, 21:11 ]
Předmět příspěvku:  Re: zahada 3 starteruu

pokud je baterkavriti a má velmi nízké napětí tak se snaží odebrat max proud a odvaří se startar, tento problém se nejvíce projevoval u trabantu 6V, jak byla baterka na nic tak jen likvidovala startery

taky se mi líbí motorkáři za rok borcovi odejdou tři altíky vyplázene 14.OOO kč za resované a za baterku 9OO nedá, :roll: miloš

Autor:  varok [ 14.2.11, 00:22 ]
Předmět příspěvku:  Re: zahada 3 starteruu

Nenech se zmást. Ty redukované startéry mají vysokootáčkové motorky. Startér musí mít takový písklavý zvuk jako u feldy, ne hm, hm, hmmm. Já ho měl taky kdysy u š 105 a když se ti zdá, že startér ještě pomalu točí, tak neotočí motorem. Nevím kolik má převod, ale jednou jsme to zkoušeli se strejdou a tatíkem. Když už se ten redukovaný startér točí pomalu, tak motorem točí hoooodně pomalu, nebo vůbec. Když si vemeš, tak ten motorek má mít myslím okolo 5000 ot./min. a pastorek startéru 1500ot./min. nebo tak nějak. když slyšíš ten písklavý zkuk, tak tomu tak je. Ale když slyšíš jen takové pomalé převalování startéru, motorek má třeba 1000ot./min a pastorek točí motorem třeba necelých 300ot./min. JEN PŘÍKLAD!!!
Mám to vyzkoušené. Takhle jsem se kdysy právě taky párkrát u škodovky napálil. Ten malý redukovaný startér má menší odběr a točí do poslední chvíle. Je schopen ti akumulátor vymlátit do dna. Jednou jsem kdysy nemohl nastartovat a když už jen svítili kontrolky a startér se ani nepohnul, tak jsem na akumulátoru naměřil nějakých 7V což je hodně málo.

Autor:  petr petr [ 14.2.11, 20:37 ]
Předmět příspěvku:  Re: zahada 3 starteruu

slovacek.milos píše:
pokud je baterkavriti a má velmi nízké napětí tak se snaží odebrat max proud a odvaří se startar, tento problém se nejvíce projevoval u trabantu 6V, jak byla baterka na nic tak jen likvidovala startery

taky se mi líbí motorkáři za rok borcovi odejdou tři altíky vyplázene 14.OOO kč za resované a za baterku 9OO nedá, :roll: miloš


Miloši šíříš bludy !!!
Ohmův zákon neojebeš.

Autor:  slovacek.milos [ 14.2.11, 20:59 ]
Předmět příspěvku:  Re: zahada 3 starteruu

ohm at třeba honí ebonitovou tyč lištím ohonem,

ale že akumulátor i nový umí ničit altíky i starter na to jsem v praxi mockrát přišel

nějaké vědecké vysvětlení pro to ale nemám a ti co tomu ohmu rozuměli na nic nepřisli miloš

Autor:  kwiko [ 14.2.11, 21:08 ]
Předmět příspěvku:  Re: zahada 3 starteruu

petr petr píše:
Miloši šíříš bludy !!!
Ohmův zákon neojebeš.


akumulator sluzi aj ako filter ci stabilizator... skus jazdit bez neho, len na alternator a bude nielen po starteri ci alternatorovi ale aj po ziarovkove ci tockomere 8)

Autor:  petr petr [ 14.2.11, 22:26 ]
Předmět příspěvku:  Re: zahada 3 starteruu

Aha takže čím je nižší napětí aku, tím větší proud spotřebičem protéká no radši toho necháme, protože boříte základy fyziky.
A proč tady řešíš nějaký filtr, nebo stabilizaci ??? Proč bych měl jezdit bez aku ? Já jsem reagoval na to že slabý aku pálí startéry !!! A jasně jsem uvedl že se nemají šířit poplašné zprávy(bludy).

CITACE: "pokud je baterkavriti a má velmi nízké napětí tak se snaží odebrat max proud a odvaří se startar"

Autor:  varok [ 14.2.11, 23:26 ]
Předmět příspěvku:  Re: zahada 3 starteruu

A nemělo by to být spíše naopak? Že když je v řiti altík nebo startér, tak se zničí aku? Třeba když altík přebíjí na 16V, nebo jde startér do zkratu apod? Dobíjení 16V jsem už viděl a akumulátor nafouknutý jako kopačák. Startér bere asi dvojnásobek než by měl jsem už taky viděl.

Autor:  michalkatka [ 14.2.11, 23:35 ]
Předmět příspěvku:  Re: zahada 3 starteruu

miloš má pravdu, ohmov zákon to nevysvetlí, ale je to tak...

motor potrebuje ku štartu určité množstvo energie, pokiaľ je v slabšej baterke ešte energie toľko že motor natočí, tak prúd ktorý tečie štartérom je síce menší, ale trvá to niekoľkonásobne dlhšie, takže sa vnútro štartéru viac zahreje a tým sa viac kazí....

poznám tu takého experta čo na štartéri išiel s autom do garáže...

Autor:  slovacek.milos [ 15.2.11, 07:28 ]
Předmět příspěvku:  Re: zahada 3 starteruu

já to fakt neumím vysvětlit, jura om byl dobrý ale u fáčka by možná vyhořel,

mi se stalo že nová baterka odvařila tři altíky po sobě, veškeré dobíjení a měření aku bylo v pořádku,
časem vám budu radit až se na na novějších autech ozve kovové cvrkání,

ve strážnici jeden pan bývaly učitel za rok na fáčku čtyři startery, dva měl ode mě, a dva mu opravoval kámoš, výměna aku a starter je OK miloš

Stránka 1 z 3 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/