|
FAQ
• Hledat • Přihlásit se
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 5 ] |
|
teplota spínání ventilátoru chlazení
Autor |
Zpráva |
KarelF
Příspěvky: 14
|
teplota spínání ventilátoru chlazení
Dobrý den. Mám felicii 1.3 BMM. Pokud jede tak termostat udržuje teplotu dle teploměru lehce pod 80stC. Když auto stojí a motor běží, tak teplota roste a ventilátor se sepne, když je na teploměru tak 105stC. Zkusil jsem vymontovat spímač ventilátoru, zapojit přes žárovku a dát do ohřívané teplé vody. Pro kontrolu jsem si zapojil ještě paralelně druhý kus. Oba seply takřka shodně při 95 stC (dle zavařovacího teploměru). Je to takto normální, nebo je někdeproblém? Např nedostatečně se otvírající termostat? Děkuji za rady.
|
14.3.11, 11:05 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
gokralik
Příspěvky: 11892 Bydliště: Český Těšín
|
Právě si popsal běžnou funkci termostatu a termospínače. Máš s něčím problém nebo se chceš jenom ujistit?
_________________ Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_
|
14.3.11, 11:25 |
|
|
KarelF
Příspěvky: 14
|
Re: teplota spínání ventilátoru chlazení
Provozuji ještě jednu feldu 1.3 .MPI a u ní i se spínáním ventilátoru nevyleze ručicka teploměru nad 95stC. Tak se chci ujistit, že těch 105 stC u 1.3 BMM je ještě v normě (při popojíždění v koloně).
|
14.3.11, 12:31 |
|
|
CROWACK
Příspěvky: 10232 Bydliště: kósek vod Jevička
|
Re: teplota spínání ventilátoru chlazení
ten teploměr nemusí ukazovat přesně, buď bych se to pokusil změřit přesně, nebo to neřešil, jestli nevaříš, tak to myslím není problém, u felicie je přetlakové chlazení takže lehce přes 100 ještě není tragédie...
_________________ "Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org
|
14.3.11, 12:37 |
|
|
varok
Příspěvky: 14805 Bydliště: Havířov
|
Re: teplota spínání ventilátoru chlazení
Navíc myslím nemrznoucí směs způsobuje, že je bod varu až výše, ne při 100°C, ale někde u 120°C, nebo tak nějak. Dnes jsem v ostravě u Mittal Steel viděl felinu, která pouštěla z přední kapoty zadymování. Smradu až asi půl kilometru.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
14.3.11, 16:30 |
|
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 5 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 33 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|