Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 24.11.24, 11:59



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3 ] 
 Nefunkčný otáčkomer po namontovaní tran. zapaľovania Š105 
Autor Zpráva

Příspěvky: 2
Příspěvek Nefunkčný otáčkomer po namontovaní tran. zapaľovania Š105
Do Škody 105L (1988) som si pred nedávnom dorobil otáčkomer (natiahol kábel prerobil prístrojovku...), ktorý fungoval bez problémov, dnes som konečne dorobil Tranzistorové zapaľovanie EK 2.3 (Amaro A 10/1994) zapojil ho podľa schémy nastavil odtrh, predstih... ...motor krásne naskočil ale ručička otáčkomeru sa len málo vychyľovala od nuly, po pridaní otáčok na cca 3000ot/min sa ručička vychýlila len na 1000ot/min. Skúsil som aj druhý otáčkomer no robil to isté.
Stretol sa s tým už niekto? Aký môže byť problém?

http://www.uloz.to/8211017/tranzistorove-zapalovani-ek-2-3-pdf


9.3.11, 11:40
Profil
Pspvek Reklama

   
rejpal

Příspěvky: 18275
Příspěvek Re: Nefunkčný otáčkomer po namontovaní tran. zapaľovania Š10
Tipnul bych, že R1 180ohm nestačí dát otáčkoměru správný impuls, přeci jen cívka má podstatně nižší odpor. Zkus na přerušovač přivést plus přes výkonový cca 20ohm odpor a nahoď to.


9.3.11, 15:20
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 2
Příspěvek Re: Nefunkčný otáčkomer po namontovaní tran. zapaľovania Š10
Vďaka za radu, ale akurát teraz som na to prišiel. Ja pako :oops: som prehodil napájanie otáčkomeru a snímanie otáčok :lol: , čiže otáčkomer nemal dostatok energie a namiesto prerušovaných impulzov mal 12V.
Už mi to ide!!! :D


9.3.11, 16:08
Profil
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 3 ] 

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 52 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz