Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 24.11.24, 11:40



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 18 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
 centrál u felície r.v.:95 
Autor Zpráva

Příspěvky: 27
Příspěvek centrál u felície r.v.:95
Potřeboval bych radu ohledně centrálu. jedná se o originální centrál ve škodě felícia 95, centrál se ovládá zámkem. Bohužel se žádné dveře nezavřou ani neotevřou ale je slišet jak řídící jednotka cvaká. Nevíte někdo co stím? Díky


25.3.11, 10:15
Profil
Pspvek Reklama

   

Příspěvky: 21
Bydliště: Ústí nad Labem
Příspěvek Re: centrál u felície r.v.:95
Na 95% to bude studenej spoj na ŘJ centrálu (lze li to tak nazývat), která je za přístrojovkou. Musíš vyndat přístrojovku a propájet vodivý cesty na plošňáku. Měl jsem to samé cca před dvěma lety, našel jsem to podle článku tady, ale už ho nemůžu najít. Byl tam postup popsaný mnohem podrobněji. :D


25.3.11, 11:22
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 27
Příspěvek Re: centrál u felície r.v.:95
A jde vůbec ta ŘJ rozdělat? Měl jsem rozělaný všechny dveře a vydělanou ŘJ a nikde jsem žádný problém nenašel ( v el. vedení ), takže jsem si říkal že nejspíš bude problém v motorkách nebo v ŘJ ( ale zase pochybuji že by na jednou odešly všechny motorky) takže to asi opravdu vypadá na ŘJ.


25.3.11, 11:55
Profil

Příspěvky: 1486
Bydliště: Karlovarsko
Příspěvek Re: centrál u felície r.v.:95
Vypadá to jako relé a rozdělat to de vycvakneš vrchní umělohmotnej dekl a vytáhneš až to budeš mít venku mrkni na kontakty relátek jestli nemaj opálený kontakty a zda spínaj :?:

_________________
škoda octávie combi 1.9TDI 81KW
škoda octávie combi 1.6 SR 74KW
felda combi 1.6


25.3.11, 12:08
Profil

Příspěvky: 27
Příspěvek Re: centrál u felície r.v.:95
Tak jsem to všechno odzkoušel a zjistil jsem že jsou špatný všechny motorky-jelikož protože když jsem to zkusil napojit na jinej tak jde. Teď bych jen potřeboval poradit jak ty staré motorky vidělat a zda tam pujdou dát motorky které nejsou z felíciie. Motorky jsou v nějakém držáčku jeden šroubek oddělám ale druhý je zevnitř a nemůžu se tam ničím dostat.


25.3.11, 14:18
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11892
Bydliště: Český Těšín
Příspěvek 
Musíš vytáhnou celý zámek ven. Takže ty dva šrouby z boku dveří, táhlo od kliky vnější i vnitřní. Pak motorek vytáhneš. Ještě to zkus s vytáhnutým motorkem, jestli náhodou nemáš tak zatuhlé zámky, že s něma motorky nedokážou potočit. Já když jsem instaloval centrál jsem motorky vypral v oleji a pohyblivé mechanizmy promazal dodatečně vazelínou. Teď centrál šlape jak zamlada, předtím s tím sotva motorek pohl a s některými zámky vůbec.

_________________
Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Obrázek
Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_Obrázek


25.3.11, 16:11
Profil

Příspěvky: 84
Příspěvek Re: centrál u felície r.v.:95
Podobný problém jsem měl u fáčka.

Nemusely odejít motorky, když jsem na ŘJ připojil jen jeden motorek tak makal ale když jsem zapojil všech 5 tak nešel žádnej.
Půjčil jsem si ŘJ od kámoše (co se zrovna hrabal v přístrojovce) a makalo všech 5 motorků jak mělo.

_________________
škoda felicia 1,3 mpi r.v. 1998, nová tvář.


25.3.11, 23:32
Profil

Příspěvky: 14803
Bydliště: Havířov
Příspěvek Re: centrál u felície r.v.:95
A není špatný jen ten jeden u řidiče? Má v sobě mikrospínače, jestli se to tak dá nazvat, nebo spíše kontakty, které spínají proud do zbývajících motorků. Když už jsou ty kontakty opotřebované nebo vypálené, tak nesepnou a serva ve zbývajících dveřích ani neceknou. Jestli odešli všechny serva naráž, tak je to opravdu haluz.

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


25.3.11, 23:55
Profil
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27231
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek Re: centrál u felície r.v.:95
já bych to řešil takhle http://auto.aukro.cz/central-s-luxusnim ... 25404.html

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


26.3.11, 06:57
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11892
Bydliště: Český Těšín
Příspěvek 
Jo, vyměnit originál za hnusnou čínu, co tě bude tahat za ruku, to je gól. Zkus nejdříve rozjet stávající centrál, případně oběhni vrakáče jestli nemají.

_________________
Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Obrázek
Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_Obrázek


26.3.11, 10:05
Profil

Příspěvky: 14803
Bydliště: Havířov
Příspěvek Re: centrál u felície r.v.:95
Sežeň na vrakáči nebo na inzerát origo jednotku Brano. Když je v pořádku, je docela spolehlivá. Já mám fáčko asi 4 roky, je to rok výroby 94 a centrál tam je origo a pořád funguje.

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


26.3.11, 10:24
Profil

Příspěvky: 27
Příspěvek Re: centrál u felície r.v.:95
nejde mě o to že bych chtěl kupovat nějakou čínu a ušetřit tak- mám několik centrálů ještě nepoužitých doma, ale nejsou na felícii. Ale jinak všem díky za rady


26.3.11, 11:17
Profil
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27231
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek Re:
gokralik píše:
Jo, vyměnit originál za hnusnou čínu, co tě bude tahat za ruku, to je gól. Zkus nejdříve rozjet stávající centrál, případně oběhni vrakáče jestli nemají.


mam ten samej, vyměnil sem akorát jednotku :wink:

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


26.3.11, 11:18
Profil ICQ

Příspěvky: 1486
Bydliště: Karlovarsko
Příspěvek Re: centrál u felície r.v.:95
mužeš koupit origo ale to je finanční sebevražda já skočil do kelly obědnal univerzáli cena do 80kč za kus dělal sem jen zadní a bez problémů je tam dopasoval a udělal nová táhla sou kapku hlučnější ale aspon vím že to zamklo :idea:

_________________
škoda octávie combi 1.9TDI 81KW
škoda octávie combi 1.6 SR 74KW
felda combi 1.6


26.3.11, 11:58
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11892
Bydliště: Český Těšín
Příspěvek 
Já to můžu srovnávat. Původně jsem měl taky tu "čínu" ale byly to motorky Brevert co dodával Jablotron. Co mě štvalo, byl hnusný zvuk motorků, vždycky tak střelily, taky fakt, že při pohybu zamykacím kolíčkem jste museli přetlačit motorek (zadní dveře málokdo otevřel, ženské vůbec). To vlastně i klíčem v zámku. Občas se stávalo, že nějaký motorek přestal fungovat, musel jsem najít ideální polohu spojení těch táhel. Motorky se po 16 letech začaly sypat, blbly přepínače v nich, musel jsem vyměnit spolujezdcovy dveře za řidičovy, tak to fungovalo asi rok, pak jeden motorek odemykal ale nezamykal a druhý zas naopak. Naštěstí jsem dostal darem od Hanyho26 originály motorky a je to rozdíl jak prase. Jak ve zvuku, tak ve spolehlivosti. Kolíčky i zámek jde lehce, jako bez centrálu a vše funguje tak jaksi "měkce". Nebojím se, že je některý motorek namáhán, protože je v ideální pozici vůči zámku, nezavází při stahování oken atd.

_________________
Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Obrázek
Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_Obrázek


26.3.11, 12:13
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 18 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 57 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz