Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

centrál klíč....
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=9&t=26566
Stránka 1 z 2

Autor:  davemo [ 22.5.11, 10:12 ]
Předmět příspěvku:  centrál klíč....

Ahoj určitě se to tu asi probíralo prošel jsem staré témata a to na co se chci zeptat jsem nenašel.Zajímalo mě kde mám ve feldě tu Řj centrálu brano a našel jsem ji pod přístrojovkou a teď chci koupit dalkač a jak to mám zapojit odebrat brano a zapojít místo něho řídici jednotku dalkače nebo se to nějak propojuje dík za odpovědi jo je tám něco takového s tímto Iso konektorem ale to asi bude všechno stejné http://www.levnealarmy.cz/eshop/central ... rj-cz.html

Autor:  Jarda S. [ 22.5.11, 10:20 ]
Předmět příspěvku:  Re: centrál klíč....

jestli máš tohle tak originál Brano zahodíš a místo ní dáš tuhle novou jednotku

Autor:  davemo [ 22.5.11, 10:24 ]
Předmět příspěvku:  Re: centrál klíč....

Jo je tam org brano.Dík

Autor:  varok [ 22.5.11, 10:24 ]
Předmět příspěvku:  Re: centrál klíč....

Probíralo se to hned vedle v tématu. Je tam napsané, že to je jen DO ke stávajícímu centrálu. Zapojí se jen napájení, červený +12V, černý kostra a ten hnědý a bílý se spojí s jednotkou Brano, s hnědým a bílým drátem. Mělo by to už fungovat.

Autor:  varok [ 22.5.11, 10:26 ]
Předmět příspěvku:  Re: centrál klíč....

Aha, tak to lze použít i jen pro motorky zvlášť. Stejně se mi to zdá nějaké moc levné. Ale to je jen jednotka pro serva, ne? To není DO k centrálu.

Autor:  michalkatka [ 22.5.11, 18:13 ]
Předmět příspěvku:  Re: centrál klíč....

Sadra17 píše:
jestli máš tohle tak originál Brano zahodíš a místo ní dáš tuhle novou jednotku


sadra keď sa tomu nerozumieš tak neraď...

za prvé... ak by to urobil má problém so zapojením, čo by možno aj šlo podľa priloženej schémy, ale druhý problém je dĺžka povelu pre otvorenie/zatvorenie, každý uni centtrál je stavaný na uni motorčeky ktorým stačí na preklopenie do druhej polohy cca 0,2sek pulz, motorčeky brano potrebujú odhadom 0,6sek, čiže ak na uni RJ zapojíš Brano motorčeky musíš ju prekonfigurovať na ( mód ) pneumatické servá čo nie každá uni RJ podporuje...

najjednoduchšie je s novej RJ vytiahnuť ( mínusové ) impulzy pre povely na pôvodnú RJ Brano ( dva drôty. dva spoje + plus naájanie novej RJ a hotorvo )

v odkaze je iba RJ, musíš hľadať RJ s DO

Autor:  michalkatka [ 22.5.11, 18:22 ]
Předmět příspěvku:  Re: centrál klíč....

potrebuješ napr toto:

http://www.alarmshop.sk/modul-rc-102-a-p-428.html

Autor:  davemo [ 22.5.11, 19:30 ]
Předmět příspěvku:  Re: centrál klíč....

Díky hoši za vaše rady ve středu koupím dalkač a zkusím to sám jak to nepůjde tak to přenechám odborníkům :D :D eletrika mi nic neříka a už vůbec ne nějaké schémata :lol: :lol:

Autor:  varok [ 22.5.11, 20:50 ]
Předmět příspěvku:  Re: centrál klíč....

Pokud funguje ta jednotka Brano i se servy, nechal bych ji tam a přidal jen DO s alarmem. Já to taky tak dělal. Potom se to napojí podle schématu. Kdyby jste potřeboval, poradím.

Autor:  Sagitt62 [ 8.10.11, 00:35 ]
Předmět příspěvku:  Re: centrál klíč....

pro:" michalkatka": No,to jsi mě nepotěšil,strýcu! :sick: Mám totiž obdobnej problém: "Umřel" mi ve feldě (97) centrál,tedy jeho ŘJ. (díl č. 6U0 962 258B) Vzhledem k tomu,že "Šmoulina" dožívá /...korroduje,vy tupci! :lol: /,ale serva jsou ready nechci nějak investovat. V dílně jsem vyškrabal kompl. sadu CL-302SL.Tak jsem si říkal,že když fungovala se skoro stejnýma servama ve švárově fáčku(93?),mohla by i ve feldě. A ještě budu machr,protože zbyl i jeden dálkovej ovladač. Že jen přecvakám konektory(svorkovnice) a že když se barvy vodičů-teda až na jeden/žlutá místo zelená/-shodují bude po problému. :)
A ty na mě pouštíš takovou hrůzu:časy sepnutí,proudy a kdoví co ještě!! :cry: To je fakt takovej trubl? Vím,v nejhorším vyhoří pojistka-ale přece jen bych nerad investoval čas :sick: Dík za echo. S62 (Sagitt62@seznam.cz)
P.S.: Autoelektronika je hnusná mrcha!!! :evil: :evil: :evil:

Autor:  michalkatka [ 8.10.11, 06:27 ]
Předmět příspěvku:  Re: centrál klíč....

originál centrál pre Feldu s fabriky je Brano, je to to isté ako sa dávalo na Favo. takže ak máš motory ( servá ) tie hranaté tak potrebuješ Brano RJ, prípadne UNI RJ na ktorej vieš navoliť režim pre pneumatické servá...

add too CL-302SL: Výstupný signál pre servá impulzy 12 V, max. 14 A, dĺžka 0,3 sek obávam sa že to bude málo...

Autor:  Sagitt62 [ 8.10.11, 09:13 ]
Předmět příspěvku:  Re: centrál klíč....

No,na serva jsem se nedíval-při testu závady(tot.nefunkční CZ) jsem použil ŘJ stejného typu z jiného auta. Centrál na všech dveřích šlapal. Z toho usuzuji,že chyba je v mojí ŘJ. Takže shrnuto: Mám-li origo serva(hranatá) je malá pravděpodobnost,že budou fungovat s ŘJ se soupravy CL 302 SL? Čili by to znamenalo vyměnit i serva? S62

Autor:  gokralik [ 8.10.11, 09:22 ]
Předmět příspěvku: 

Já bych to nezatracoval. Pokud jsou obě ovládací serva Brano, tak by to mohlo fungovat i s Jablotronem. Já to tak mám.

Autor:  michalkatka [ 8.10.11, 12:12 ]
Předmět příspěvku:  Re: centrál klíč....

mne to nefungovalo, origo hranaté servo potrebuje k preklopeniu do druhej polohy dlhší čas, je tam ten bezodporový mechanizmus ktorý potrebuje odhadom 0,5sek impulz k tomu aby prešiel do druhej polohy...

Jablotron používa servá rovnakej konštrikcie ako UNI, tie sú odporové, čiže kľúčom pretláčaš aj motorček servomotora, tým tých 0,3sek stačí...

Goralik: máš Brano tie hranaté servomotory na RJ Jablotron :?: ja som to mal na RJ UNI, a cca jedno s troch zamknutí ostalo servo nedotiahnuté v medzipolohe a potom trebalo kľúčom zamknúť/odomknúť, po výmene za RJ Brano OK...

Autor:  p.s. [ 8.10.11, 12:50 ]
Předmět příspěvku:  Re: centrál klíč....

u jablotronu de nastavit prodloužený impuls na cca 4 vteřiny
jinak už sem to jednou dělal tak že sem to zapojení řešil pomocí spínacích relátek kterým sem paralelně na cívku relé přidal kondenzátor ted nevim ale myslim že to bylo 200mikrofaradů :idea:

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/