Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

Elektrika Feli MpI 1,3
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=9&t=26676
Stránka 1 z 1

Autor:  aeronaut7111 [ 2.6.11, 10:20 ]
Předmět příspěvku:  Elektrika Feli MpI 1,3

Ahojte, sporadicky při poloze klíčku na zapalování zůstává svítit kontrolka ABS a Brzdovky, neběží ventilátor topení a při otočení na start ticho, ani necvakne... spínací jsem vyměnil, beze změny

Autor:  21lucas [ 2.6.11, 10:24 ]
Předmět příspěvku:  Re: Elektrika Feli MpI 1,3

X rele?

Autor:  aeronaut7111 [ 2.6.11, 10:29 ]
Předmět příspěvku:  Re: Elektrika Feli MpI 1,3

pokud relé, tak proč netočí startér ?

Autor:  breta1 [ 2.6.11, 12:12 ]
Předmět příspěvku:  Re: Elektrika Feli MpI 1,3

Zjisti, jestli při pokusu o start pohasnou (zhasnou) ty dvě červené kontrolky, to je základní výchozí informace.

Autor:  aeronaut7111 [ 2.6.11, 12:16 ]
Předmět příspěvku:  Re: Elektrika Feli MpI 1,3

samozřejmě že nepohasnou, na startéru ticho jak v hrobě

Autor:  petr petr [ 2.6.11, 12:57 ]
Předmět příspěvku:  Re: Elektrika Feli MpI 1,3

Vyměň konektor na startéru a očisti svorku (50)

Autor:  breta1 [ 2.6.11, 13:52 ]
Předmět příspěvku:  Re: Elektrika Feli MpI 1,3

Zjisti přítomnost napětí 12V na 50 u startéru při startování. Když tam nebude, běž na kontakt 50 spínací skříňky, když tam nebude, je vadná spínačka.

Autor:  slovacek.milos [ 2.6.11, 16:24 ]
Předmět příspěvku:  Re: Elektrika Feli MpI 1,3

uhlíky KO

Autor:  Kristensen [ 2.6.11, 19:52 ]
Předmět příspěvku:  Re: Elektrika Feli MpI 1,3

prolez kostru vedoucí z baterky na kastli a na motor

Autor:  petr petr [ 2.6.11, 22:03 ]
Předmět příspěvku:  Re: Elektrika Feli MpI 1,3

Pánové slovacek.milos a breta1 nepište blbosti a přečtěte si pořádně co psal.

Autor:  breta1 [ 3.6.11, 08:11 ]
Předmět příspěvku:  Re: Elektrika Feli MpI 1,3

Musím dát za pravdu petr petr (opravdu jsem si to pořádně nepřečetl).
Při pohledu na schema je vidět, že jestliže nejede ventilátor topení, nejde proud přes kontakty relé X, protože nejde proud do cívky relé X.
Cívka relé X se totiž ukostřuje přes elektromagnet ve startéru (drát 50), takže jakékoliv jeho přerušení - svorka, konektor, přerušená cívka elektromagnetu startéru, ukostření druhého konce cívky elektromagnetu na kostru startéru uvnitř startéru (oblíbená závada "na poklep" u Š100..), proto se nesepnou kontakty relé X a netočí se ventilátor.
No a když je 50 někde přerušená, startér to nechá v klidu...

Autor:  aeronaut7111 [ 3.6.11, 21:28 ]
Předmět příspěvku:  Re: Elektrika Feli MpI 1,3

pánové díky, mátly mě ty kontrolky ABS a brzdovky, ale poštoral jsem se ve schématech a nakonec našel že obě jdou přes x a 50... ale to už byla vyměněná i pojistková skříň :) Takže je to tak, kladívko tuktuk a ventík běží, tudíž se startuje, sundal jsem kontakt na startéru profouk a fachčí. Zatím tedy

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/