Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
vybijení https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=9&t=27749 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | DcSpeedi [ 10.10.11, 19:57 ] |
Předmět příspěvku: | vybijení |
Ahoj mám menší problém strašně se mi vybíjí baterie když nechám auto stát měsic jsem s ním nejezdil a baterka byla tak vyšťavena že se motor snad ani jednou neotočil teď jsem si vzal od mladé baterku a zase jsem s tim týden nejel až dneska a bateire podstatně horší pokud to nevybíjí dioda u radia což je blbost tak v tom mám zmatek co by to mohlo dělat dá se to nějakym prostým způsobem zjistit jestli mi ji něco vybíjí ? |
Autor: | kwiko [ 10.10.11, 20:06 ] |
Předmět příspěvku: | Re: vybijení |
jasne. vezmi multimeter, a zmeraj kludovy odber na akumulatore. potom zacnes vytahovat poistky az zistis kde je odber zakopany... zvycajne to byva radio, alarm ci central... pripadne zosilovac ak je zle nainstalovany |
Autor: | ventYl [ 10.10.11, 21:08 ] |
Předmět příspěvku: | Re: vybijení |
ak tam ma Sencor, moze si usetrit cas tym, ze ho namiesto merania rovno vybere a hodi do bedne |
Autor: | DcSpeedi [ 11.10.11, 12:37 ] |
Předmět příspěvku: | Re: vybijení |
napojil jsem multimetr a ono to klesalo každou půlminutu o setinu, odpojil jsem rádio a naopak začlo to stoupat takže to bude asi tím rádiem co s tím teda ? rádio není sencor ale jvc, nejspíš ho vyhodit a pořidit nové |
Autor: | CROWACK [ 11.10.11, 12:42 ] |
Předmět příspěvku: | Re: vybijení |
a co jako ti klesalo? Co jsi prosímtě měřil a jak? |
Autor: | fatal [ 11.10.11, 12:46 ] |
Předmět příspěvku: | Re: vybijení |
Asi napětí. Chtělo by to proměřit to rádio a zjistit jak je zapojeno. |
Autor: | gokralik [ 11.10.11, 14:29 ] |
Předmět příspěvku: | |
Rozpoj mínusový pól baterky a mezi kostřící kabel a kontakt baterky vraž multimetr s nastaveným měřením proudu (I,A). Pokud bude odběr nad 50mA, můžeš začít pátrat. |
Autor: | DcSpeedi [ 11.10.11, 14:48 ] |
Předmět příspěvku: | Re: vybijení |
ahaaa, jsem multimetr pichnul rovnou na + a - baterie a patral |
Autor: | kwiko [ 11.10.11, 15:04 ] |
Předmět příspěvku: | Re: vybijení |
Autor: | fatal [ 11.10.11, 15:20 ] |
Předmět příspěvku: | Re: vybijení |
Pokud jsi měl multimetr na rozsahu 20V na baterce, tak v pohodě, změřils že to klesá a dost rychle. To znamená buď blbou baterku a nebo odběr. |
Autor: | varok [ 12.10.11, 13:59 ] |
Předmět příspěvku: | Re: vybijení |
Když se měří na + a -, tak se měří napětí. Bez nastartovaného motoru by mělo být nad 12V. Při nastartovaném motoru asi 13,5-14,2V. Proud, který je právě potřeba změřit, kvůli vybíjení akumulátoru, tak ten se měří sériově s akumulátorem. To znamená, že se odpojí nejlépe - a zapojí se tam měřák přepnutý na měření proudu. Nejlepší je dát nejprve na max. třeba do 10A, nebo kolik měřák má a potom ubírat. Proud okolo 60mA je schopný vyplácat akumulátor už za pár dní, třeba za týden už je prázdný. Tedy pokud se samozřejmě nejezdí. |
Autor: | cipisekmp [ 12.10.11, 16:40 ] |
Předmět příspěvku: | Re: vybijení |
Ahoj , jsem tu novy a tak jen drobna skusenost s vybijenim akumulatoru u felicie 1,3MPI (ono je to asi jedno u ceho). Taky se me samovolne vybijela autobaterie a jak bylo psano vys, tak me to taky delalo autoradio mimochodem taky SENCOR. A jen technicka drobnost. V dilenske prirucce je psano ze odber by v vypnutem stavu vsech spotrebicu nemel prekrocit 25mA. Potreba pohlidat vnitrni osvetleni (zavrit dvere) pri mereni a co se tyce mulitimetru, tak kdyz se multimetr prepne do rozsahu mereni pod tech 10A, tak uz proud prochazi pres pojistku a tu pri pripojeni propali (aspon me to delalo) protoze zacvakal central a v ten moment byl proud vetsi nez multimetr snesl. Tak jsem musel do multimetru vlozit silnejsi pojistku aby ten prvni naraz vydrzel. Tusim jsem tam dal 1A. Snad to nekomu pomuze. S pozdravem Cipisek |
Autor: | big.jedla [ 16.10.11, 19:59 ] |
Předmět příspěvku: | Re: vybijení |
No já to dělám tak že povolím mínus svorku... pak jeden fous multimetru držím na baterce, a druhý na uvolněné svorce s kabelem kterou zároveň sundávám... takž se mi nepřeruší obvod a nemám problém s pojistkou při zacvakání centrálu - ono dávat místo pojistky hřebík, se tomu multimetru taky asi moc nelíbí |
Autor: | levap [ 27.10.11, 10:14 ] |
Předmět příspěvku: | Re: vybijení |
taky jsem měl vybíjení a dělalo mi to radio zn. Blaupunkt.ted při stání musím musím sundavat panel. |
Autor: | ventYl [ 27.10.11, 10:50 ] |
Předmět příspěvku: | Re: vybijení |
cipisekmp píše: Ahoj , jsem tu novy a tak jen drobna skusenost s vybijenim akumulatoru u felicie 1,3MPI (ono je to asi jedno u ceho). Taky se me samovolne vybijela autobaterie a jak bylo psano vys, tak me to taky delalo autoradio mimochodem taky SENCOR. A jen technicka drobnost. V dilenske prirucce je psano ze odber by v vypnutem stavu vsech spotrebicu nemel prekrocit 25mA. Potreba pohlidat vnitrni osvetleni (zavrit dvere) pri mereni a co se tyce mulitimetru, tak kdyz se multimetr prepne do rozsahu mereni pod tech 10A, tak uz proud prochazi pres pojistku a tu pri pripojeni propali (aspon me to delalo) protoze zacvakal central a v ten moment byl proud vetsi nez multimetr snesl. Tak jsem musel do multimetru vlozit silnejsi pojistku aby ten prvni naraz vydrzel. Tusim jsem tam dal 1A. Snad to nekomu pomuze. S pozdravem Cipisek sencory su nahovno vsetky. vybijanie je ten lepsi pripad, v horsom to radio zhori a v najhorsom zhori aj s autom. |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |