Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
pokles napětí https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=9&t=2841 |
Stránka 1 z 4 |
Autor: | Barbone [ 16.12.06, 03:43 ] |
Předmět příspěvku: | pokles napětí |
mám problém alternator při volnoběhu mi dava 13.8V při 2000ot./min dava 14.5V a kdyz zapnu světla a topení dáva na volnoběh 12.2V a při 2000ot./min dava 13.5V jelikož jezdím hodne ve meste tak se baterka nestiha dobijet a musim co tyden ji dat na nabijecku nevite v cem by mohl byt problem??? nemuzu poslouchat muziku pac jak dava zesik prdy basaku tak nestiha a chraptí jo a je to Favo |
Autor: | Barbone [ 16.12.06, 14:28 ] |
Předmět příspěvku: | |
neni mozne ze je jen spatna kostra ????? nekdo mi rikal ze kdys je spatna kostra ze to ma vetsi odber???? |
Autor: | elegant [ 16.12.06, 14:30 ] |
Předmět příspěvku: | |
Možno alternátor (uhlíky), možno regulátor, možno zlý spoj, možno priveľký odber (vypni všetku elektriku ako rádio a svetlá, odpoj baterku a prilož kontakty k baterke, či hádžu iskru. ak hádžu, tak tam máš odber) |
Autor: | Nepér [ 16.12.06, 16:07 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tady jsou moje původní naměřený hodnoty: 2000 ot/min, světla+větrák+rádio: 13,85 V 2000 ot/min, všechno vypnutý: 14,12 V Jinak http://www.skoda.panda.cz/forum/viewtop ... c&start=15 |
Autor: | Barbone [ 16.12.06, 16:11 ] |
Předmět příspěvku: | |
vsecko sem odpojil sundal kontakty z baterky a pri nasazovani hazou jiskru...je tam nejaka krpa??? budu to muset zavest autoelektrikarovi at se na to mrkne uz si newim rady |
Autor: | wordy [ 16.12.06, 17:11 ] |
Předmět příspěvku: | |
Mne to robilo radio. |
Autor: | Barbone [ 16.12.06, 22:53 ] |
Předmět příspěvku: | |
a jak si to spravil??? me to dela i kdyz radio odpojim.. |
Autor: | elegant [ 16.12.06, 23:39 ] |
Předmět příspěvku: | |
Barbone píše: vsecko sem odpojil sundal kontakty z baterky a pri nasazovani hazou jiskru...je tam nejaka krpa??? budu to muset zavest autoelektrikarovi at se na to mrkne uz si newim rady Niečo ti strašne žere. Skús lokalizovať, že čo to je. Postupne odpájaj spotrebiče a skúšaj to s tou baterkou zase. Inak na to, aby ti to iskry hádzalo, tak stačí, ak máš nad dverami lampičku zapnutú Na tú si možno zabudol. |
Autor: | Nepér [ 17.12.06, 01:03 ] |
Předmět příspěvku: | |
Možná by to chtělo změřit... Všechno povypínej, vypni zapalování, odpoj kostru od baterky a vraž tam ampérmetr... mezi (-)na baterce a kostru. |
Autor: | slovacek.milos [ 17.12.06, 10:39 ] |
Předmět příspěvku: | |
nový alternátor 70 A, nebo pro začátek relé s uhlíkama miloš |
Autor: | Nepér [ 17.12.06, 11:45 ] |
Předmět příspěvku: | |
No, ono v tom sice žádný relé není, ale víme vo co gou... |
Autor: | slovacek.milos [ 17.12.06, 11:50 ] |
Předmět příspěvku: | |
tak co má za fáro já čtu favorita a altíku na fáčku snad relé je ne? miloš |
Autor: | Barbone [ 17.12.06, 12:44 ] |
Předmět příspěvku: | |
ja mam alternator z feldy |
Autor: | Nepér [ 17.12.06, 12:57 ] |
Předmět příspěvku: | |
slovacek.milos píše: tak co má za fáro já čtu favorita a altíku na fáčku snad relé je ne? miloš Jestli myslíme oba ten předmět s regulátorem a uhlíkama, tak u fáčka jsou v tom jen nějaký polovodiče, žádný relé... |
Autor: | Bukaj [ 17.12.06, 13:42 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ono so to često plete: REGLER (slangově regulátor napětí) a RELÉ |
Stránka 1 z 4 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |