Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

strater_120
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=9&t=2844
Stránka 1 z 1

Autor:  radek_p [ 16.12.06, 13:17 ]
Předmět příspěvku:  strater_120

Zdravim vsechny!
Potreboval bych poradit se straterem.Zkousel jsem uz cca 3ks strateru a stale mam problem,ze kdyz startuju,tak motor normalne chytne ale jakmile uvolnim klicek ze startovaci polohy (pustim) ,tak motor zase chcipne jako by tam nesla elektrika.Menil jsem celou novou spinacku a napojil ji dobre (podle strare) i kdyz ta nove uz je na feliici (udajne je to stejne),takze nechapu cim to muze byt.Prosim o radu kohokoliv...uz fakt nevim co s tim.
Dekuji

Autor:  hans [ 16.12.06, 13:21 ]
Předmět příspěvku: 

Když ti startér normálně točí a motor chytne, hledal bych problém spíš v motoru než ve startéru...

Autor:  Matthes [ 16.12.06, 17:14 ]
Předmět příspěvku: 

No nefunguje to spinani jak prehazuje proud do civky bud primo nebo pres odpor :)
Takze pri startovani, kdyz to jde primo, je to ok, ale jakmile se starter odpoji, zapoji se civka zas pres odpor a nejde to no :)
Chce to zmerit napeti na civce, kdyz je zapnuty zapalovani (jesi neni prerusenej kabel nebo spinac) ci zmerit odpor, jestli neni znicen(ta keramicka krabicka na civce).

Autor:  Šemik [ 16.12.06, 17:52 ]
Předmět příspěvku: 

Někdy taky bývá přerušen ten tenký plíšek v bužírce, co jde od odporu k jednomu konci cívky

Autor:  jk [ 16.12.06, 22:03 ]
Předmět příspěvku: 

Po zapnutí klíčku změř, jestli máš na přívodu k odporu +12V. Pokud ano, je přerušený odpor. Pokud ne, hledej chybu v přívodu napájení cívky. Napájení cívky funguje takto. Cívka je 8mi voltová, aby auto dobře startovalo. Je to z toho důvodu, že při startu poklesne napětí baterie a 12V cívka by nebyla tak dobře při nižším napětí nabuzená. Protože je cívka 8mi voltová, je potřeba, aby při normálním chodu motoru něco srazilo napětí na cívce. O to se stará odpor (kostka na cívce), který je při normálním chodu v serii s cívkou. Při startu dochází při sepnutí startéru ke zkratování odporu na napětí baterie a cívka je buzena napřímo napětím baterie.

Autor:  slovacek.milos [ 17.12.06, 11:43 ]
Předmět příspěvku: 

zapni klíček a změř na cívce jak máš ten vřazený odpor zda ti tam jde napětí, a pak jestli jde z toho odporu na cívku tam máš problém, nebo jednoduchá zkouška zapni obrysové světla, vytáhni z praqvého obryssvětla konektor a připoj na cívku svorka 15 a pak nastaruj, pokud to pojede je to v tom co píšu , to jsme tu spravovali jednomu fiat uno, skolabovaly mu relé co ovládají benzínové čerpadlo a ten borec neměl peníze na opravu, tak jsem mu přepojil čerpadlo na klakson, tak když mu to chcípá tak musí zatroubit a sto metrů mu to jede, to jsme se váleli smíchy po dílně když odjížděl a jezdí tak už tři měsíce miloš

Autor:  radek_p [ 17.12.06, 13:47 ]
Předmět příspěvku: 

Diky za rady,jdu to hned odzkouset....ted nabijim baterku..dostala zabrat tim nekonecnym zkousenim.-)

Autor:  Jarda S. [ 17.12.06, 13:58 ]
Předmět příspěvku: 

nechci to zakládat znova tak to dám sem

co když startér prostě neotočí tak vypnu klíček a pak už točí sice slabě ale motor chytne :wink:
teď je eště teplo tak to de ale až přituhne tak bych nerad někde zůstal

Autor:  Matthes [ 17.12.06, 13:59 ]
Předmět příspěvku: 

Sadra17 píše:
nechci to zakládat znova tak to dám sem

co když startér prostě neotočí tak vypnu klíček a pak už točí sice slabě ale motor chytne :wink:
teď je eště teplo tak to de ale až přituhne tak bych nerad někde zůstal


Zgeneralkovat starter - novy uhliky urcite, vycistit atd :) na pande je nekde navod :)

Autor:  Jarda S. [ 17.12.06, 16:07 ]
Předmět příspěvku: 

Matthes píše:
Sadra17 píše:
nechci to zakládat znova tak to dám sem

co když startér prostě neotočí tak vypnu klíček a pak už točí sice slabě ale motor chytne :wink:
teď je eště teplo tak to de ale až přituhne tak bych nerad někde zůstal


Zgeneralkovat starter - novy uhliky urcite, vycistit atd :) na pande je nekde navod :)


já mam jinej ale to je z bláta do louže

Autor:  radek_p [ 17.12.06, 17:24 ]
Předmět příspěvku: 

Tááááákže pánové...meli jste pravdu!!!!, byl to přepáleny odpor (odporový drát) v keramické krytce na cívce!!!!
DĚKUJI ZA RADY...MÁTE TO U MNE !!!!
:P :P :P :P :P :P :P
Bzl prepálený kousek od konce,tak jsem ho natahnul a dal tam znovu,snad to neva,kdyz mu trosku klesne odpor...Kazdopadne nikde jsem nenasel,kolik ma byt hodnota toho odporu (Ohm),dulezite je,ze to jede...
Jeste jednou diky!!! R.

Autor:  Peter50kw [ 17.12.06, 17:53 ]
Předmět příspěvku: 

Mal by si tam dat novy, casom moze zhoriet cievka

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/