Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
strater_120 https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=9&t=2844 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | radek_p [ 16.12.06, 13:17 ] |
Předmět příspěvku: | strater_120 |
Zdravim vsechny! Potreboval bych poradit se straterem.Zkousel jsem uz cca 3ks strateru a stale mam problem,ze kdyz startuju,tak motor normalne chytne ale jakmile uvolnim klicek ze startovaci polohy (pustim) ,tak motor zase chcipne jako by tam nesla elektrika.Menil jsem celou novou spinacku a napojil ji dobre (podle strare) i kdyz ta nove uz je na feliici (udajne je to stejne),takze nechapu cim to muze byt.Prosim o radu kohokoliv...uz fakt nevim co s tim. Dekuji |
Autor: | hans [ 16.12.06, 13:21 ] |
Předmět příspěvku: | |
Když ti startér normálně točí a motor chytne, hledal bych problém spíš v motoru než ve startéru... |
Autor: | Matthes [ 16.12.06, 17:14 ] |
Předmět příspěvku: | |
No nefunguje to spinani jak prehazuje proud do civky bud primo nebo pres odpor Takze pri startovani, kdyz to jde primo, je to ok, ale jakmile se starter odpoji, zapoji se civka zas pres odpor a nejde to no Chce to zmerit napeti na civce, kdyz je zapnuty zapalovani (jesi neni prerusenej kabel nebo spinac) ci zmerit odpor, jestli neni znicen(ta keramicka krabicka na civce). |
Autor: | Šemik [ 16.12.06, 17:52 ] |
Předmět příspěvku: | |
Někdy taky bývá přerušen ten tenký plíšek v bužírce, co jde od odporu k jednomu konci cívky |
Autor: | jk [ 16.12.06, 22:03 ] |
Předmět příspěvku: | |
Po zapnutí klíčku změř, jestli máš na přívodu k odporu +12V. Pokud ano, je přerušený odpor. Pokud ne, hledej chybu v přívodu napájení cívky. Napájení cívky funguje takto. Cívka je 8mi voltová, aby auto dobře startovalo. Je to z toho důvodu, že při startu poklesne napětí baterie a 12V cívka by nebyla tak dobře při nižším napětí nabuzená. Protože je cívka 8mi voltová, je potřeba, aby při normálním chodu motoru něco srazilo napětí na cívce. O to se stará odpor (kostka na cívce), který je při normálním chodu v serii s cívkou. Při startu dochází při sepnutí startéru ke zkratování odporu na napětí baterie a cívka je buzena napřímo napětím baterie. |
Autor: | slovacek.milos [ 17.12.06, 11:43 ] |
Předmět příspěvku: | |
zapni klíček a změř na cívce jak máš ten vřazený odpor zda ti tam jde napětí, a pak jestli jde z toho odporu na cívku tam máš problém, nebo jednoduchá zkouška zapni obrysové světla, vytáhni z praqvého obryssvětla konektor a připoj na cívku svorka 15 a pak nastaruj, pokud to pojede je to v tom co píšu , to jsme tu spravovali jednomu fiat uno, skolabovaly mu relé co ovládají benzínové čerpadlo a ten borec neměl peníze na opravu, tak jsem mu přepojil čerpadlo na klakson, tak když mu to chcípá tak musí zatroubit a sto metrů mu to jede, to jsme se váleli smíchy po dílně když odjížděl a jezdí tak už tři měsíce miloš |
Autor: | radek_p [ 17.12.06, 13:47 ] |
Předmět příspěvku: | |
Diky za rady,jdu to hned odzkouset....ted nabijim baterku..dostala zabrat tim nekonecnym zkousenim.-) |
Autor: | Jarda S. [ 17.12.06, 13:58 ] |
Předmět příspěvku: | |
nechci to zakládat znova tak to dám sem co když startér prostě neotočí tak vypnu klíček a pak už točí sice slabě ale motor chytne teď je eště teplo tak to de ale až přituhne tak bych nerad někde zůstal |
Autor: | Matthes [ 17.12.06, 13:59 ] |
Předmět příspěvku: | |
Sadra17 píše: nechci to zakládat znova tak to dám sem co když startér prostě neotočí tak vypnu klíček a pak už točí sice slabě ale motor chytne teď je eště teplo tak to de ale až přituhne tak bych nerad někde zůstal Zgeneralkovat starter - novy uhliky urcite, vycistit atd na pande je nekde navod |
Autor: | Jarda S. [ 17.12.06, 16:07 ] |
Předmět příspěvku: | |
Matthes píše: Sadra17 píše: nechci to zakládat znova tak to dám sem co když startér prostě neotočí tak vypnu klíček a pak už točí sice slabě ale motor chytne teď je eště teplo tak to de ale až přituhne tak bych nerad někde zůstal Zgeneralkovat starter - novy uhliky urcite, vycistit atd na pande je nekde navod já mam jinej ale to je z bláta do louže |
Autor: | radek_p [ 17.12.06, 17:24 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tááááákže pánové...meli jste pravdu!!!!, byl to přepáleny odpor (odporový drát) v keramické krytce na cívce!!!! DĚKUJI ZA RADY...MÁTE TO U MNE !!!! Bzl prepálený kousek od konce,tak jsem ho natahnul a dal tam znovu,snad to neva,kdyz mu trosku klesne odpor...Kazdopadne nikde jsem nenasel,kolik ma byt hodnota toho odporu (Ohm),dulezite je,ze to jede... Jeste jednou diky!!! R. |
Autor: | Peter50kw [ 17.12.06, 17:53 ] |
Předmět příspěvku: | |
Mal by si tam dat novy, casom moze zhoriet cievka |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |