Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

Prosím o radu
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=9&t=28958
Stránka 1 z 2

Autor:  Alda44 [ 22.2.12, 17:13 ]
Předmět příspěvku:  Prosím o radu

Ahojte,mám takový problém.Nedávno jsem na Škodě felicii 1,3 MPi měnil přístrojovou desku.Vše na ní funguje,jen ukazatel teploty chladící kapaliny mi nejde,pořád leží ručička dole.Vyměnil jsem termostat i snímač teploty a nic.Auto topí,hadice s cladicí kapalinou jsou po jízdě teplé.Nemůže to být v budíku,že to není typ pro MPi,ale pro BMM?Nebo nevíte někdo,čím by to mohlo být?Předem díky za radu.

Autor:  CrazyMan [ 22.2.12, 18:31 ]
Předmět příspěvku:  Re: Prosím o radu

přesně jsis na to aji odpověděl ;)

Autor:  Alda44 [ 22.2.12, 18:37 ]
Předmět příspěvku:  Re: Prosím o radu

takže je to v tom budíku?A neví někdo o přístrojovce na feldu 1,3MPi?

Autor:  CrazyMan [ 22.2.12, 18:38 ]
Předmět příspěvku:  Re: Prosím o radu

proč neprohodíš jenom budík z toho starého??? a proč jsi měnil přístrojovku??

Autor:  varok [ 22.2.12, 18:51 ]
Předmět příspěvku:  Re: Prosím o radu

Nejsem si jistý, ale právě teploměr a palivoměr, když nepočítám tachometr by měli být stejné. Jen asi otáčkoměr je jiný. Nemáte přehozené dráty k čidlu teploty? Je to dobře ukostřené?

Autor:  21lucas [ 22.2.12, 18:55 ]
Předmět příspěvku:  Re: Prosím o radu

my mame budiky z MPi v BMM a blbne :-D

Autor:  Alda44 [ 22.2.12, 18:57 ]
Předmět příspěvku:  Re: Prosím o radu

tak já to mám asi zřejmě naopak,mám MPičko a budík je zřejmě z BMM,protože mi to taky blbne

Autor:  kwiko [ 26.2.12, 13:28 ]
Předmět příspěvku:  Re: Prosím o radu

teplomer je iny pre samostatne cidlo (bmm, prve Mpi) a stvorpinove cidlo (Mpi)
montazne su zamenne, vymena je pomerne jednoducha (je to tam len nasunute a zaistene dvoma maticami.)
spozanat to ide aj tak, ze Mpi nema na polepe budika cisla.

Palivovy budik funguje rovnako ako pred, tak po fejslifte, len na nom taktiez zmyzli cisla...

Autor:  kwiko [ 26.2.12, 19:16 ]
Předmět příspěvku:  Re: Prosím o radu

Alda44 píše:
mam Felicii 1,3MPi,r.v.1999,a mam problém s ukazatelem teploty chladící kapaliny(již jsem tu minule psal).Vyměnil jsem termostat,čidlo teploty,mam jinou přístrojovku(taky z MPi)a ručička se při jízdě ani nehne.Da se nějak zjistit(změřit nějakým měřákem) jestli spolu čidlo s ukazatelem komunikuje?Nevíte,kde je kostra od budíku?Nemá náhodou někdo nějaký tip či nápad,co by s tím mohlo být?Předem dík za rady a za pomoc.


tak budes mat nafigu kabelaz.
na teplotnom cidle na temostate mas 4 piny. dva su pre RJ motora (singnal a kostra) a dva pre budik v pristrojovke.
To su tie, na pozicii 2 (hnedy kablik, ktory by mal byt ukostreny o motor) a na pozici 4 (ide z neho cierny kabel) do pristrojovky.

Najprv si prepipaj meracom kostru (pin 2) a potom mozes skusit pri zapnutom zapalovani ukostrit cierny (pin 4) a rucicka teploty by mala vyletiet k nebesiam.
Ak sa tak nestane da sa hladat dalej (ale to az nabuduce)
osobne si myslim ze problem bude zlomeny kabel hned za konektorom v pri tom cidle Obrázek

Autor:  Alda44 [ 26.2.12, 19:23 ]
Předmět příspěvku:  Re: Prosím o radu

Dik za radu.Zítra na to mrknu.

Autor:  Veteranista [ 26.2.12, 23:58 ]
Předmět příspěvku:  Re: Prosím o radu

Zbytečně to tu plevelíš, rakticky dvě témeta o stejným, že to určitě už tu je bych ještě překousl, ale ty názvy fakt ne

Autor:  vasil0101 [ 27.2.12, 17:09 ]
Předmět příspěvku:  Re: Prosím o radu

Dobrý deň , prosím Vás kto mi vie poradiť , mám feliciu a mám v nej analogové hodiny a kúpil som novú prístrojovku s otáčkomerom a chcel by som ich vymeniť , pojde mi to ?

Autor:  MartinK72 [ 27.2.12, 17:14 ]
Předmět příspěvku:  Re: Prosím o radu

Pokud je ten př. panel pro stejný typ motoru (BMM/MPi/1.6i/1.9d) tak ano.
Otáčkoměr pro benzíňáky je stejný, liší se teploměry podle čidla (každý ten motor má jiné). Jinak by teploměr ukazoval špatně, tak proto.

Autor:  skota [ 22.3.15, 14:00 ]
Předmět příspěvku:  Re: Prosím o radu

škoda Felicia 1,3MPI má dvojitý snímač teploty chladící kapaliny a je složen ze dvou teplotně závislých rezistorů . Ve studeném stavu má jeden rezistor kolem 2KOhm to je on co posílá signál do řídící jednotky a druhý kolem 1KOhm . U obou se při vyšší teplotě kapaliny snižuje odpor . Zrovna u toho co ovládá ukazatel na přístrojové desce se při zahřátí na 90st.C docílí zhruba hodnoty 150 Ohm , což se snadno zkontroluje zapojením pevného umělého rezistoru 150Ohm místo čidla pro kontrolu funkčnosti ukazatele na přístrojové desce . Nic nového , ale problém je způsoben použitím neoriginálního dílu čidla za 150Kč který má spodek z kovového plechu a při agresi kapaliny se do čidla dostane chladící směs a čidlo vysadí . A ještě toto čidlo charakteristikou není cejchované k ukazateli, aby zobrazená teplota byla správná . Originální čidlo stojí kolem 800Kč tak každý musí zvážit trápení .

Autor:  Lamač [ 22.3.15, 19:29 ]
Předmět příspěvku:  Re: Prosím o radu

Skota-niekedy nezaškodí si pozrieť aj dátum posledného príspevku,a potom dávať múdrosti.Za tie tri roky to už asi autor dávno vyriešil.

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/