Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

svetla plavou
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=9&t=2898
Stránka 1 z 4

Autor:  fert.j [ 19.12.06, 21:58 ]
Předmět příspěvku:  svetla plavou

Mam provlem mam favo a kdyz rozsvitim tak mi plavousvetla jakoby pohasinaj a zas se rozzarej ale rychle za vterinu tak dvakrat nepohasnou o moc ale je to neprijemny zere to strasne oci a tohle dela cela elektrika v aute...diky za radu :?:

Autor:  slovacek.milos [ 19.12.06, 22:06 ]
Předmět příspěvku: 

vem si to ruky řemenici od alternátou a zkus sní točit, zda ti prokluzuje, nebo se ti současně pootáčí i motor miloš

Autor:  fert.j [ 19.12.06, 22:11 ]
Předmět příspěvku: 

remen neklouze ja si myslim ze je to bud uhliky a nebo regulator ale nejsem si jistej tak chci tipnez se to toho zacnu stourat

Autor:  slovacek.milos [ 19.12.06, 22:28 ]
Předmět příspěvku: 

si zapni ventlilátor na max a světla a změř si napětí na aku a jestli je to v uhlíkách nebo a relé máš to jako celek to vyměn a hotovo miloš

Autor:  fert.j [ 19.12.06, 22:38 ]
Předmět příspěvku: 

jo napeti klesne to je jasny me to jako dratenikoviale s vetrakem to nema co spolecnyho to dela porad at svitis cimkoliv treba jenom lampickou vevnitr.ja nevim proc to plave to by chtelo osciloskop aby clovek videl jestli neni v haji nejaka dioda v tom regulatoru...

Autor:  slovacek.milos [ 19.12.06, 22:44 ]
Předmět příspěvku: 

a jsme u toho umíš si spravit alternátor? těch řešení je tu mnoho, pokud se do toho pustíš, tak napiš jak to šlo hladce, a kolik hodin si na tom strávíl neli dnů, kup nový nejlépe 70 A a si v klidu, se podívej co je je v poslední době problémů s alternátory, hlavně od celodenního svícení

Autor:  fert.j [ 19.12.06, 22:54 ]
Předmět příspěvku: 

moc problemu tu neni koukal jsem ze normalni...jen nechapu proc bych mel poustet vetrak a pak meri U (V) na baterce jka bych potreboval osciloskop abych videl jestli tam nechybi jedna vlna to by znamenalo ze je dioda fuc...nebudu kupovat novej kdyz na starej staci levnejs opravit a novej 70 A nepotrebuju kdyz spotreba auta je porad stejna

Autor:  slovacek.milos [ 19.12.06, 23:08 ]
Předmět příspěvku: 

jestli se dá proměřit jedna vlna osciloskopem na baterce to jsem nikde ještě neviděl, osciloskop ten se tak používal před 16 lety na 120 , co se požívá vag tam žádný test na diody neznám pouze na proudy a napětí, diagnostikovat tvoji závadu jen tak to asi nepůjde a máš na to svoji hlavu tak mnoho štěstí miloš

Autor:  fert.j [ 19.12.06, 23:14 ]
Předmět příspěvku: 

jenze k baterce ti leze napeti z altiku a musi bejt videt ty prubehy z kterejma to alternator dostouchava...jen ze zvedavosti cim se zabejvas???ty delas nekde mechanika nebo diagnostika???dyt jo pred 16 lety to favo bylo novy.... ja ji nepotrebuju zmerit me staci videt jen prubeh...

Autor:  Nepér [ 19.12.06, 23:34 ]
Předmět příspěvku: 

Bacha na to, je to třífázový :) takže 3 půlvlny do sebe, ještě to vyhladí akumulátor, no nevim, jsetli bych na tom něco poznal...

Autor:  fert.j [ 19.12.06, 23:40 ]
Předmět příspěvku: 

to je fak ale nemusel by to vyhladit dokonale a kdyz mas trosku vybitou baterku tak altik ma davat asi 14 V a ty spicky by tam mohly bejt videt

Autor:  Nepér [ 20.12.06, 00:02 ]
Předmět příspěvku: 

A dělá ti to jen na volnoběh, nebo třeba i při 2000ot/min ?

Autor:  fert.j [ 20.12.06, 00:28 ]
Předmět příspěvku: 

v celim rozsahu otacek od 700 do 6000

Autor:  fert.j [ 20.12.06, 00:29 ]
Předmět příspěvku: 

ale mezi 2000 a 3000 to je nejznatelnejsi

Autor:  fert.j [ 20.12.06, 00:35 ]
Předmět příspěvku: 

koukal jsem co jsi psal na nejakym jinym tematu a jak jsi pridal diodu ja to zkusim promerit a uvidim...

Stránka 1 z 4 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/