Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

Věčně se něco kazí
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=9&t=2923
Stránka 1 z 5

Autor:  brokky [ 21.12.06, 20:37 ]
Předmět příspěvku:  Věčně se něco kazí

Ahojte všichni,
mám 120gls,a věčně mi tam něco nefunguje, ze začátku to nechtelo držet volnoběh,již zpraveno (moc dotažený šroub vzduchu),pak jsem chtel vyměnit svičky a sli jen tři,ta druhá nešla ani za boha.(dodnes neopraveno).I v létě když to delší dobu stojí tak to chytá jenom na sitič.Jinak vždycky mi nak netěsní ac pumpa mi pada benzín, aji když jsem tam daval novou membranu, ta stara se uplne rozpadla, taky nevim proč prý se to stava jen kdyby to auto jezdilo na plyn a to nikdy nejezdilo.A sotva tam dam novej olej, olejovej filtr, a vzduchovej filtr, tak to přestane jaksi dobijet jsem ted jel a zničeho nic světla pohasla, jindy mi to zas pálí žarovky, o tomto jsem si tu už cosi četl, tak zítra tam budu davat novej regulator, doufam že to pomůže.A nevadí, že tam mam starší typ a ted tam dam novejši?Uvidime zítra.A taky jsem mel misto zadnich svetel diskoteku tak jsem dal místo 5W žarovek do obrysových světel 21W a už to funguje jak má, a aji jsem to znovu překostřil.Ale zatim to asi nechám tak spravne žarovky tam dam až před technickou, nebo nevíte jestli se nedelaji tak kolem 10W ty pěti mi přijdou slabé. A taky to mam jakysi usporný auti nejede vic než 110,Na trojku sto,na čtverku 100, na pětku 100 a sem tam z kopce 110. To už bude asi starej motor že, ten od ktereho jsem to kopil s tím jezdil z brna do jižních čech tak už to má asi své nejlepší leta za sebou. A teď mi jěště asi začal blbnout termostat,jedu A teplota stoupá a stoupá až na 120 stupňů chvili se to tam drží a pak se asi otevře ten ventil a krasne to drži 80 stupňů.Doufam že jsem na nic nezapomněl, nevite nekdo čím to je že se to samo od sebe tak kazí?

Autor:  Matthes [ 21.12.06, 20:44 ]
Předmět příspěvku: 

Asi to nikdo neudrzoval a ted se to fsechno kazi najednou. Neboj, ja na tom byl stejne a ted po par letech je to uz v pohode :D
GLS stoji za to dat dohromady :)

Autor:  slovacek.milos [ 21.12.06, 20:47 ]
Předmět příspěvku: 

přesedlej na fáčko miloš

Autor:  deekay [ 21.12.06, 20:51 ]
Předmět příspěvku:  Re: Věčně se něco kazí

brokky píše:
... nevite nekdo čím to je že se to samo od sebe tak kazí?


:shock: no to je dost "zaujimava otazka"
pokial mas auto ktore nebolo udrziavane, ma vela a nesetrne najazdene, co by si od chudak auta chcel?
podla mna mozes byt na jednej strane rad, ze vsetko co sa pokazi si vies opravit, a s mnohonasobne nizsimi nakladmi ako na inom aute.
ale chapem ze to riadne sere :D

mna to tiez po nabodubnuti auta stvalo, ze sa vsetko sere. tak som vsetko zle menil alebo opravil, a naklady sa splhali a splhali, tak som to vzal vazne a vsetko co som videl ze ide ale uz by sa zislo vymenit - prec, za nove.
ale napriek tomu sa vzdy najde nieco co sa este stihne pokazit (nastastie su to vacsinou studene kontakty a podobne banality)
strucne, tych poruch nebude vzdy tolko, ale budu, ked budes mat stastie tak sa ti podari dat auto do takeho stavu ze sa nebude kazit :)

zdar

Autor:  Bukaj [ 21.12.06, 20:54 ]
Předmět příspěvku: 

To, co popisuješ jsou docela běžné závady u škodovky, žádná tragédie :wink:
Na tu svíčku vem pořádný "svíčák" od Tony a musí jít ven.
U škodovek se většinou startuje na sytič i v létě.
To padání benzínu je taky naprosto normální, za to nemůže membrána, ale ventily v čerpadlu, když dáš nové, tak to vydrží tak rok, takže to nemá smysl.
Starej odporovej regulátor vyhoď a s radostí a bez ostychu tam dej novej, tranzistorovej.
Ty 21W žárovky propálí v obrysovkách plast světla - radši je vyměň - já osobně používám 15W, ale nevím, jestli se ještě dělaj'.
S tim tahem motoru - asi by chtělo seřídit karbec, rozdělovač a zkontroluj, jestli nepřibržďují brzdy...
:) Neboj, může být hůř a až si na sebe zvyknete (se 120 GLs), tak nebudeš chtít jiný vůz... :wink:

Autor:  brokky [ 21.12.06, 23:30 ]
Předmět příspěvku: 

Bukaj píše:
To, co popisuješ jsou docela běžné závady u škodovky, žádná tragédie :wink:
Na tu svíčku vem pořádný "svíčák" od Tony a musí jít ven.
U škodovek se většinou startuje na sytič i v létě.
To padání benzínu je taky naprosto normální, za to nemůže membrána, ale ventily v čerpadlu, když dáš nové, tak to vydrží tak rok, takže to nemá smysl.
Starej odporovej regulátor vyhoď a s radostí a bez ostychu tam dej novej, tranzistorovej.
Ty 21W žárovky propálí v obrysovkách plast světla - radši je vyměň - já osobně používám 15W, ale nevím, jestli se ještě dělaj'.
S tim tahem motoru - asi by chtělo seřídit karbec, rozdělovač a zkontroluj, jestli nepřibržďují brzdy...
:) Neboj, může být hůř a až si na sebe zvyknete (se 120 GLs), tak nebudeš chtít jiný vůz... :wink:

DIKY ZA VŠEM RADY.Ty žarovky teda vyměním,ale ten tah motoru to asi necham až na leto ted na to není moc casu a popravde kdybych ten karbec a rozdělovač mel seřizovat ja, tak už by to nejelo ani tou stovkou. :roll:

Autor:  vopaje [ 22.12.06, 00:01 ]
Předmět příspěvku: 

Brokky,přidám se ke kolegům.Věřím jak tě štve,že nefunguje vše jak má,ale díky tomuto fóru a partě chlapů co poradí,dáš svého miláčka do stavu jak má být.Bude to stát hodně času,nervů a také peněz,ale stojí to zato-tomu věř.Takže hodně zdaru ,,škodováku,,. čus

Autor:  Vitezslav [ 22.12.06, 13:44 ]
Předmět příspěvku: 

slovacek.milos píše:
přesedlej na fáčko miloš

To nemusi bejt vždycky to pravi... :cry:

Autor:  Brus [ 22.12.06, 13:51 ]
Předmět příspěvku: 

já se tomu vůbec nedivím, mám 8 let starou felicii a to je nekonečná série problému, opravím jedno, přestane fungovat druhé, sice se mi ještě nestalo, že by mě to někde nechalo na cestě, ale na tom autě je pořád co opravovat. Neverending story.

Buď rád, že v tom nemáš věci jako klapku, zapalovací lištu apod. jen za tyhle dvě věci by určitě byla pěkná 120gls :D

Autor:  Šemik [ 22.12.06, 16:20 ]
Předmět příspěvku: 

Jak říká Bukaj, s autem se musíš sžít :wink: Já se teď o totéž pokouším s naším Leonidem (lada 1500). Jak bylo ještě teplo tak vše fungovalo krásně. Ale jak se teď ochladilo a já dostal chřipku jako trám, začal se Leonid kazit naprosto neuvěritelně.. Jednou jsem v něm našel na zemi asi tak 10l hnusný hnědý vody a kilo bahna, pak mu v noci prasklo lanko na otevírání přední kapoty (V ten čas sem měl venku baterku na preventivní dobití, takže jsem ráno vyrazil z baráku o 10min dřív abych ji tam stačil v pohodě dát a jak sem zatáhl za tu páčku tak to udělalo křup a bylo po ptákách :twisted:),
nechal nás stát uprostřed křižovatky kvůli opotřebeným kontaktům v rozdělovači, odešla benzínová pumpoa a teď ještě ke všemu začalo hučet ložisko pravého předního kola. Nu, ale třebaže se to může zdát podivné, tak ho mám rád a nevyměnil bych ho. Díky němu bude moct být Rapid v zimě v garáži a to je to přeci hlavní :wink:

Autor:  Nepér [ 22.12.06, 20:46 ]
Předmět příspěvku: 

Se musim přidat, dneska mě to auto taky pěkně naštvalo...
Měl jsem v plánu jen vyměnit fridex...
vyšrouboval jsem dole ten šroubek, vylil jsem to do kýblu, normálka...
když jsem viděl, co z toho teklo, tak jsem se rozhod to trochu propláchnout, rozpojil jsem to dole u chladiče, vrazil jsem tam hadici na zalejvání kytek a moc to neteklo, protože tomu bránil termostat... říkam si fajn, vyhodím termostat a půjde to, vzal jsem do ruky 10 klíč, otočil jsem s jedním ze tří šroubků a křup, rozdělil se na dvě části, navíc se mi při tom rozsypalo těsnění, takže jsem musel na sekundárním vozidle - na kole dojet z vidlákova do nejblišžího škoda shopu, asi 4 km... nakoupil jsem nový těsnění a šroubky 8.8 a jel jsem domu. To nejhorší mě ještě čekalo - odvrtávání šroubku... No, odvrtávat ocelovej šroubek v hliníku... nádhera, ještě se mi povedlo zlomit vrták a ztratil se mi pidioříšek č. 7 na povolování spon u hadic, no nakonec jsem to odvrtal, z původní dirky 6 mm se stala trochu větší ďuzna, na druhou stranu jsem vrazil matku a hotovo, ještě jsem si pro jistotu uvařil v hrnci termostat... no bejkárna hrozná, potom jsem tam lil ten fridex, nalil jsem tam 3 l a víc se tomu nechtělo, chvíli jsem jezdil po vesnici, pak se asi otevřel termostat, vyžunklo to zbývajících 2,5 l destilky a bylo to, celej den v hajzlu... příště asi půjde ze skály :)

Autor:  Vitezslav [ 22.12.06, 21:01 ]
Předmět příspěvku: 

Asi jsou nejaky erekce na slunci... :lol:

Autor:  Jarda S. [ 22.12.06, 21:14 ]
Předmět příspěvku: 

njn zákon schválnosti :lol: :lol:

Autor:  Matthes [ 22.12.06, 21:17 ]
Předmět příspěvku: 

To je este v pohode, me se dycky neco posere v sobotu vecer.
Nebo delam brzdy a dojde mi brzdovka treba v 10 v noci a druhej den je treba jet s autem ...

Autor:  Kikan [ 22.12.06, 21:58 ]
Předmět příspěvku: 

Aspoň se nenudíme. Já taky vždycky něco udělám a mám radost že další rest je hotov a že už zbývá jenom to a to. :) Nadruhý den sednu do auta a ejhle další závada. :( Až jednou vyměním po částech všechny díly na autě tak snad bude na rok klid, než to začne od začátku. :D

Stránka 1 z 5 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/