Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
Zapojení autorádia https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=9&t=296 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Kloubinho [ 2.3.06, 18:02 ] |
Předmět příspěvku: | Zapojení autorádia |
Prosím o pomoc,koupil jsem si nové autorádio a zapojil jsem ho podle návodu A4 na +baterky,A7 na spínací skříňku,A8 na kostru.Ale rádio my jde jenom při vypnutém zapalování,při otočení klíčku se rádio vypne,nevíte někdo co stim.díky moc |
Autor: | michalkatka [ 2.3.06, 18:15 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Zapojení autorádia |
Kloubinho píše: Prosím o pomoc,koupil jsem si nové autorádio a zapojil jsem ho podle návodu A4 na +baterky,A7 na spínací skříňku,A8 na kostru.Ale rádio my jde jenom při vypnutém zapalování,při otočení klíčku se rádio vypne,nevíte někdo co stim.díky moc ak chceš aby ti rádi fungovalo aj pri vypnutom zapalovaní ten A7 zapoj na baterku ( kontakt 30 ), A4 je zapojený ako pamäťový kôli zachovaniu údajov. Príjemným doplnkom je zapojenie osvetlenia rádia kontakt A6... ( pripája sa + z obrysových ) keď je rádio vypnuté a rozsvietš svetlá rádio sa iba rozsvieti. ( stretol som sa že nie na každom rádiu to funguje... ) |
Autor: | Nepér [ 2.3.06, 18:29 ] |
Předmět příspěvku: | |
To osvětlení má správně fungovat tak, že když auto nesvítí (přes den) tak rádio svítí jako blázen, aby bylo vidět, když auto svítí (v noci), osvětlení rádia se ztlumí, aby nesvítilo do xichtu, popřípadě když je vypnuté svítí na něm pouze tlačítko vypínače. Co se týče kontaktů A4 a A7 je třeba se podívat do dokumentace, u jednotlivých výrobců a modelů mohou být zaměněny. Nevím co je to za auto, ale jestli se to chová jak píšeš, je možné, že jsi A7 připojil sice na spínací skříňku, ale ne na vývod 15 ale na vývod PARK, který je např. u Favoritu nezapojen a na kterém je napětí pouze při vypnutém zapalování. |
Autor: | Kloubinho [ 2.3.06, 18:39 ] |
Předmět příspěvku: | |
Mám Favorita:na tomto vývodu 15 je něco zapojeno nebo není |
Autor: | Nepér [ 2.3.06, 19:46 ] |
Předmět příspěvku: | |
Je na něm něco a je to tuším tak, že je dvojitý, prostě plíšek ohnutý do U, ale je zapojená jen jedna noha, dál je tam spopusta dalších fastonů, chce to odpojit baterku, sundat tam ten prostřední plast a pořádně si na to posvítit, v tom porcelánu (nebo co to tam je) je to označeno. |
Autor: | vopaje [ 2.3.06, 19:47 ] |
Předmět příspěvku: | |
Kloubinho píše: Mám Favorita:na tomto vývodu 15 je něco zapojeno nebo není Na 15 máš dva konektory od kterého jdou černé dráty /podli roku výrob./ a to k zapalov. cívce a k poé skříni. V těsné blízkosti jsou kontakty č 16 a P. to jsou ale jednokonektorové. Pořádně si posvítit a zkontrolovat. Jo a na toto téma jsem ti psal ,,zapojení ISO kon,, čus |
Autor: | Nepér [ 2.3.06, 19:53 ] |
Předmět příspěvku: | |
Nebo nechat baterku připojenou a vyzkoušet, kde je při zapnutém zapalování napětí. Hlavně to tam moc nevytahuj, ať víš kde co bylo, já jsem si nebyl jistej, tak jsem měl odpojenou tu baterku a když jsem jí připojil, auto ožilo i bez klíčku... jo a měl jsem zařazenej neutrál, aby mě to nepřejelo, kdybych omylem připojil starér na 30... |
Autor: | vopaje [ 2.3.06, 19:53 ] |
Předmět příspěvku: | |
Nepér píše: Je na něm něco a je to tuším tak, že je dvojitý, prostě plíšek ohnutý do U, ale je zapojená jen jedna noha, dál je tam spopusta dalších fastonů, chce to odpojit baterku, sundat tam ten prostřední plast a pořádně si na to posvítit, v tom porcelánu (nebo co to tam je) je to označeno. Tak jsme se sešli,jem jsi byl rychlejší a ještě ke všemu mám víc překlepů. Ale uřčitě jsme za jedno, že si kolega spletl vývody ze spín. skřínky. čus |
Autor: | Nepér [ 2.3.06, 19:58 ] |
Předmět příspěvku: | |
No, je možný, že jsou zapojený obě, já jsem to tam dost předělával, mám tam ještě napájení osvětlení hodin a automatiku na světla... |
Autor: | vopaje [ 2.3.06, 20:25 ] |
Předmět příspěvku: | |
Nepére, když jsme u toho zapojení přez klíček /15/ ,mám maličkou radu co jsem praktikoval.Přidal jsem do pojistkovnice na konzolku relátko s přívodem od 30 /stálý/ a spínám ho 15 /od klíčku/ , no a vývod dávám na prázdnou pozici pojistek . Favor. poj.č1 , nebo poj.č 14 /Podle roku výroby/- vývod -svorkovnice 114/vodorovně s pojistkama/ Řešil jsem to podobně jak to má fel. čus |
Autor: | vopaje [ 2.3.06, 20:30 ] |
Předmět příspěvku: | |
Nepére, když jsme u toho zapojení přez klíček /15/ ,mám maličkou radu co jsem praktikoval.Přidal jsem do pojistkovnice na konzolku relátko s přívodem od 30 /stálý/ a spínám ho 15 /od klíčku/ , no a vývod dávám na prázdnou pozici pojistek . Favor. poj.č1 , nebo poj.č 14 /Podle roku výroby/- vývod -svorkovnice 114/vodorovně s pojistkama/ Řešil jsem to podobně jak to má fel. čus |
Autor: | Nepér [ 2.3.06, 21:22 ] |
Předmět příspěvku: | |
No a k čemu to je? Jako napájení autorádia? |
Autor: | vopaje [ 2.3.06, 21:28 ] |
Předmět příspěvku: | |
Pouze k tomu,že kolem zapalování máš o klubo drátů míň.Dáš vše co potřebuješ od toho relátka a máš to jištěný.Je to pouze rada a né povinnost. čus |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |