|
FAQ
• Hledat • Přihlásit se
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 6 ] |
|
Autor |
Zpráva |
snihvlete
|
Felicia chlazení
Ahoj, jsem úplný laik a po 120 jsem koupil felcku 1.6, v pátek se pokazil termostat tak se dal ven aby to chladilo, mechanik mně řekl že mám koupit nový, ale jezdit s tím můžu. Ale teď po ujetí 15 km je ručička na ukazateli furt dole, chladič, obě hadice a motor jsou horké, ale voda v nádržce studená. Můžu s tím jezdit aspoň kratší vzdálenosti, nebo je porucha ještě někde jinde? Předem díky za radu.
|
14.7.12, 16:16 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
MartinK72
|
Re: Felicia chlazení
Můžeš, ale co nejdříve si tam dej nový.
|
14.7.12, 17:51 |
|
|
snihvlete
|
teď s edívám, že sem to dal asi do špatné sekce, mělo to byt spíš v motorech, tak sory. Motor se nepřehřeje? Mate mě na tom ta studená voda a nefungující ručička.
|
14.7.12, 19:04 |
|
|
varok
|
Ručička funguje, ale když tam není termostat, tak trvá hooodně dlouho, než se motor trošku zahřeje. Pokud jezdíš jen na krátké vzdálenosti, třeba kolem 10km, tak to tomu motoru moc neprospívá. Bez termostatu se motor a kapalina zahřeje, tipl bych kolem 30km. Když není termostat, tak kapalina koluje mezi motorem až do chladiče, kde se už tak studená ještě více ochlazuje náporovým vzduchem, tak se nemá jak zahřát.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
14.7.12, 21:35 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
|
jezdi neřeš ale než dáš druhý termostat musíš se podávat na víčko o něj se termostat opírá a pokud ve víčku prorazil dírku tak ti nový termostat bude zas vařit protože neotevře známá nemoc motorů AEE
|
15.7.12, 11:36 |
|
|
snihvlete
|