Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
Relé alternátoru Favorit/Felda https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=9&t=30657 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Petr [ 4.11.12, 10:31 ] |
Předmět příspěvku: | Relé alternátoru Favorit/Felda |
Ahoj, nemáte někdo zkušenost s různými druhy relé alternátoru Favorit 55A, které dává nejvíc Voltů? Nebo jak co nejjednodušeji zvednout napětí alternátoru na nějakých cca +- 14V? Tuningová dioda mi totiž absolutně nefunguje . Díky Petr |
Autor: | Mex [ 4.11.12, 10:45 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Relé alternátoru Favorit/Felda |
Ono někdy úplně stačí si pořádně očistit kabelové očka a kostřící body alternátoru. Mě se jen tím podařilo zvednout napětí o necelých 0,4 V. A hlavně není od věci si dotáhnout 6 x M5 (3 uvnitř na bloku diod a 3 na víku). |
Autor: | Petr [ 4.11.12, 12:37 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Relé alternátoru Favorit/Felda |
To beru jako samozřejmost, to jsem udělal. |
Autor: | MartinK72 [ 4.11.12, 18:36 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Relé alternátoru Favorit/Felda |
Všechny regulátory regulují na 14,2 - 14,25V. Toto napětí MUSÍ být při malé zátěži na svorce B+. Při maximální zátěži musí být na této svorce aspoň 13,5V. VŽDY MUSÍ být 14,2V na svorce D+. Pokud to u toho tvého nefunguje takto, je vadný usměrňovací můstek, odskakují uhlíky nebo je vadný regulátor. Často stačí utáhnout tři matičky můstku na zadním deklu altu, občas se povolí. Viděl bych to ale spíše na repas altu. Tuningovou diodu nikam necpi, je to nesmysl, potom by ti napětí lítalo podle zatížení až nad 14,4V a vařil by ti akumulátor. |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |