Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
Nabíječ - udržovák na 6V https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=9&t=3242 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | Martin 007 [ 17.1.07, 19:40 ] |
Předmět příspěvku: | Nabíječ - udržovák na 6V |
Zdarec, máte někdo prosím schéma i s hodnotama součástek nějakýho dobíječe baterek na 6V Potřebuju na svoji Jáááááááááááwu 250. Mám na mysli prostě jakoby nabíječku 6V s velmi malým proudem řádově jednotky až desítky mA. Ale dit víte co myslim že jo . Zatim dikas. |
Autor: | Nepér [ 17.1.07, 19:54 ] |
Předmět příspěvku: | |
Trafo+dioda+odpor, nevim, co řešíš... |
Autor: | Martin 007 [ 17.1.07, 20:33 ] |
Předmět příspěvku: | |
Sorry Nepér, ale já když něco dělám tak to dělám pořádně v rámci možností. Proto chci dobíječ z pokudmožno z 21. století nikoli ze století 20-tého. Bereš to Jinak dikas za nápad - jednoduchej ale funkční Zdarec Martin. |
Autor: | Drobec [ 17.1.07, 20:45 ] |
Předmět příspěvku: | Nabijecka |
Kdyz chces reseni z 21. stoleti a navic reseni profi tovarenske, doporucuju firmu Inhaco a jeji nabijecku ACL1/6 http://www.inhaco.cz/nabijecky.html Cena je sice trochu vyssi, ale nabijecka obsahuje vsechny myslitelne ochrany a umoznuje nabijeni "onboard", takze kdyz si na vhodne misto prisroubujes konektor jako pro zapalovac, nemusis nic na motorce otevirat, jen vrazis kabel. Proud je udrzovan pod hranici plynovani aku, takze ani z teto strany prusvih nehrozi. Ja sam pouzivam tuto nabijecku uz pres 2 roky v garazi na sve dalsi auta se kterymi se jezdi jen obcas. Kabel je pres okno stale pripojen na konektor zapalovace, nabijecka trvale v siti. Kdykoli potrebuju odjet, jen vytahnu konektor, vyhodim z okna, nastartuju a jedu. Baterka je trvale udrzovana na 100% |
Autor: | Martin 007 [ 17.1.07, 20:52 ] |
Předmět příspěvku: | |
1330 Kč Trochu vyšší cena Já sem chudý student co má doma pomalu 3 veterány a mám dát 1330 Kč za trafo, par součástek a dráty Dikas za nápad, ale za ty prachy si to můžou nechat. Děkuji Martin 007. |
Autor: | deekay [ 17.1.07, 21:06 ] |
Předmět příspěvku: | |
kukám ze ti chudaci nevyhoveli ani jeden uz 16 rokov nabijame komunistickou nabijackou snad spred 30 rokov a ide to, tak o com???? prud je prud, co viac chces. ked potrebujes mrte ochran tak ta to bude aj stat.... bez penazi sa nic nedeje. sprav si to ako hovori neper a mas zdar |
Autor: | Kachnis [ 17.1.07, 21:11 ] |
Předmět příspěvku: | |
trumfnul bych nepera o 1 stabilizator 7805 a v jeho kostrici nozicce 2 kremikovy diody= cca 6,2 - 6,4 V, 1 kus traficka z vjetnamskeho radia a usmernovac, treba taky sikmej a vyhlazovaci kondik a hotovo ale je to zas jen trapne 20stol. za par korun |
Autor: | Martin 007 [ 17.1.07, 21:15 ] |
Předmět příspěvku: | |
No prosim už se to rýsuje Ne chlapi - mockrát děkuji - já už něco slepim a smahnu na to taky naky LED-ky at to ma styl atd. Zatim čus a díky za nápady. |
Autor: | Cartmann [ 17.1.07, 21:19 ] |
Předmět příspěvku: | |
Martin 007 píše: No prosim už se to rýsuje Ne chlapi - mockrát děkuji - já už něco slepim a smahnu na to taky naky LED-ky at to ma styl atd. Zatim čus a díky za nápady. edit: tohle je sice měnič ale velikostně to vyjde na stejno |
Autor: | Kachnis [ 17.1.07, 21:30 ] |
Předmět příspěvku: | |
hele kdyz ses chytrej na trolejbus, tak mi povez..uvnitr trolejbusu je asynchroni motor s frekvencnim menicem, ze?a ten frekv.menic je napajenej stejnosmernym proudem,ze? a ten proud se sbira z troleji,ze? a troleje sou 2,ze? jesli mam pravdu, tak proc sakra vyhodil jeden blb myho bratra ze zkousky.. trolejbus preci nema 3fazovy napajeni,leda ze by gumy byly vodivy a zeem prifazovana... samozrejme starsi trolejbusy se seriovejma ss motorama je vec jina.. jinak se omlouvam za odboceni, ale tak me to napadlo.. |
Autor: | Cartmann [ 17.1.07, 21:56 ] |
Předmět příspěvku: | |
kachnis píše: hele kdyz ses chytrej na trolejbus, tak mi povez..uvnitr trolejbusu je asynchroni motor s frekvencnim menicem, ze?a ten frekv.menic je napajenej stejnosmernym proudem,ze? a ten proud se sbira z troleji,ze? a troleje sou 2,ze? jesli mam pravdu, tak proc sakra vyhodil jeden blb myho bratra ze zkousky.. trolejbus preci nema 3fazovy napajeni,leda ze by gumy byly vodivy a zeem prifazovana... samozrejme starsi trolejbusy se seriovejma ss motorama je vec jina.. jinak se omlouvam za odboceni, ale tak me to napadlo.. |
Autor: | Drobec [ 17.1.07, 22:37 ] |
Předmět příspěvku: | |
Martin 007 píše: Já sem chudý student co má doma pomalu 3 veterány a mám dát 1330 Kč za trafo, par součástek a dráty Dikas za nápad, ale za ty prachy si to můžou nechat. No sorrry, chtel si reseni na urovni. Tamhleto ma uvnitr procesor... Ale jinak klasicke zapojeni: Trafo 6V/6W, usmernovac - zapuzdreny graetz 1A, vyhladzovaci kondik a 7805, na zemnicim vyvode v serii 1x KA... a 1x cervena LED. Na vystupe slusne stabilizovanych 6,8V, max 0,8A ... |
Autor: | Kachnis [ 18.1.07, 00:39 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ale jinak klasicke zapojeni: Trafo 6V/6W, usmernovac - zapuzdreny graetz 1A, vyhladzovaci kondik a 7805, na zemnicim vyvode v serii 1x KA... a 1x cervena LED. Na vystupe slusne stabilizovanych 6,8V, max 0,8A ...[/quote] to pozor, to si jen otunil moje zapojeni cervenou diodou |
Autor: | Nepér [ 18.1.07, 02:14 ] |
Předmět příspěvku: | |
Na co stabilizátor, vyhlazovací kondík a 4 diody, pro nabíjení stačí jedna dioda s jedním odporem... Je třeba akorát vychytat správný trafo a ten odpor... a na LED se vybodni a dej na primár zelenou doutnavku s odporem tak 200k Celý to dát do plechový krabičky a hotovo... |
Autor: | Drobec [ 18.1.07, 08:04 ] |
Předmět příspěvku: | |
kachnis píše: to pozor, to si jen otunil moje zapojeni cervenou diodou Jo, uz jsem zjistil. Tak to dopada, kdyz si nechas otevrene okno z fora s rozepsanou odpovedi a delas neco jineho. A odpoved pak odesles za hodinku nebo dve... |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |