Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

setreni palivy
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=9&t=3245
Stránka 1 z 2

Autor:  fert.j [ 18.1.07, 11:07 ]
Předmět příspěvku:  setreni palivy

cau chtel bych do fava setric paliva jako mivaly zigilici kdyz se motor tocil vic nez 1500 ot a clovek nestal na plynu tak to zavrelo benzim do volnobeznyho sistemu.nechce se mi to vymejslet kam dat ten mikrospinac na karburator kuli klapkam a jak zapojit snimac otacek tak se ptam jestli to uz nekdo nema udelaty at posle odkaz nebo vykresi ci schema diky

Autor:  Šemik [ 18.1.07, 11:09 ]
Předmět příspěvku: 

Koukni sem http://www.skoda.panda.cz/clanek.php3?id=135

Autor:  Kachnis [ 18.1.07, 11:44 ]
Předmět příspěvku: 

jinak je to docela bejkarna nechat motor klapat na sucho :) ikdyz favorit uz to urcite skousne ale tyhle ochcavky u karburatoru, nevim..strikacky to maj normalne, ale karbec je preci neco jinyho ..]

Autor:  fert.j [ 18.1.07, 11:59 ]
Předmět příspěvku: 

myslim ze to neni blbost motoru to neublizi neni jak by mu to melo ublizit

Autor:  euromen [ 18.1.07, 13:28 ]
Předmět příspěvku: 

já si myslim že stejě to tak úplně neni dobře.. motor je staven an určitý provozní tlaky a teploty.. a při běhu na sucho dochází k chladnutí, možná vy to chtělo udělat jistou věc a to že by to třeba na jeden cyklus pustilo palivo

Autor:  slovacek.milos [ 18.1.07, 13:44 ]
Předmět příspěvku: 

euromen píše:
já si myslim že stejě to tak úplně neni dobře.. motor je staven an určitý provozní tlaky a teploty.. a při běhu na sucho dochází k chladnutí, možná vy to chtělo udělat jistou věc a to že by to třeba na jeden cyklus pustilo palivo


myslet můžeš, ale ten motor je stejný jak u stříkačky a tam je režim decelerace normální, a nic nejde na sucho, vyrobit to asi není jednoduché, já jsem to měl jednou u žigulíka tak, že jsem rozpojil odpojovač paliva na volnoběh a dvojlinkou jsem si to přivedl na řadící páku, tam jsem si u koule připevnil vypínač na lampičku, říkal jsem mu louskáček, jak jsem se rozjel tak jsem vypl benál a když jsem vyřadil, tak jsem ho zase zapl, připadalo mi to i zábavné jakože su borec jedu v tatře :D , ale jestli ten můj žrout něco ušetřil to jsem moc nepocitoval miloš

Autor:  Kachnis [ 18.1.07, 13:46 ]
Předmět příspěvku: 

proto bych to u karburatoru nedelal. traba kdyz si predstavim, jak jedu na nejakym miste kde pospicham a pote potrebuju brzdit, tak napr. jedu rychlosti cca 100km/h,blizi se ostra zatacka, potrebuju hooodne zbrzdit, podradim a pribrzduju, otacky ve 100ce na trojku vylitnou nad 4000 a motor bude klapat na sucho...brrrr, hrozna predstava, potom prudce slapnu na plyn a auto cukne, protoze cvakalo na sucho a najednou tam splouchnu benzin...u strikacky to chapu, ale karbec je vec jina...

Autor:  slovacek.milos [ 18.1.07, 13:52 ]
Předmět příspěvku: 

kachnis píše:
proto bych to u karburatoru nedelal. traba kdyz si predstavim, jak jedu na nejakym miste kde pospicham a pote potrebuju brzdit, tak napr. jedu rychlosti cca 100km/h,blizi se ostra zatacka, potrebuju hooodne zbrzdit, podradim a pribrzduju, otacky ve 100ce na trojku vylitnou nad 4000 a motor bude klapat na sucho...brrrr, hrozna predstava, potom prudce slapnu na plyn a auto cukne, protoze cvakalo na sucho a najednou tam splouchnu benzin...u strikacky to chapu, ale karbec je vec jina...


klapka v karbecu ti jede nasucho pořád a motor je stejný jak u stříkačky, až budeš jezdit s feldou kde je to normální tak se budeš pořád děsit? BMM máš pomalu vylepšený karbec miloš

Autor:  Kachnis [ 18.1.07, 15:04 ]
Předmět příspěvku: 

BMM ma tata, ale tam uz je to nejak osefovany v elektronice,ne?

Autor:  euromen [ 18.1.07, 15:49 ]
Předmět příspěvku: 

slovacek.milos píše:
euromen píše:
já si myslim že stejě to tak úplně neni dobře.. motor je staven an určitý provozní tlaky a teploty.. a při běhu na sucho dochází k chladnutí, možná vy to chtělo udělat jistou věc a to že by to třeba na jeden cyklus pustilo palivo


myslet můžeš, ale ten motor je stejný jak u stříkačky a tam je režim decelerace normální, a nic nejde na sucho, vyrobit to asi není jednoduché, já jsem to měl jednou u žigulíka tak, že jsem rozpojil odpojovač paliva na volnoběh a dvojlinkou jsem si to přivedl na řadící páku, tam jsem si u koule připevnil vypínač na lampičku, říkal jsem mu louskáček, jak jsem se rozjel tak jsem vypl benál a když jsem vyřadil, tak jsem ho zase zapl, připadalo mi to i zábavné jakože su borec jedu v tatře :D , ale jestli ten můj žrout něco ušetřil to jsem moc nepocitoval miloš

je fakt že u bawora to bylo taky.. teda nevim to, jen sem viděl na ekonoměru že ručička šla k nule,nevim no.. ale asi si to postavim a upravim dle svého ( a možná to dopadne že si udělám karburátor a motor řízenej elektronikou ) :lol:

Autor:  Matthes [ 18.1.07, 15:52 ]
Předmět příspěvku: 

euromen píše:
a možná to dopadne že si udělám karburátor a motor řízenej elektronikou :lol:



Neco jako ecotronik :?: :lol: hodne stesti :)

Autor:  fert.j [ 20.1.07, 14:24 ]
Předmět příspěvku: 

jak to tak stu tak je to zoufaly dyt je jedno jestli ten benzin tam jde z karbzratoru nebo ze vstriku a vsechny vstrikovy motory to maj tak ze kdyz brzdis motorem nad 1500ot tak to nevstrikuje a nemyslim si ze by jim to vadilo!!!a tlak ve valcich envadi pokud neni vetsi nez na co je to staveny a to neni a teplota o tech par metru co brzdis motorem neklesne panove vidim ze asi nemate paru o cem mluvite proc by to asi tomu motoru vadilo kdyz ho delaj porad a se vstrikama krety pri brzdeni motorem nedavaj beno!!!!

Autor:  slovacek.milos [ 20.1.07, 18:15 ]
Předmět příspěvku: 

fert.j píše:
jak to tak stu tak je to zoufaly dyt je jedno jestli ten benzin tam jde z karbzratoru nebo ze vstriku a vsechny vstrikovy motory to maj tak ze kdyz brzdis motorem nad 1500ot tak to nevstrikuje a nemyslim si ze by jim to vadilo!!!a tlak ve valcich envadi pokud neni vetsi nez na co je to staveny a to neni a teplota o tech par metru co brzdis motorem neklesne panove vidim ze asi nemate paru o cem mluvite proc by to asi tomu motoru vadilo kdyz ho delaj porad a se vstrikama krety pri brzdeni motorem nedavaj beno!!!!


si to vypínej ručně to tě vyjde na třicet korun miloš

Autor:  michalkatka [ 20.1.07, 20:22 ]
Předmět příspěvku: 

toto som videl niekde zapojené vo fave vhodným podtlakovým spínačom, čiže ak brzdíš motorom, klapka je zavtetá a podtlak v sacom potrubí zopne spínač ktorý vypne emulgačný ventil, ak otáčky klesnú cca na 1500 ot, tak sa podtlak zmenší a spínač ten ventil zopne. mechanicky sa jedná o dosť citlivé zariadenie... o spolahlivosti sa dá diskutovať.
podľa mňa je dôležité aby ten spínač bol tak citlivý aby pri podtlaku ktorý je pri voľnobehu bol stále zopnutý a ak sa podtlak vplyvom zvýšených otáčok zvačší tak aby sa rozopol a naopak...
elektonicky sa to dá vyriešiť spoľahlivejšie...

Autor:  patrik-hp [ 21.1.07, 00:36 ]
Předmět příspěvku: 

:D :D :D ...a k čemu je to dobrý :D :D :D nejsme náhodou na Lada webu :D :D :D

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/