Ahoj chalani,
pred rokem sem instaloval do auta př. štít ze 130 (ten s hranatymi budiky) a sem tam se stalo ze se mi vypl tackomer, normalne skocil na nulu a po case zase naskocil, ten stit sem mel uz z dob kdy sem mel 742.12x a kladivkovy zapalovani, vypinat se zacal az po namontovani favo motoru a bezkontaktu. provedl jsem vymenu za klasicke kulate budiky ktere tam byly puvodne, a tady mam zase problem....
Kdyz akceleruji, otackomer jede perfektne, od cca 3500ot kdyz drzim otacky zacne rucicka cukat, kdyz pustim plyn pada rucicka na 0 a tak zmatene pobiha spektrem. pridam trosku plyn a zase ukazuje. sakra co to je?
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
dneska sem 3 hodiny menil jeden zasmoleny kablik od civky do patice budiku
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
zapalovani je komplet favorit, bezkontakni rozdelovac - civka - svicky - kable 120 - a ETZ nahrada (ta krabica zatavena v plastu se slepici na sobe)
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
fakt uz z toho chytam nervy.. je to vlastnost ve skodovkach nebo tendle bugr dela ta slavna plastova krabica na hlinikovem plechu? at vim jestli bude dalsi hlinik do sberu
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
mi to pripada jako by pri pusteni plynu a snzovani otacek prsote vynechavalo zapalovani... jako by etz vypinala jisrku a pak blbnul otackomer, pak kdyz trosku pridam plyn tak zase ukazuje dobre. a kdyz pustim padne k zemi...
díky za rady