Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
diagnostický kabel favorit https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=9&t=33006 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | racer [ 23.5.14, 12:27 ] |
Předmět příspěvku: | diagnostický kabel favorit |
Zajímalo by mě jestli Vag komunikuje i s podomácku vyrobeným kabelem spojeným přímo přes usb do pc (spešl favo konektor v autě-usb pc) bez kabelu kkl. |
Autor: | CROWACK [ 23.5.14, 12:48 ] |
Předmět příspěvku: | Re: diagnostický kabel favorit |
Co to je podomacku vyrobeny? Dej schema zapojeni... |
Autor: | Lamač [ 23.5.14, 13:41 ] |
Předmět příspěvku: | Re: diagnostický kabel favorit |
Myslíš že ked to priamo z koncovky fava pichneš do usb,tak to fungovať bude?To su ale nápady.Prepoj a potom daj vedieť čo zhorelo skôr,či pc,alebo rj. |
Autor: | racer [ 23.5.14, 14:54 ] |
Předmět příspěvku: | Re: diagnostický kabel favorit |
Jsem si to představoval, takhle: Vemu nějakej usb kabel, druhou stranu odříznu a svorkama spojím se zásuvkou v autě. Žádná věda. Myslim čistě jenom vodičová záležitost, né žádnej hardware. Nevim jestli je v KKL nějakej tišták, tak jako v hex-canu. Jestli je KKL jenom vodič bez tištáku, tak nevidím problém proč by to nešlo udělat napřímo. No prostě VAG najde jako HW přímo řídící jednotku. |
Autor: | varok [ 23.5.14, 15:07 ] |
Předmět příspěvku: | Re: diagnostický kabel favorit |
A to si myslíš, že ten kabel stojí 500,- ken za ten kousek kabelu a dva konektory? Uvnitř je DPS se součástkami. Co je to za zapojení ale nevím. |
Autor: | Lamač [ 23.5.14, 15:09 ] |
Předmět příspěvku: | Re: diagnostický kabel favorit |
To ano pred 20 rokmi použili rozhranie typu USB na zapojenie diagnostiky do fava.Za prvé,favo má 12V,a za druhé USB 5V.... |
Autor: | 21lucas [ 23.5.14, 15:10 ] |
Předmět příspěvku: | Re: diagnostický kabel favorit |
za 3 to bez rozchlastat favorita zdiagnostikujes s multimetrem a sroubovakem |
Autor: | racer [ 23.5.14, 16:06 ] |
Předmět příspěvku: | Re: diagnostický kabel favorit |
Jsem se jenom zeptal. Zas tak to moc nepotřebuju.Jenom mě to zajímá, jestli někdo nedělal pokusy. Do historickýho kkl a redukce investovat už nehodlám. Ono z těch 500 je 100 dph, 300 marže, 50 doprava a 50 výrobní náklady + zisk výrobce, takže by to na tu vodičovou záležitost odpovídalo. Kvůli těm 2 nebo3 kabelům co z tý redukce lezou to žádný hi-tech obvody potřebovat nebude. Napětí se dá pořešit, a myslim že už usb co nevidět budou umět i 5, 9, 12, 18 a 24V. Největší problém bych viděl v tom, že VAG bude hledat HW v KKL kabelu a ne přímo ŘJ,takže tady bude zádrhel největší. I když nějaká hodně stará verze VAGU by to mohla skousnout i bez toho kkl. V tý době KKL snad ani nebylo, takže proč by ne |
Autor: | 21lucas [ 23.5.14, 16:12 ] |
Předmět příspěvku: | Re: diagnostický kabel favorit |
jedno z mala vozidel ktere fungovaly jen za pomoci dratku byl Favorit Ecotronic a jemu podobne systemy ale tam se jen za pomoci vypinace a diody vyblikavaly chybove kody |
Autor: | racer [ 23.5.14, 16:31 ] |
Předmět příspěvku: | Re: diagnostický kabel favorit |
Tak na přímo to nepůjde to vzdávám. Ale na tý redukci pro BMM nic složitýho nevidim. Tam podle mě by opravdu šlo jenom propojit drátky z autozásuvky do hexcan nebo KKL |
Autor: | Lamač [ 23.5.14, 16:33 ] |
Předmět příspěvku: | Re: diagnostický kabel favorit |
Autor: | Lamač [ 23.5.14, 16:33 ] |
Předmět příspěvku: | Re: diagnostický kabel favorit |
racer-V tej doba snáď ani usb nebolo,tak už to konečne nejak pochop.S pomocou prevodníku sa to zapája(lo) do rs232.A v každom kábli je nejaký ten prevodník,nikde to nikdy nebolo napriamo,a ani nebude.Už len z bezpečnostných dôvodov.A v prvom rade si naštuduj aký je rozdiel medzi usb a kkl,a hlavne čo ako funguje.Usb vždy malo a aj bude mať 5v,chcel by som vidieť ten usb klúčik ked doňho napáreš 24 voltov.Na ten výstup vo fave sa dá napojiť žiarovka a vypínač,na vyblikanie kodov závad,alebo kkl kábel do diagnostického zariadenia.Prípadne po vyrobení redukcie aj vag kabel.A ten musí mať jednoducho prevodník.Takže vždy tam bude a bolo 12v.Tak si to trošku v hlave spoj a porozmýšľaj.Môžeš to rozchľastať za tých 500 korún čo chceš ušetriť,ale niečo si odlož aj na nový počítač/notebook,ak to chceš silou mocou pozapájať. |
Autor: | darklord [ 23.5.14, 16:33 ] |
Předmět příspěvku: | Re: diagnostický kabel favorit |
Preboha clovece, ty si neskutocny. KKL kabel obsahuje elektroniku ktora ti tu komunikaciu preklada z jednotky na USB. Ziadne 12 voltove usb ta nezachrani. Kup si kabel z aukra, urob si k nemu redukciu na pripojenie faborita a nevymyslaj picoviny. |
Autor: | Jarda S. [ 23.5.14, 16:38 ] |
Předmět příspěvku: | Re: diagnostický kabel favorit |
racer píše: Jsem si to představoval, takhle: Vemu nějakej usb kabel, druhou stranu odříznu a svorkama spojím se zásuvkou v autě. Žádná věda. Myslim čistě jenom vodičová záležitost, né žádnej hardware. Nevim jestli je v KKL nějakej tišták, tak jako v hex-canu. Jestli je KKL jenom vodič bez tištáku, tak nevidím problém proč by to nešlo udělat napřímo. No prostě VAG najde jako HW přímo řídící jednotku. s tim se rozluč obyč kkl stojí pár korun z ebaye asi stovku .... varok píše: A to si myslíš, že ten kabel stojí 500,- ken za ten kousek kabelu a dva konektory? když pujdeš koupit obd konektor tak stojí víc než hotovej kabel |
Autor: | Lamač [ 23.5.14, 16:41 ] |
Předmět příspěvku: | Re: diagnostický kabel favorit |
bmm komunikuje pomocou k-line,takže pomocou drotovej redukcie ho normalne spojiš s vag kablom čo sa pchá do usb 21lucas,toto testovanie mal nielen ecotronic,ale fungovalo aj na bmm favoritoch-iba na starších kusoch,číslo rj teraz ale neviem z hlavy povedať. |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |