Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
Přístrojová deska Škoda 125 https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=9&t=33364 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Peckin [ 9.10.14, 07:07 ] |
Předmět příspěvku: | Přístrojová deska Škoda 125 |
Mám Škodu 125L, rok 1989 a je už vybavena těmi moderními budíky co se dávali do Rapidů. Vím že většina lidí je považuje za ty nejpovedenější ale já bych radši ty kulaté klasické. Mám tady jedny z úzké 120 LS ale konektory a barvy vodičů jsou jiné. Kdybych sehnal už z novější LS nebo GLS byli by ty konektory stejné nebo by bylo stejně potřeba to předělat? |
Autor: | Veteranista [ 9.10.14, 07:14 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Přístrojová deska Škoda 125 |
Nebyli, tyhle konektory uz jsou ty co se pouzivali na Favoritech, ma je jen tahle palubovka.nemas tam ale jen redukce jako by ma ne?o kousek dal jsou uz mizna klasicke |
Autor: | Peckin [ 9.10.14, 10:42 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Přístrojová deska Škoda 125 |
To právě že nejsou, koukal jsem na to. |
Autor: | john simple [ 9.10.14, 10:58 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Přístrojová deska Škoda 125 |
na tu novou sdruženou GL nebo rapidackou přístrojovku tam je redukce na stávající svazek, vyměna za starší přístrojovku je možná. |
Autor: | Veteranista [ 9.10.14, 13:00 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Přístrojová deska Škoda 125 |
Je možné že redukce se používali jen dokud nedošli původní svazky, ke konci ty nové palubovky šli do všech aut, takže redukce tam být nemusí, teoreticky bych ti třeba redukci NOVÝ-STARÝ mohl vyrobit, ale nějaký čas by to trvalo, nevím kam dřív skočit |
Autor: | jjjano3 [ 9.10.14, 16:28 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Přístrojová deska Škoda 125 |
možno ti pomôže toto http://www.skodarallyclub.estranky.sk/c ... 0-105.html je tam schéma zapojenia konektorov v tej novej zo 136 a klasiky 105/120. len treba zistiť ktorý konektor je ktorý. a dalo by sa to nejako zapojiť redukciu vyrobiť, popr. zohnať tú svorkovnicu a prispôsobiť |
Autor: | john simple [ 9.10.14, 16:47 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Přístrojová deska Škoda 125 |
existují 125tky i se starými kulatými budíky, takže by tam měla být ta redukce |
Autor: | škodovka [ 9.10.14, 19:44 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Přístrojová deska Škoda 125 |
To je fakt, otec když kupoval Bobiše (125 r88) tak si mohl vybrat ze dvou variant buď rapidí přístrojovka a klasické pásy, nebo obyčejná přístrojovka a samonavijející pásy.. vybral si samozřejmě mě pro zlost druhou variantu.. Nicméně žádné redukce jsem si nevšiml, že by tam byla, ale je to už nějaký ten rok co jsem to měl rozdělané, tak za to ruku do ohně nedám |
Autor: | Jarda S. [ 9.10.14, 20:04 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Přístrojová deska Škoda 125 |
proč pro zlost ? starší budíky jsou hezčí |
Autor: | jjjano3 [ 9.10.14, 20:11 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Přístrojová deska Škoda 125 |
no mne sa tiež viacej páči tá s gulatými budíkmi s otáčkomerom akurát niekde bol PAL a niekde Mera Lumel |
Autor: | škodovka [ 9.10.14, 20:29 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Přístrojová deska Škoda 125 |
Jarda S. píše: proč pro zlost ? starší budíky jsou hezčí Pro zlost protože tam nejsou budíky s otáčkoměrem, ale budíky s budíkem bez ručičky a to mě vytáčí..stejně jako samonavijející pásy, které ze srdce nenávidím, ale v rámci zachování autenticity nechcu nic přehazovat, ale to už je OT |
Autor: | john simple [ 10.10.14, 05:31 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Přístrojová deska Škoda 125 |
škodovka píše: tak si mohl vybrat ze dvou variant buď rapidí přístrojovka a klasické pásy, nebo obyčejná přístrojovka a samonavijející pásy.. to jsou nějaké divné varianty. normální by bylo si vybrat cokoliv samostatně. kousek ode mě parkuje jedna 125L, tak se schválně podívám jakou má výbavu. |
Autor: | ventYl [ 10.10.14, 07:29 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Přístrojová deska Škoda 125 |
nuz, kedze redukcie su aj v Rapide 1989, ktora ma tie nove budiky prakticky odkedy existovali (za predpokladu, ze v case kompletacie boli na sklade), pochybujem, ze by sa niekto unuval kvoli budikom menit zvazok kablovacky. akurat tie redukcie budu asi stiahnute niekam nizsie, lebo potom dost zavadzaju. |
Autor: | Peckin [ 10.10.14, 08:40 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Přístrojová deska Škoda 125 |
Mám sehnanou palubovku z úzké 120 LS a je tam otáčkoměr mera lumel. Zezadu jsou od každé kontrolky a budíku vyvedené vodiče zakončené takovými velkými obdélníkovými konektory. Na té nové palubovce jsou zezadu favoritácké konektory a od nich vede svazek přímo do auta. Taky mě napadlo že by tam ta redukce mohla být ale nenašel jsem jí, opravdu to vypadá že už v posledních 125kách byli novější svazky takže budu muset sehnat z vraku favorita konektory a hrát si |
Autor: | jjjano3 [ 10.10.14, 13:21 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Přístrojová deska Škoda 125 |
buď teda vyrobiť redukciu alebo tie favoriťácke ucvakni a na káble si nakrimpuj fastony a len ponapichuješ do druhej prístrojovky z 120LS |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |