Autor |
Zpráva |
Peckin
Příspěvky: 42 Bydliště: Světlá nad Sázavou
|
Přístrojová deska Škoda 125
Mám Škodu 125L, rok 1989 a je už vybavena těmi moderními budíky co se dávali do Rapidů. Vím že většina lidí je považuje za ty nejpovedenější ale já bych radši ty kulaté klasické. Mám tady jedny z úzké 120 LS ale konektory a barvy vodičů jsou jiné. Kdybych sehnal už z novější LS nebo GLS byli by ty konektory stejné nebo by bylo stejně potřeba to předělat?
_________________ Škoda 125L rok 1989 Ford Sierra 1.8 rok 1985
|
9.10.14, 07:07 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Veteranista
Junior TW team
Příspěvky: 6025 Bydliště: Těšnovice
|
Re: Přístrojová deska Škoda 125
Nebyli, tyhle konektory uz jsou ty co se pouzivali na Favoritech, ma je jen tahle palubovka.nemas tam ale jen redukce jako by ma ne?o kousek dal jsou uz mizna klasicke
_________________ Octavia 60 & Octavia 61 & 1000MB 67 & M22 1969 & 110LS 75 & 100L 75& M-B 200D 76 & F 127 77 & 120L 77 & 1203COM 80 & F 126p 86 & F 126p 87 & 125L(136L) 89 & O Corsa B 1996 &M-B 212D 98 &motocykly
|
9.10.14, 07:14 |
|
|
Peckin
Příspěvky: 42 Bydliště: Světlá nad Sázavou
|
Re: Přístrojová deska Škoda 125
To právě že nejsou, koukal jsem na to.
_________________ Škoda 125L rok 1989 Ford Sierra 1.8 rok 1985
|
9.10.14, 10:42 |
|
|
john simple
Příspěvky: 6811 Bydliště: Slezsko
|
Re: Přístrojová deska Škoda 125
na tu novou sdruženou GL nebo rapidackou přístrojovku tam je redukce na stávající svazek, vyměna za starší přístrojovku je možná.
|
9.10.14, 10:58 |
|
|
Veteranista
Junior TW team
Příspěvky: 6025 Bydliště: Těšnovice
|
Re: Přístrojová deska Škoda 125
Je možné že redukce se používali jen dokud nedošli původní svazky, ke konci ty nové palubovky šli do všech aut, takže redukce tam být nemusí, teoreticky bych ti třeba redukci NOVÝ-STARÝ mohl vyrobit, ale nějaký čas by to trvalo, nevím kam dřív skočit
_________________ Octavia 60 & Octavia 61 & 1000MB 67 & M22 1969 & 110LS 75 & 100L 75& M-B 200D 76 & F 127 77 & 120L 77 & 1203COM 80 & F 126p 86 & F 126p 87 & 125L(136L) 89 & O Corsa B 1996 &M-B 212D 98 &motocykly
|
9.10.14, 13:00 |
|
|
jjjano3
Příspěvky: 924 Bydliště: PN
|
Re: Přístrojová deska Škoda 125
možno ti pomôže toto http://www.skodarallyclub.estranky.sk/c ... 0-105.html je tam schéma zapojenia konektorov v tej novej zo 136 a klasiky 105/120. len treba zistiť ktorý konektor je ktorý. a dalo by sa to nejako zapojiť redukciu vyrobiť, popr. zohnať tú svorkovnicu a prispôsobiť
_________________ Felícia 1.9D Golf IV 1.9TDi - ALH Leon MK1 1.9TDi - ASV
|
9.10.14, 16:28 |
|
|
john simple
Příspěvky: 6811 Bydliště: Slezsko
|
Re: Přístrojová deska Škoda 125
existují 125tky i se starými kulatými budíky, takže by tam měla být ta redukce
|
9.10.14, 16:47 |
|
|
škodovka
karosář
Příspěvky: 4137 Bydliště: Havirov
|
Re: Přístrojová deska Škoda 125
To je fakt, otec když kupoval Bobiše (125 r88) tak si mohl vybrat ze dvou variant buď rapidí přístrojovka a klasické pásy, nebo obyčejná přístrojovka a samonavijející pásy.. vybral si samozřejmě mě pro zlost druhou variantu.. Nicméně žádné redukce jsem si nevšiml, že by tam byla, ale je to už nějaký ten rok co jsem to měl rozdělané, tak za to ruku do ohně nedám
_________________ škoda 105S (Blanka)1984 438 000km-kdykoliv kamkoliv... škoda 125L (Bobiš)1988 70 000km-přepych a pohodlí škoda 100L (Šmoulinka)1974 204 000km-tradice a jistota škoda 110R 1977 152tk škoda felicia 1.3MPi 255tk+1.3 MPi Kombi LPG 444tk OctaviaII 1,9tdi 462tk
|
9.10.14, 19:44 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27231 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
Re: Přístrojová deska Škoda 125
proč pro zlost ? starší budíky jsou hezčí
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
9.10.14, 20:04 |
|
|
jjjano3
Příspěvky: 924 Bydliště: PN
|
Re: Přístrojová deska Škoda 125
no mne sa tiež viacej páči tá s gulatými budíkmi s otáčkomerom akurát niekde bol PAL a niekde Mera Lumel
_________________ Felícia 1.9D Golf IV 1.9TDi - ALH Leon MK1 1.9TDi - ASV
|
9.10.14, 20:11 |
|
|
škodovka
karosář
Příspěvky: 4137 Bydliště: Havirov
|
Re: Přístrojová deska Škoda 125
Jarda S. píše: proč pro zlost ? starší budíky jsou hezčí Pro zlost protože tam nejsou budíky s otáčkoměrem, ale budíky s budíkem bez ručičky a to mě vytáčí..stejně jako samonavijející pásy, které ze srdce nenávidím, ale v rámci zachování autenticity nechcu nic přehazovat, ale to už je OT
_________________ škoda 105S (Blanka)1984 438 000km-kdykoliv kamkoliv... škoda 125L (Bobiš)1988 70 000km-přepych a pohodlí škoda 100L (Šmoulinka)1974 204 000km-tradice a jistota škoda 110R 1977 152tk škoda felicia 1.3MPi 255tk+1.3 MPi Kombi LPG 444tk OctaviaII 1,9tdi 462tk
|
9.10.14, 20:29 |
|
|
john simple
Příspěvky: 6811 Bydliště: Slezsko
|
Re: Přístrojová deska Škoda 125
škodovka píše: tak si mohl vybrat ze dvou variant buď rapidí přístrojovka a klasické pásy, nebo obyčejná přístrojovka a samonavijející pásy.. to jsou nějaké divné varianty. normální by bylo si vybrat cokoliv samostatně. kousek ode mě parkuje jedna 125L, tak se schválně podívám jakou má výbavu.
|
10.10.14, 05:31 |
|
|
ventYl
Příspěvky: 6588 Bydliště: Kosice
|
Re: Přístrojová deska Škoda 125
nuz, kedze redukcie su aj v Rapide 1989, ktora ma tie nove budiky prakticky odkedy existovali (za predpokladu, ze v case kompletacie boli na sklade), pochybujem, ze by sa niekto unuval kvoli budikom menit zvazok kablovacky. akurat tie redukcie budu asi stiahnute niekam nizsie, lebo potom dost zavadzaju.
_________________ This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting. (--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik [H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula Skoda 742 Forever Team
|
10.10.14, 07:29 |
|
|
Peckin
Příspěvky: 42 Bydliště: Světlá nad Sázavou
|
Re: Přístrojová deska Škoda 125
Mám sehnanou palubovku z úzké 120 LS a je tam otáčkoměr mera lumel. Zezadu jsou od každé kontrolky a budíku vyvedené vodiče zakončené takovými velkými obdélníkovými konektory. Na té nové palubovce jsou zezadu favoritácké konektory a od nich vede svazek přímo do auta. Taky mě napadlo že by tam ta redukce mohla být ale nenašel jsem jí, opravdu to vypadá že už v posledních 125kách byli novější svazky takže budu muset sehnat z vraku favorita konektory a hrát si
_________________ Škoda 125L rok 1989 Ford Sierra 1.8 rok 1985
|
10.10.14, 08:40 |
|
|
jjjano3
Příspěvky: 924 Bydliště: PN
|
Re: Přístrojová deska Škoda 125
buď teda vyrobiť redukciu alebo tie favoriťácke ucvakni a na káble si nakrimpuj fastony a len ponapichuješ do druhej prístrojovky z 120LS
_________________ Felícia 1.9D Golf IV 1.9TDi - ALH Leon MK1 1.9TDi - ASV
|
10.10.14, 13:21 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|