Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

Čidlo paliva
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=9&t=3343
Stránka 1 z 1

Autor:  Peťa.51 [ 25.1.07, 19:39 ]
Předmět příspěvku:  Čidlo paliva

Chci se zeptat kde seženu tabulku odporů čidla nádrže u š120 při určitých hladinách benzínu

Autor:  Bukaj [ 25.1.07, 19:49 ]
Předmět příspěvku: 

To asi neseženeš, jediné, co se obvykle udává, je min a max hodnota odporu...

Autor:  Nepér [ 25.1.07, 20:00 ]
Předmět příspěvku: 

Mělo by to fungovat, jako dělič napětí, tj ne jednom kontaktu +12V, na dalším zem a na dalším výstup 0-12V, podle polohy plováku, takže uprostřed by tam měl být na obě strany stejný odpor. Kolik, to asi nikdo neví...
Jestli to teda u 120 funguje stejně, jako u Fa...

Autor:  slovacek.milos [ 26.1.07, 09:55 ]
Předmět příspěvku: 

peto zajdi si do prodejny, vem si multimetr, přepni na 200 ohmů a změř si to , ......... :shock: no teda jsem to šel změřit jinak se mi do dílny nechce, mám tam jen fábku prázdná dádrž je 47 ohmů plná 291 a zdvih plováku je 18 cm, tak nám tu udělej nějaký graf za domácí úlohu miloš

Autor:  ventYl [ 26.1.07, 18:38 ]
Předmět příspěvku: 

kedze ten merak v palubke nie je linearny, ale logaritmicky, navyse je to pomerove, takze tie vystupe napatia budu mozno podobne, ako u logaritmickych potenciometrov pre audiotechniku

Autor:  slovacek.milos [ 26.1.07, 20:00 ]
Předmět příspěvku: 

ventYl píše:
kedze ten merak v palubke nie je linearny, ale logaritmicky, navyse je to pomerove, takze tie vystupe napatia budu mozno podobne, ako u logaritmickych potenciometrov pre audiotechniku


neboj je lineární po milimetříku tam naskakují ohmy pravidelně i když logaritmický by se někdy hodil, že jeden na půl nádrže dvě hodiny a pak ti to padá velmi rychle k nule a když už máš o tom páru tak je tam potenciometr nebo reostat, protože je u fáčka karbecu je namotaný odporový drát s jezdcem miloš

Autor:  ventYl [ 26.1.07, 21:22 ]
Předmět příspěvku: 

slovacek.milos píše:
ventYl píše:
kedze ten merak v palubke nie je linearny, ale logaritmicky, navyse je to pomerove, takze tie vystupe napatia budu mozno podobne, ako u logaritmickych potenciometrov pre audiotechniku


neboj je lineární po milimetříku tam naskakují ohmy pravidelně i když logaritmický by se někdy hodil, že jeden na půl nádrže dvě hodiny a pak ti to padá velmi rychle k nule a když už máš o tom páru tak je tam potenciometr nebo reostat, protože je u fáčka karbecu je namotaný odporový drát s jezdcem miloš


este je mozne, ze ten logaritmicky priebeh je sposobeny tym, ako je ulozeny plavak v nadrzi (hladina stupa lineralne, ale plavak sa pohybuje po kruhovej drahe, preto je to trocha logaritmicke), ale kedze som to este nemal rozobrane, tak to tvrdit nemozem, tazdopadne merak ma logaritmicku stupnicu a nechce sa mi velmi verit, zeby ten pomerovy merak usposobovali na logaritmicky priebeh.

Autor:  Vašek Tábor [ 29.1.07, 09:04 ]
Předmět příspěvku: 

Hlavně nezapomeňte, že nádrž určitě není pravidelný prostor, teda u škodovky určitě a že tedy 1 cm výchylky plováku není vždy ten samý objem paliva. Ale proto je asi budík ve škodovce cejchovaný nepravidelně.

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/