Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 23.11.24, 21:30



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 16 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
 Zase to dobíjení :) 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7662
Bydliště: Praha východ
Příspěvek Zase to dobíjení :)
No, nějak mi to zlobí, napětí tam je, ale...
Když se to točí, všechno tak nějak divně mrká, podle otáček, na volnoběh to není znát, ale zase to všechno svítí míň.
No, tipuju regulátor, ale zkusil bych nechat někde přesoustružit kroužky a vyměnit uhlíky.
Diody to nebudou, ty jsem kdysi měřil...
Setkal jste se někdo s podobným problémem?

_________________
"Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"


25.1.07, 19:53
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4747
Bydliště: Černíky
Příspěvek 
Jo, už se to tu párkrát řešilo...
:arrow: Regulátor! :wink:
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=2898

_________________
Å 130 L 86 - cestovní limuzína
Levandulka 1000 MBG De Luxe 67 - v renovaci
Felda Combi GLXi - 1,3 MPi 97 - k užitku tátovi
130LPG 130L 86 - denní vůz
1000MB MB 69, 1.8.68
Ať mi nikdo neříká, že něco nejde... ;)
Škoda 742 Forever Team


25.1.07, 20:05
Profil ICQ

Příspěvky: 3257
Bydliště: Brandýs nad Labem
Příspěvek 
Jak ti tady napovídá Bukaj :wink:


25.1.07, 20:06
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7662
Bydliště: Praha východ
Příspěvek 
Já si to myslel... jenže, to je 300 peněz a stejně jsou tam nový uhlíky a bylo by třeba to stočit a lapovat asi taky.
Takže nejdřív zkusím za 20 kč uhlíky a nechat to u nějakýho znamýho přesoustružit... jsou v tom celkem hluboký drážky...
Nebo je to zbytečný?

_________________
"Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"


25.1.07, 20:09
Profil ICQ
Voditelj brodice
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9782
Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
Příspěvek 
ozaj, aj vam na fave pri volnobehu svietia slabsie svetla? :D ja viem ze to je asi normalne ale pre istotou :D ci by by to nahodou nemal altik utahnut aj na volnobehu (nevim kolko maju svela odber takze...:D)
od dajme tomu 1000ot to uz svieti normalne a rovnako az do max otacok

_________________
- Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto
- Volvo V40 2.0T, r.v. 2002
http://www.danokrnac.sk/


25.1.07, 20:19
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 3257
Bydliště: Brandýs nad Labem
Příspěvek 
Pokud jsou v těch kroužcích koleje a hluboké,tak srovnání je snad i nutnost :wink: ...Ale má to nějaký minimum :?: . :wink: ...Jestli je to moc,tak raději bych volil nějaký starší a dobrý rotor... :wink: To relé bych dal celé...Obětoval bych se dát ty 300 Kč..Ono totiž co je v něm zalitého v tý pryskyřici dělá divé věci které se časem unavují...Tak bych ho koupil :cry: :wink:


25.1.07, 20:20
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4747
Bydliště: Černíky
Příspěvek 
Nevim, jak vypadá regulátor u Fa, jestli není zalitej a tudíž neopravitelnej, jako u toho Malucha, ale u škodovky jde v pohodě měnit součástky (odcházejí tam nějaký tranďáčky), už jsem takhle oživil tři... :wink:

Jinak si klidně pro klid duše nech přesoustružit ty kolektory, ale myslím, že za chvíli budou vypadat stejně...

_________________
Å 130 L 86 - cestovní limuzína
Levandulka 1000 MBG De Luxe 67 - v renovaci
Felda Combi GLXi - 1,3 MPi 97 - k užitku tátovi
130LPG 130L 86 - denní vůz
1000MB MB 69, 1.8.68
Ať mi nikdo neříká, že něco nejde... ;)
Škoda 742 Forever Team


25.1.07, 20:21
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4747
Bydliště: Černíky
Příspěvek 
Když už jsme u toho dobíjení:
Altík 55A ve škodovce, kontrolka svítí (altík se nabudí) až při 1100 ot/min :?
Nevíte, kde by mohla být chyba? (zaručeně v altíku)
Nějaká dioda?

_________________
Å 130 L 86 - cestovní limuzína
Levandulka 1000 MBG De Luxe 67 - v renovaci
Felda Combi GLXi - 1,3 MPi 97 - k užitku tátovi
130LPG 130L 86 - denní vůz
1000MB MB 69, 1.8.68
Ať mi nikdo neříká, že něco nejde... ;)
Škoda 742 Forever Team


25.1.07, 20:25
Profil ICQ

Příspěvky: 3257
Bydliště: Brandýs nad Labem
Příspěvek 
No nedělá to třeba velký průměr řemenice jako na (Fávu)?.Po nějakym pátku jí zmenšili,aby lidé tolik motor nevytáčeli nejen při zhasínání kontrolky :D :wink: Ale i já mám jednu takovou záhadu,jenže až od 2200 naskočí...jj.A v jinym autě při tisíci...někdy to není to pravé ořechové. :wink:


25.1.07, 21:35
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4747
Bydliště: Černíky
Příspěvek 
patrik-hp píše:
No nedělá to třeba velký průměr řemenice jako na (Fávu)?.Po nějakym pátku jí zmenšili,aby lidé tolik motor nevytáčeli nejen při zhasínání kontrolky :D :wink: Ale i já mám jednu takovou záhadu,jenže až od 2200 naskočí...jj.A v jinym autě při tisíci...někdy to není to pravé ořechové. :wink:


Na 742 byl jenom jeden typ řemenice...
...a stejnej altík mám ve svým autě a nemá problém - budí se asi na 500 ot./min.
:roll:

_________________
Å 130 L 86 - cestovní limuzína
Levandulka 1000 MBG De Luxe 67 - v renovaci
Felda Combi GLXi - 1,3 MPi 97 - k užitku tátovi
130LPG 130L 86 - denní vůz
1000MB MB 69, 1.8.68
Ať mi nikdo neříká, že něco nejde... ;)
Škoda 742 Forever Team


25.1.07, 21:48
Profil ICQ

Příspěvky: 3257
Bydliště: Brandýs nad Labem
Příspěvek 
Jj...pro mne taky zatím neprobádaná ulička.A to už jsem těch alternátorů dělal...Ale třeba opravdově jako měřit průraz vynutí pomocí 220V v síti jak by se mělo podle praktik opravdovejch profíků autoelektrikářů,to se mám rád.To jim raději svěřím a počkám si,až mi prozradí,kde ten šelak na tý mědi chybí :wink:


25.1.07, 21:55
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4747
Bydliště: Černíky
Příspěvek 
patrik-hp píše:
Jj...pro mne taky zatím neprobádaná ulička.A to už jsem těch alternátorů dělal...Ale třeba opravdově jako měřit průraz vynutí pomocí 220V v síti jak by se mělo podle praktik opravdovejch profíků autoelektrikářů,to se mám rád.To jim raději svěřím a počkám si,až mi prozradí,kde ten šelak na tý mědi chybí :wink:

:lol:

_________________
Å 130 L 86 - cestovní limuzína
Levandulka 1000 MBG De Luxe 67 - v renovaci
Felda Combi GLXi - 1,3 MPi 97 - k užitku tátovi
130LPG 130L 86 - denní vůz
1000MB MB 69, 1.8.68
Ať mi nikdo neříká, že něco nejde... ;)
Škoda 742 Forever Team


25.1.07, 22:13
Profil ICQ

Příspěvky: 3257
Bydliště: Brandýs nad Labem
Příspěvek 
:D


25.1.07, 22:20
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
začni raději od kapacity akumulátoru, to už jsem tu dělal takový test, že dobíjení je závislé na kapacitě akumulátoru a měníš zbytešně altík jak pako miloš


26.1.07, 09:40
Profil

Příspěvky: 819
Bydliště: jih vysočiny
Příspěvek 
Nepére, s tím soustružením bych počkal.Moc tím nevyřešíš,jen si přiděláš práci.Když už,tak je vem jemně pilníkem,nebo papírem /pokud v nich není jama,to už nemá cenu/.Raději dej na radu Miloše a pak ten reg. čus

_________________
A máš kostru? - ,,asi jo"


26.1.07, 20:56
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 16 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 56 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz