Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
Zase to dobíjení :) https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=9&t=3344 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | Nepér [ 25.1.07, 19:53 ] |
Předmět příspěvku: | Zase to dobíjení :) |
No, nějak mi to zlobí, napětí tam je, ale... Když se to točí, všechno tak nějak divně mrká, podle otáček, na volnoběh to není znát, ale zase to všechno svítí míň. No, tipuju regulátor, ale zkusil bych nechat někde přesoustružit kroužky a vyměnit uhlíky. Diody to nebudou, ty jsem kdysi měřil... Setkal jste se někdo s podobným problémem? |
Autor: | Bukaj [ 25.1.07, 20:05 ] |
Předmět příspěvku: | |
Jo, už se to tu párkrát řešilo... Regulátor! http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=2898 |
Autor: | patrik-hp [ 25.1.07, 20:06 ] |
Předmět příspěvku: | |
Jak ti tady napovídá Bukaj |
Autor: | Nepér [ 25.1.07, 20:09 ] |
Předmět příspěvku: | |
Já si to myslel... jenže, to je 300 peněz a stejně jsou tam nový uhlíky a bylo by třeba to stočit a lapovat asi taky. Takže nejdřív zkusím za 20 kč uhlíky a nechat to u nějakýho znamýho přesoustružit... jsou v tom celkem hluboký drážky... Nebo je to zbytečný? |
Autor: | deekay [ 25.1.07, 20:19 ] |
Předmět příspěvku: | |
ozaj, aj vam na fave pri volnobehu svietia slabsie svetla? ja viem ze to je asi normalne ale pre istotou ci by by to nahodou nemal altik utahnut aj na volnobehu (nevim kolko maju svela odber takze...) od dajme tomu 1000ot to uz svieti normalne a rovnako az do max otacok |
Autor: | patrik-hp [ 25.1.07, 20:20 ] |
Předmět příspěvku: | |
Pokud jsou v těch kroužcích koleje a hluboké,tak srovnání je snad i nutnost ...Ale má to nějaký minimum . ...Jestli je to moc,tak raději bych volil nějaký starší a dobrý rotor... To relé bych dal celé...Obětoval bych se dát ty 300 Kč..Ono totiž co je v něm zalitého v tý pryskyřici dělá divé věci které se časem unavují...Tak bych ho koupil |
Autor: | Bukaj [ 25.1.07, 20:21 ] |
Předmět příspěvku: | |
Nevim, jak vypadá regulátor u Fa, jestli není zalitej a tudíž neopravitelnej, jako u toho Malucha, ale u škodovky jde v pohodě měnit součástky (odcházejí tam nějaký tranďáčky), už jsem takhle oživil tři... Jinak si klidně pro klid duše nech přesoustružit ty kolektory, ale myslím, že za chvíli budou vypadat stejně... |
Autor: | Bukaj [ 25.1.07, 20:25 ] |
Předmět příspěvku: | |
Když už jsme u toho dobíjení: Altík 55A ve škodovce, kontrolka svítí (altík se nabudí) až při 1100 ot/min Nevíte, kde by mohla být chyba? (zaručeně v altíku) Nějaká dioda? |
Autor: | patrik-hp [ 25.1.07, 21:35 ] |
Předmět příspěvku: | |
No nedělá to třeba velký průměr řemenice jako na (Fávu)?.Po nějakym pátku jí zmenšili,aby lidé tolik motor nevytáčeli nejen při zhasínání kontrolky Ale i já mám jednu takovou záhadu,jenže až od 2200 naskočí...jj.A v jinym autě při tisíci...někdy to není to pravé ořechové. |
Autor: | Bukaj [ 25.1.07, 21:48 ] |
Předmět příspěvku: | |
patrik-hp píše: No nedělá to třeba velký průměr řemenice jako na (Fávu)?.Po nějakym pátku jí zmenšili,aby lidé tolik motor nevytáčeli nejen při zhasínání kontrolky Ale i já mám jednu takovou záhadu,jenže až od 2200 naskočí...jj.A v jinym autě při tisíci...někdy to není to pravé ořechové. Na 742 byl jenom jeden typ řemenice... ...a stejnej altík mám ve svým autě a nemá problém - budí se asi na 500 ot./min. |
Autor: | patrik-hp [ 25.1.07, 21:55 ] |
Předmět příspěvku: | |
Jj...pro mne taky zatím neprobádaná ulička.A to už jsem těch alternátorů dělal...Ale třeba opravdově jako měřit průraz vynutí pomocí 220V v síti jak by se mělo podle praktik opravdovejch profíků autoelektrikářů,to se mám rád.To jim raději svěřím a počkám si,až mi prozradí,kde ten šelak na tý mědi chybí |
Autor: | Bukaj [ 25.1.07, 22:13 ] |
Předmět příspěvku: | |
patrik-hp píše: Jj...pro mne taky zatím neprobádaná ulička.A to už jsem těch alternátorů dělal...Ale třeba opravdově jako měřit průraz vynutí pomocí 220V v síti jak by se mělo podle praktik opravdovejch profíků autoelektrikářů,to se mám rád.To jim raději svěřím a počkám si,až mi prozradí,kde ten šelak na tý mědi chybí |
Autor: | patrik-hp [ 25.1.07, 22:20 ] |
Předmět příspěvku: | |
Autor: | slovacek.milos [ 26.1.07, 09:40 ] |
Předmět příspěvku: | |
začni raději od kapacity akumulátoru, to už jsem tu dělal takový test, že dobíjení je závislé na kapacitě akumulátoru a měníš zbytešně altík jak pako miloš |
Autor: | vopaje [ 26.1.07, 20:56 ] |
Předmět příspěvku: | |
Nepére, s tím soustružením bych počkal.Moc tím nevyřešíš,jen si přiděláš práci.Když už,tak je vem jemně pilníkem,nebo papírem /pokud v nich není jama,to už nemá cenu/.Raději dej na radu Miloše a pak ten reg. čus |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |