Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
felicia BMM r.v.1996 jev nepochopitelný https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=9&t=34150 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | slovacek.milos [ 11.12.15, 07:27 ] |
Předmět příspěvku: | felicia BMM r.v.1996 jev nepochopitelný |
felicia jede na volnoběh a po několika minutách začne lambáda o odpočítávát vypadá to takto lamda faktor 1.OO pak O.99 O.98 O.97 až je tam cca O.77 bouchne chudá směs a motor zdechne znova natočíš a situace se za čtyři minuty opakuje i dříve, přehodil jsem tři karbece, skontroloval zda stříkají, přehodil čtyři řídící jednotky, kyslíková sonda je odpojená a dělá to poříd samozřejmě jsem věci měnil z funkční feldy, měnil jsem i čidlo teploty vzadu, helák, zapalovací modul, něco je špatně a připadá mi to že řj motoru se rozhodne motor uspat, v bloku měřených hodnot všechno ok, helák KO to je normální závada, někdy skočil i spúínmač volnoběhu ale ty karbece i dlouho stály když jsem je měnil tak spínač haproval, a lambáda když je připojena tak se přihlásí až za půl minuty pak lítá ok O.99 až 1.O1 nikdy jsem takovou záhadu neviděl |
Autor: | slovacek.milos [ 11.12.15, 07:41 ] |
Předmět příspěvku: | Re: felicia BMM r.v.1996 jev nepochopitelný |
velmi dávno jsem měl záhadu že motor haproval ale časem byla tam závada chybí základní nastavení to se udělalo bohužel situace se druhý den opakovala ten den po nastavení felda BMM jezdila \OK výměna řj motoru a ok jedna BMM si v řj v bloku měřených hodnot na lambádě sama ubírala až motor skoro chcípen pak si začala přidávat až na 1.25 motor hulil jak svina lambáda odpojena, přizpůsobila se druhá řj motoru a ok |
Autor: | slovacek.milos [ 11.12.15, 07:41 ] |
Předmět příspěvku: | Re: felicia BMM r.v.1996 jev nepochopitelný |
co je zajímavé tak jsem na tuto feldu dal kdysi velmi pružný motor GLX který valil na jiné feldě osobně jsem sním jezdil, protože to byla původně 135 profoukli jsme i výfuk vysavačem a ucpaný není, a ten motor jede tak trochu furt zdechle |
Autor: | varok [ 11.12.15, 16:41 ] |
Předmět příspěvku: | Re: felicia BMM r.v.1996 jev nepochopitelný |
A není rubnuté jen některé těsnění výfuku? Mě něco podobného dělalo kdysy na mém fáčku BMM špatné těsnění co je přímo na hlavě motoru pod výfukovým a sacím potrubím. Já jsem měl ale směr moc bohatou a přechlastávalo se to jakoby. Tak to mělo takový více dunivý zvuk a nechtělo to pořádně akcelerovat, bylo to taky hrozně líné. |
Autor: | slovacek.milos [ 11.12.15, 18:28 ] |
Předmět příspěvku: | Re: felicia BMM r.v.1996 jev nepochopitelný |
to by šlo ale lambáda je odpojená a nic to neřeší, v bloku měřených hodnot kde je labda tak se najednou začne snižovat hodnota až auto na volnoběh chcípne, výměněy 4 řj motoru a pořád stejné auto běží na volnoběh za tři minuty se začne snižovat lamda faktor až auto chcípne |
Autor: | Peter50kw [ 11.12.15, 22:24 ] |
Předmět příspěvku: | Re: felicia BMM r.v.1996 jev nepochopitelný |
Zeby nedochadzal benzin? |
Autor: | p.s. [ 11.12.15, 23:30 ] |
Předmět příspěvku: | Re: felicia BMM r.v.1996 jev nepochopitelný |
nemůžě to bejt špatným čerpadlem prostě motoru dojde štáva nebo je tam stoletej palivák a nepustí co má |
Autor: | slovacek.milos [ 12.12.15, 16:34 ] |
Předmět příspěvku: | Re: felicia BMM r.v.1996 jev nepochopitelný |
ne tlak paliva je do konce než motor chcípen jedna atm tam je jiný problém kdo nebo co dá podmět aby řj zahájila ubírání paliva přes lamda faktor až do chcípnutí motoru, |
Autor: | p.s. [ 12.12.15, 18:08 ] |
Předmět příspěvku: | Re: felicia BMM r.v.1996 jev nepochopitelný |
co pojistkovka a konektory neni to tam někde vyhnilí |
Autor: | slovacek.milos [ 12.12.15, 22:31 ] |
Předmět příspěvku: | Re: felicia BMM r.v.1996 jev nepochopitelný |
ta je taky druhá, já toho mám hafo, mimo kabeláže všechno měněno a ro auto x let jede pořád blbě ted teda úplně blbě |
Autor: | varok [ 21.12.15, 10:50 ] |
Předmět příspěvku: | Re: felicia BMM r.v.1996 jev nepochopitelný |
Když už jsi všechno měnil, tak asi za starší použité, že? Jak máš jistotu, že ty druhé díly jsou všechny OK? A co tedy ty těsnění jak jsem psal? Vyměnil bych těsnění pod hlavou, těsnění na hlavě pod sacím a výfukovým potrubím, těsnění mezi litinovým sběrným potrubím a 1. dílem výfuku. |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |