Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 23.11.24, 17:25



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 4 ] 
 otackomer favorita 93 BMM 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 466
Bydliště: Vrchlabí
Příspěvek otackomer favorita 93 BMM
říjen 2005 - zajedu s formanem (1993, 1,3 BMM) do garáže, vše funguje tak jak má,vyndám baterku, odejdu. Březen 2006 - příjdu, dám nabitou bateku, otočím klíčkem aby se rozsvítily kontrolky a co nevidím - otačkomer vylítne jak blázen k 8500 rpm a tam zustane - otacim klickem nekolikrat - stale to same - nastartuju na poprve uplne vpohode - otackomer stale na 8500 - ani naznak pohybu - cidlo otacek ok, jinak by to totiz nenastartovalo - vse je presne tak jak sem od toho odesel pred par mesici - tak sakra cim to je?? Otackomer je original a ma nalitano 5000 km, takze skoro nic. Nebudem tady resit to ze stani motoru pres zimu je jeho zahuba, to vim, ale ten otackomer me pekne S..E - kdybyste neko neco vedel - budu rad za radu :-)


9.3.06, 10:37
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Příspěvek 
Zkusil bych odpojit drát z řj,jesli to bude dělat dál tak je to asi budík. Nevím určitě ale na felicii BMM je to svorka číslo 9


9.3.06, 18:12

Příspěvky: 819
Bydliště: jih vysočiny
Příspěvek 
Romane,je na tobě jak se rozhodneš a tady máš pár rad.Pokud je vadná ŘJ /respek. vývod č9/sám stím nic neuděláš./zjistíš připojením jinného otáč. - bude stejná závada/. A pokud je vadný otáčkoměr ,zjištíš opět jinným otáčkoměrem,opět stím sám nic neuděláš./hlavně nevyhazovat,muže být vadná součástka za pár korun a pořád lepší než nový.-odejít může cokoli-převodník,zenerka a pod./ No a teď je rozhodnutí na tobě.
Ještě mě napadá jedna věc,která se nedá vyloučit -po dobu stání mohla myš nakousat izolaci drátu mezi ŘJ a polubovkou.
Snad jsem ti alespon takto poradil. čus


9.3.06, 21:16
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 466
Bydliště: Vrchlabí
Příspěvek 
No vono je prave divny ze u tohodle auta byl problem s otackomerem odjakziva - jednotky mam 2, ale ty to asi delat nebudou. Nejdriv ukazoval otackomer porad o 500 vic, pak sem dal jinej a bylo to ok, ale zase to dycky vystrelilo k 8000potom, co sem vypnul zapalovani. Dal sem fungl novej originalni a myslim ze to chvili dalo taky, pak to na dlouhou dobu prestalo - a ted zase. Mimochodem obcas mi to udela i otackomer u myho formana s karbem(zadna strikacka) a tam to dela jen tehdy, kdyz vypnu motor a bezi ventilator chladice - casto sem slysel, ze je to spatnym ukostrenim, ale nikdo mi nerekne ceho - je to vazne alchymie

_________________
LPG a dlouha spajzka :-D:-D:-D 92, orangee 93


10.3.06, 00:51
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 4 ] 

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 31 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz