Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

Žádný akustický výstražný zvuky
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=9&t=353
Stránka 1 z 1

Autor:  sutyn2 [ 10.3.06, 01:09 ]
Předmět příspěvku:  Žádný akustický výstražný zvuky

Zdravím. Mám problém, že se mně přestaly ozývat akustický výstražný zvuky při nechaných zapnutých světlách, při blikání směrovek a při přepnutí na rezervu ( tím myslím rozvícení kontrolky). Čím to je, čím to je ......??? Asi tím repráčkem v přístrojovce že ? Víte někdo, jak se k němu dostat a jestli je tento díl vůbec možno zakoupit ?

Autor:  Roman [ 10.3.06, 09:34 ]
Předmět příspěvku: 

co je to za auto? Favoriti a felicie to maj jako speciální relé v pojistkáči

Autor:  sutyn2 [ 10.3.06, 10:33 ]
Předmět příspěvku: 

Jo, to jsem zapomněl úplně napsat :oops: . Je to Fábka.

Autor:  vopaje [ 10.3.06, 21:03 ]
Předmět příspěvku: 

Co vím, tak akustická signal. je v přístrpj.panelu.Nemám s opravou zkušenosti,tak víc ti nepomůžu. čus

Autor:  sutyn2 [ 10.3.06, 21:16 ]
Předmět příspěvku: 

Mno to je tedy škoda :cry:

Autor:  paroubek.st@seznnam.czsig [ 18.4.06, 16:23 ]
Předmět příspěvku:  signalizace směrovek a paliva

Zdravím mám ten samý problém.V Autospoktru mi řekli,že musím vyměnit zákl.desku v přístrojovce za 12000 Kč. Dnes mi počítačem kontrolovali celou el.soustavu a žádnou závadu to nesignalizovalo.

Autor:  vopaje [ 19.4.06, 08:32 ]
Předmět příspěvku: 

chlapi,nevěšte hlavu,plno věcí se dá opravit.V palubovce se určitě dá ta akustic.signalizace vyměnit,popřípadě vyčistit.Ve favo,felic, tento bzučák také pěkně zlobí,ale výměna je rychlejší.Víc mě zaráží,že "servis" při této závadě zpoléhá na počítač,který mu chybu v nefunkčnosti bzučáku hlásit nebude.A měnit přístrojovku za XX-tisíc pro chod piezorepro /řádkově cca dvou stovek hodnoty - max.přeháním/ se mě zdá ze strany servisu prasárna.Je to to samé,jako kdyby kvůli zalomené svíčce v bloku měnili celý motor. čus

Autor:  Kevin [ 20.4.06, 08:38 ]
Předmět příspěvku:  Repracek

Mno, na Fabkach to asi bude castejsi chyba, uz se to probiralo i na Autorevue. Brachovi to odeslo taky. Nejvetsi porod bylo dostat se zezadu k palubce, oteviral to bracha a ja ted uz nevim jak, ale nekde to posane bude. Tusim podobne jako u Feldy nejdriv cela pristrojovka ven a pak odjistit stit pristroju a vyklopit. Kdyz se dostanes dovnitr, tak piezzo repro je odzadu na tistenem spoji pristrojovky kruhova vec v cernym deklu pripojena dvema dratky. Budto je jen jeden z dratku uklepany ze spoje (castejsi problem), nebo je upadly dratek od piezoelementu uvnitr. Pokud je to zvenku, staci propajet a zacne to fungovat. Pokud je to uvnitr, je potreba ten reproduktorek vymenit. V GM jsem za nej dal tusim 150,- korun...

Jinak, pekny svinstvo ta vymena cele palubovky. Tobe daji novou palubku a tu tvou pak po oprave piezoelementu posunou za 12 tisicovek dalsimu...

Autor:  Sutyn [ 5.9.06, 09:22 ]
Předmět příspěvku:  Re: Repracek

Kevin píše:
Mno, na Fabkach to asi bude castejsi chyba, uz se to probiralo i na Autorevue. Brachovi to odeslo taky. Nejvetsi porod bylo dostat se zezadu k palubce, oteviral to bracha a ja ted uz nevim jak, ale nekde to posane bude. Tusim podobne jako u Feldy nejdriv cela pristrojovka ven a pak odjistit stit pristroju a vyklopit. Kdyz se dostanes dovnitr, tak piezzo repro je odzadu na tistenem spoji pristrojovky kruhova vec v cernym deklu pripojena dvema dratky. Budto je jen jeden z dratku uklepany ze spoje (castejsi problem), nebo je upadly dratek od piezoelementu uvnitr. Pokud je to zvenku, staci propajet a zacne to fungovat. Pokud je to uvnitr, je potreba ten reproduktorek vymenit. V GM jsem za nej dal tusim 150,- korun...

Jinak, pekny svinstvo ta vymena cele palubovky. Tobe daji novou palubku a tu tvou pak po oprave piezoelementu posunou za 12 tisicovek dalsimu...



Potřeboval bych poradit, kde je možno repro zakoupit ? Nejlépe odkaz na nějakou stránku. Sám jsem nic nenašel. Zároveň hledám někoho, kdo to již pitval ven z přístrojovky. Jestli jsem to dobře pochopil, tak to repro se nachází v přístrojovce ?
Jinak v servisumně řekli, že se mnění celý modul a to za 9000,-Kč. P.s. před chvílí jsem našel foto jak to rozebrat, ale nevím, jak to sem umístnit :oops:


    Autor:  Paroubek Jaroslav [ 13.1.07, 17:09 ]
    Předmět příspěvku:  Re: signalizace směrovek a paliva

    paroubek.st@seznnam.czsig píše:
    Zdravím mám ten samý problém.V Autospoktru mi řekli,že musím vyměnit zákl.desku v přístrojovce za 12000 Kč. Dnes mi počítačem kontrolovali celou el.soustavu a žádnou závadu to nPes :P ignalizovalo.
    Právě se mi podařilo tuto závadu odstranit. Na místo púvodního pípátka jsem připájel pípátko ze staré základní desky počítače.Je to neuvěřitelně jednoduché. Práce max.na púl hodiny.Směrovky příjemně ťukají a zatažená ruč.brzda za jízdy přerušovaně pípá. Pravděpodobně zapípá i nedostatek benyínu. Nechápu proč tuto banální závadu nemohou odstranit ani ve značkových servisech,které jsem kontaktoval. Ydravím všechny co mi chtěli pomoci.

    Autor:  Bukaj [ 15.1.07, 11:08 ]
    Předmět příspěvku:  Re: signalizace směrovek a paliva

    Paroubek Jaroslav píše:
    ...Nechápu proč tuto banální závadu nemohou odstranit ani ve značkových servisech,které jsem kontaktoval.


    Né, že nemohou, ale nechtějí :evil:
    Přecejen, 9000Kč je víc, než 9Kč za beeper :twisted:

    Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
    Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
    http://www.phpbb.com/