Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
Spínání zhaveni https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=9&t=35487 |
Stránka 1 z 3 |
Autor: | DcSpeedi [ 18.12.18, 08:00 ] |
Předmět příspěvku: | Spínání zhaveni |
Ahoj kluci Potřebuji radu, které čidlo teploty Sepina zhaveni Diagnostika píše špatné kostreni čidla teploty vody ale těch čidel je tam víc na tu teplotu a mě furt nezhavi octavia 1- 81kw Diky |
Autor: | Lamač [ 18.12.18, 21:31 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Spínání zhaveni |
Nože kde tých čidiel na teplotu vody je viac?Žhavenie je síce riadené podľa teploty chladiacej kvapaliny,ale čidlo nič nespína.Skus použiť google,hneď ti ukáže kde to čidlo je.Pokiaľ ukazuje vo vagu reálnu teplotu,tak to čidlom ani jeho ukostrením nebude.Kontrolka žhavenia vôbec neblikne? |
Autor: | DcSpeedi [ 18.12.18, 22:37 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Spínání zhaveni |
kontrolka blikne ale ta blikne ať už je jakakoliv teplota |
Autor: | slovacek.milos [ 19.12.18, 08:18 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Spínání zhaveni |
kontrolka žhavení nemá nic společného se žhavením !!!!!!!!! pokud ti zhasne spirálka kontrolka žhavení je to SIGNÁL K POČÁTKU STARTU !!!! |
Autor: | slovacek.milos [ 19.12.18, 08:24 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Spínání zhaveni |
DcSpeedi píše: Ahoj kluci Potřebuji radu, které čidlo teploty Sepina zhaveni Diagnostika píše špatné kostreni čidla teploty vody ale těch čidel je tam víc na tu teplotu a mě furt nezhavi octavia 1- 81kw Diky místo 81 kW napiš raději ahf nebo asv a kde jsi přišel na to že tam je víc čidel teploty to mi prosímtě napiš, co vím já je tam čtyřpinové jedna hláška pro budíky a druhá pro adresu O1 a když máš hlášku kosstra teploty si přepni na blok měřených hodnot a zjisti co máš v okně teplota motoru tam bádej to ti internet neřekne |
Autor: | slovacek.milos [ 19.12.18, 08:35 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Spínání zhaveni |
DcSpeedi píše: Ahoj kluci Potřebuji radu, které čidlo teploty Sepina zhaveni Diagnostika píše špatné kostreni čidla teploty vody ale těch čidel je tam víc na tu teplotu a mě furt nezhavi octavia 1- 81kw Diky a za třetí vždy napiš číslo té závady co ti ta tvoje diagnostika páše, pokud nemáš vag a jen čtečku na P... tak tě ta diagnostika umí dovíst i do P..... |
Autor: | varok [ 22.12.18, 09:58 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Spínání zhaveni |
Jestli to nežhaví, bude spíše problém jinde jak psali chlapi. Příčin může být více. Buď špatné svíčky, někde přerušené napájení a to buď +12V nebo kostra. Někdy prdne jen pojistka, jindy špatné relé. Už jsem opravoval na jedné octávii, to asi trpí nejvíce, jdou tam docela velké proudy. |
Autor: | jjjano3 [ 22.12.18, 19:53 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Spínání zhaveni |
slovacek.milos píše: kontrolka žhavení nemá nic společného se žhavením !!!!!!!!! pokud ti zhasne spirálka kontrolka žhavení je to SIGNÁL K POČÁTKU STARTU !!!! miloši ono to ale žhaví aj ked zhasne tá kontrolka, presne ako na felde 1,9 je tak že |
Autor: | slovacek.milos [ 23.12.18, 10:30 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Spínání zhaveni |
takže jak jsem napsal kontrolka žhavení nemá nic společného se žhavením, pokud zhasne je to signál k počátku startu, pokud svítí nestartovat, a felda ta je zas jinak tam je dveřní spinač a jak otevřeš dveře tak začne žhavit studený motor aniž bys otočil klíčkem |
Autor: | Lamač [ 23.12.18, 11:26 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Spínání zhaveni |
Miloš má pravdu,ono je to síce pekné,že sa volá kontrolka žhavenia,ale nesvieti len vtedy,keď sa žhaví a opačne.Po štarte žhavenie ešte zopár sekúnd beží,ale kontrolka už dávno nesvieti.Pekne to odsledovať na oddekľovanom relé žhavenia.Pokiaľ nezasvieti vôbec,neštartovať,ako píše Miloš,pokiaľ iba bliká po zapnutí zapaľovania,je niekde chyba (resp. môže signalizovať asi 8 chýb,od vadného vstrek.čerpadla až po nefunkčný spínač brzd.svetiel)a v podstate je tiež zbytočné štartovať.Feldu do toho prosím neťahať,tá ešte nemá taký "rozum" ako 1.9 TDI. |
Autor: | slovacek.milos [ 23.12.18, 12:37 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Spínání zhaveni |
u novější cri tam je zas jiný rozum žhaví i několik minut a žhaví i v akceleraci, pokud dupneš kotel a máš jednu žhavku ko deš do nouzáku |
Autor: | varok [ 23.12.18, 17:02 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Spínání zhaveni |
Podle mě je to dost debilně udělané. Měla být kontrolka zapojená přímo na relé žhavení, prostě když sepne, kontrolka by svítila a oznamovala, že žhaví. Po pár vteřinách by relé žhavení vyplo a kontrolka by zhasla. Řidič by věděl že může startovat. |
Autor: | Lamač [ 23.12.18, 18:55 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Spínání zhaveni |
Bolo by to mätúce,pretože po štarte žhavenie u tdi naskočí zase,podľa teploty motora si to ešte prižhavuje za chodu,niekedy je to len pár sekúnd,niekedy aj pár desiatok sekúnd. |
Autor: | varok [ 23.12.18, 20:50 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Spínání zhaveni |
No právě proto píšu, že je to debilně udělané. Vždyť u starších aut to bylo dělané jak jsem popsal, ne? A nevím jestli byly nějaké problémy. Možná taky že lidi měli trošku rozum. Nechali nažhavit, za řekněme 5 sekund se nažhavilo, nastartovali. Nechalo se chvíli blafat naprázdno, ať se motor trošku vzpamatuje, řekněme minutku, dvě. Jak vidím ty dnešní lidi, že nastartují diesla a hned plný. Možná mám na to špatný názor, ale.... |
Autor: | Šemik [ 24.12.18, 02:44 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Spínání zhaveni |
Starý TDI startuju tak, že když kontrolka žhavení zhasne tak čekám a poslouchám až relé pod palubkou cvakne a pak to teprve naškrábnu Chytá to tímhle postupem okamžitě ať je okolní teplota kolik chce pod nulou. Pravda, že jsem přes diagnostiku mírně prodloužil dobu žhavení. U moderního dieselu je všechno jedno, blbost jménem common rail chytne v podstatě bez žhavení a že tomu někdo dá kouř? Dyť je to dneska stejně všechno sračka, co je po 200 kkm odepsaná, ať se k tomu chová kdo chce jak chce.. |
Stránka 1 z 3 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |