|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 6 ] |
|
Autor |
Zpráva |
varok
Příspěvky: 14802 Bydliště: Havířov
|
Zapojení budíků alá š120
Chlapi prosím vás, jak jsou zapojené budíky u škody řady 742, tedy 105-130? Už je to spoustu let co jsem měl 105ku. Není to přímo na tohle auto, ale v práci máme VZV, myslím přímo Desta a má to ty samé budíky. Prý vozík po GO a polovina věcí tam nefunguje! Takže jen +12V červený, kostra bílý káblík a uprostřed dva káblíky jsou osvětlení? Když ten střep přivezli z jedné firmy, tak jsme mysleli že nefunguje jen palivoměr, ale nefunguje ani teplota. U palivoměru funguje jen tzv. hladové oko a budík motohodin.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
10.6.21, 18:15 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Kachnis
Moderátor
Příspěvky: 10557 Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
|
Re: Zapojení budíků alá š120
nerozumim řeči Tvého kmene.. zástrčka je očíslovaná, každý budík má svoje dráty, společný mají jen + palivoměr, otáčkoměr a teploměr a pak kostru. do teploměru kablíček z čidla a do palivoměru kablíček z nádrže. některé typy budíků měly i barevné tečky na sobě co kam patří.. Bílý kablík bych zrovna tipoval na hodnotu z tepločidla nebo nádrže..
_________________ 742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru Kdyz do sveta,tak s litinou.. http://kachnis.techsajt.cz
|
13.6.21, 21:07 |
|
|
varok
Příspěvky: 14802 Bydliště: Havířov
|
Re: Zapojení budíků alá š120
Aha, jsem to asi špatně popsal. Není tam celá přístrojovka, ale jen samotné kulaté budíky. Tachometr tam samozřejmě není(u VZV na co, že ), ale je tam palivoměr, ten neukazuje, jen kontrolka rezervy. Potom tam jsou dva budíky teploty, jeden asi chl. kapalina a druhý teplota oleje. Žádné konektory tam nejsou. Z pojistkové krabičky jdou káblíky přímo Fastonem do budíků. Na každém je žárovka asi osvětlení, ta má dva černé káblíky. Potom tam je červený káblík, bílý káblík a žlutozelený. Všechny jsou spojeny paralelně, tedy všechny +12V, kostry atd. V pátek jsem to zkoušel a šťáva do všech budíků jde, ale budíky nefungují, to je zajímavé. Tak buď blbá kostra, někde, nebo nevím.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
14.6.21, 15:30 |
|
|
21lucas
Ignorant pravidel
Příspěvky: 9440 Bydliště: Kolín
|
Re: Zapojení budíků alá š120
tak 12V promeris kostru taky promeris a ty teplomery mer odporem - jak stoupa teplota klesa odpor vetsinou
ja spis premyslim jestli neni prehozene PLUS a MINUS na budikach jestli jsou ty budiky funkcni jestli jsou celkove ty budiky zapojene spravne
fungujici budik i kdyby byl blbe zapojeny musi zaskubnout s rucickou
_________________ otec: Fobia Sedan HTP m o j e: Citroen C4 1.6HDi FAP auto pro ženu - hračka pro muže
|
21.6.21, 13:29 |
|
|
varok
Příspěvky: 14802 Bydliště: Havířov
|
Re: Zapojení budíků alá š120
Tak jsem si všiml, že jde i osvětlení budíků. To je hodně důležité. Plus tam je, zkoušel jsem zkoušečkou. Kostra je tam nějaká pofidérní, zkusím najít lepší. No ono to právě ani neškubne ručičkami po zapnutí klíčku, to je právě divné. U aut většinou ručičky budíků po zapnutí klíčku poskočí. Tady ani prd. Zítra si vemu nějaké světýlko. Budíky by měly být popsané, ne?
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
21.6.21, 14:35 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Re: Zapojení budíků alá š120
Pokud, tak budou jen barevné tečky u nožů.
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
22.6.21, 04:28 |
|
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 6 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 14 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|