Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
felicia MPI https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=9&t=35799 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | slovacek.milos [ 4.5.22, 10:25 ] |
Předmět příspěvku: | felicia MPI |
felda nestartuje nejde jiskra ani palivo, řídící jednotka sepne relé čerpadla a čerpadlo jede na hal je 5V zkošeny tři nic, zapalovací lišta má 12V zkoušena druhá nic, vstřikovače nestříkají, máte nápad? |
Autor: | Jarda S. [ 4.5.22, 12:59 ] |
Předmět příspěvku: | Re: felicia MPI |
immobilizér, ale ten by vypsala jednotka |
Autor: | fatal [ 4.5.22, 13:36 ] |
Předmět příspěvku: | Re: felicia MPI |
Diagnostika nic? Pokud jede čerpadlo tak vstřiky mají napájení. A zároveň pokud jede čerpadlo (jen pár sekund po zapnutí zapalování) tak jednotka žije. Zapalovací lišta je napájená společně s jednotkou, takže pokud jednotka žije, lišta by měla zapalovat. Co senzor nasávaného vzduchu? |
Autor: | varok [ 4.5.22, 16:18 ] |
Předmět příspěvku: | Re: felicia MPI |
Jako že startér točí motorem, ale motor nechce naskočit? Teď asi budu za blbce, ale opravdu se motor točí? Jestli ano, tak dost rychle? U motorů myslím od BMM musí mít motor dostatečné otáčky když s ním točí startér, jinak nenaskočí |
Autor: | slovacek.milos [ 4.5.22, 16:51 ] |
Předmět příspěvku: | Re: felicia MPI |
[quote="fatal"]Diagnostika nic? diagnostika jo pamět prázdná, kontrola akčních členů ok, měřené hodnoty otáčky při startu O začal jsem tahat za signál z hal č,2 a ten drát se rozpadl uvnitř zelenina, hned za konektorem KO, já to viděl jako velký problém protože to řešil automechanik elektrikář který má vag, ale asi čte jen pamět tak auto nedokázal nastartovat až do bodu baterka KO zitra naletuju druhý konektor a zdar dík všem |
Autor: | CROWACK [ 4.5.22, 17:58 ] |
Předmět příspěvku: | Re: felicia MPI |
Odkdy má felda dva haly? |
Autor: | slovacek.milos [ 4.5.22, 18:39 ] |
Předmět příspěvku: | Re: felicia MPI |
uf to jede dík nba vrakešu jsem stříhl kabeláž k hal a ke klepecu, přeletoval a hned to chytlo |
Autor: | slovacek.milos [ 4.5.22, 20:12 ] |
Předmět příspěvku: | Re: felicia MPI |
CROWACK píše: Odkdy má felda dva haly? jaké dva haly pin 1,2,3 a jeden 1, 3 napětí 2 signál |
Autor: | slovacek.milos [ 5.5.22, 20:01 ] |
Předmět příspěvku: | Re: felicia MPI |
[quote="varok"]Jako že startér točí motorem, ale motor nechce naskočit? Teď asi budu za blbce, ale opravdu se motor točí? Jestli ano, tak dost rychle? U motorů myslím od BMM musí mít motor dostatečné otáčky když s ním točí startér, jinak nenaskočí[/quote o otáčky u MPi ani tak nejde, to je spíš u nafty ale napětí jak ti spadne pod 7V to je už 6.9999 motor točí že to ani nepoznáš a mrtvo, ani obraz ani zvuk, dáš nabíječku a drb jede |
Autor: | ventYl [ 6.5.22, 12:58 ] |
Předmět příspěvku: | Re: felicia MPI |
ano rozne riadiace jednotky sa odpajaju pri rozne nizkych napatiach. najsmakovejsie boli take, co sa odpajali uz pri ~10V. to tak vyzera vsetko normalne, auto svieti aj sa tvari, ze ide, ale ked zastartujes, padne napatie a jednotka sa ti odmlci. a ty potom riesis, ze co sa kde akoze stalo? |
Autor: | fatal [ 6.5.22, 13:15 ] |
Předmět příspěvku: | Re: felicia MPI |
Nezapomeňte, že při startování se mění napětí podle pozice pístu. V HU je vlivem komprese a tedy většího odporu vůči startéru napětí nižší, takže v určité fázi vybití baterky dochází k tomu že napětí kmitá, v HU jednotka vypne, po HU napětí vzroste takže jednotka se vzpamatuje, ale u další HU jednotka zase vypne... ventYl píše: najsmakovejsie boli take, co sa odpajali uz pri ~10V. A u některých jednotek (BMW) se může při poklesu napětí stát že se rozhodí kód imobilizéru. Taky fajn. |
Autor: | varok [ 6.5.22, 18:01 ] |
Předmět příspěvku: | Re: felicia MPI |
Aha, mě bylo kdysi řečeno v jednom servisu, že je to závislé i na otáčkách motoru, dokonce jestli není tady na techwebu článek. Když u starého auta typu š105-130 s karbecem točí startér hodně pomalu, jen tak převaluje motor, tak to chytlo. Už od favoritů BMM jsem si to ověřil, že když má startér hodně nízké otáčky z důvodu nízkého napětí, tak to nechytne, i kdyby jste točili motorem i hodinu, tak prostě nechytne. |
Autor: | fatal [ 6.5.22, 20:50 ] |
Předmět příspěvku: | Re: felicia MPI |
Protože u BMM a MPI potřebuješ aby jednotka žila, jinak nemáš palivo ani vstřik ani jiskru. |
Autor: | ventYl [ 7.5.22, 08:59 ] |
Předmět příspěvku: | Re: felicia MPI |
varok: Si si zamenil pricinu s dosledkom |
Autor: | varok [ 7.5.22, 09:02 ] |
Předmět příspěvku: | Re: felicia MPI |
Takže to není jen o rychlosti startéru, ale u toho není aktivní i ŘJ motoru, tím pádem nejde palivo a jiskra, proto to nechytne? No ale stejně jak jsem psal, když startér točí hodně pomalu, tak vím že nemá cenu huntovat baterku, že je vybitá a že to stejně nechytne. |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |