Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

Alternátor 42A & 55A
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=9&t=358
Stránka 1 z 2

Autor:  Herbie [ 10.3.06, 15:51 ]
Předmět příspěvku:  Alternátor 42A & 55A

Jaký je v provozu rozdíl mezi alternátorem 42A a alternátorem 55A?

Autor:  vopaje [ 10.3.06, 21:38 ]
Předmět příspěvku: 

Ve výkonu.Herbi,v menu,elert. popisuje Jirka Čech dost podrobně alternátor.Mrkni na to třeba ti to pomůže. čus

Autor:  Roman [ 13.3.06, 08:29 ]
Předmět příspěvku: 

rozdil je jediny - ze 55A je lepsi - dycky je lepsi mit silnejsi altik

Autor:  krf [ 13.3.06, 17:05 ]
Předmět příspěvku: 

myslim, že použití silnějšího altu a slabšího regleru vede k destrukci :-/

Autor:  Petr [ 13.3.06, 17:23 ]
Předmět příspěvku:  Petr

Jestli mas kontaktni regulator, tak ho zahod a zapomen ze nekdy naky existovaly-za ty leta uz bude mit urcite kontakty totalne v pytli a kdovi jak ti to dobiji. Dej tam elektronicky bezkontaktni-ty se davaly do 120 k 55A alternatorum a muzou jit i ke slabsim(35 a 42A).

Autor:  Aligát [ 2.4.06, 13:28 ]
Předmět příspěvku: 

Jak případně poznam, jakej mam ve 120L alternátor? Ď.

Autor:  Aligát [ 2.4.06, 13:31 ]
Předmět příspěvku: 

:cry: Jo. kdyžtak tady je muj e-mail: david.papirnik@seznam.cz

Autor:  vopaje [ 2.4.06, 13:32 ]
Předmět příspěvku: 

Aligát píše:
Jak případně poznam, jakej mam ve 120L alternátor? Ď.

Máš to na něm vyražený.

Autor:  Luboš [ 2.4.06, 21:13 ]
Předmět příspěvku: 

Jenom jedna poznámka, silnější alternátor vám také samozřejmě ubírá více výkonu z motoru...

Autor:  Petr [ 3.4.06, 11:21 ]
Předmět příspěvku: 

Každý aternátor ti z motoru odebírá jen tolik výkonu kolik po něm chce síť(=kolik el. spotřebičů máš v tu chvíli zapnutých). Při stejném odběru el. proudu bude mít alternátor 35 A stejný odběr výkonu motoru jako 55 A. Výhoda 55 A alternátoru je větší výkonová rezerva pro více možných elektrospotřebičů+spolehlivé dobití baterky. Hodí se ti to třeba pro povinné denní svícení :evil: :evil: :evil: od 1/7, přídavné dálkové, mlhovky, event. třeba u tuzingu i nějaká pořádná značková duc-duc bedna ping-pong :D :D :D . Tu by ti 35 A asi nestíhalo krmit, na to musíš mít v autě pořádný Temelín :D ...

Autor:  kachnis [ 3.4.06, 22:02 ]
Předmět příspěvku: 

altik 35 A je na bezny uzivani...potkavacky a vsechno musis mit seriove..42 A uz ti dovoli 1 pridavny svetla a 55A uz ti dovoli dalkace, mhhovky... Proste bohate staci 42 A na obyc. skudku s pridavnejma dalkacema, na vetsi machrovani 55 A, mel sem vsechny 3

Autor:  Návštěvník [ 30.4.06, 10:57 ]
Předmět příspěvku: 

vopaje píše:
Aligát píše:
Jak případně poznam, jakej mam ve 120L alternátor? Ď.

Máš to na něm vyražený.
jsou na nem vyrazena 2 cisla a zatim velke A,nehlede na to ze se ve favu pouzivaly 55 A,a ja mel z feldy 1.9D 70A a uplne v pohode i to lepsi dobijelo kdyz se dele stalo se svetly,ventilatorem a radiem. :wink:

Autor:  cyz [ 6.5.06, 18:56 ]
Předmět příspěvku: 

K těm regulátorům - zaměnit kontaktní regulátor za elektronický výrobce nepovoluje. 55A alternátor používá záporné buzení, ty slabší kladné. Nevím přesně jak to funguje, ale 55A alternátor s kontaktním regulátorem má zcela změněnou proudovou a možná i napěťovou charakteristiku a zkrátka do dělá bordel, jezdil sem takto a po výměně za elektronický se vše zlepšilo.

Autor:  ferrari [ 9.5.06, 20:06 ]
Předmět příspěvku: 

cyz píše:
K těm regulátorům - zaměnit kontaktní regulátor za elektronický výrobce nepovoluje. 55A alternátor používá záporné buzení, ty slabší kladné. Nevím přesně jak to funguje, ale 55A alternátor s kontaktním regulátorem má zcela změněnou proudovou a možná i napěťovou charakteristiku a zkrátka do dělá bordel, jezdil sem takto a po výměně za elektronický se vše zlepšilo.


Tak tak. Jednoducho, nemôžeš dať dokopy 55A alternátor a kontaktový regulátor, nemôžeš (neviem to popísať po technickej stránke, ale je to tak)! A naozaj, elektronické regulátory fungujú aj s 35 a 42 A.

A ja som mal 42 A (je to ozaj na alternátore vyrazené), mal som žiarovky 100/90 W, mal som prídavné diaľkové, mal som vcelku výkonné autorádio (iba autorádio, bez zosilovača) a v pohode to šlo...

Autor:  michalkatka [ 10.5.06, 09:17 ]
Předmět příspěvku: 

ferrari, všetko ti mohlo ísť, ale ak je odber vačší ako je schopný alternátor dodať, tak berie energiu z baterky, niektoré staré ruské autá mali skvelú vec namiesto kontrolky dobíjania, mali ampérmeter ktorý ukazoval kladné aj záporné hodnoty, čiže ak bolo dobíjanie v poriadku ( do baterky tiekol prúd ) ampérmeter ukazoval kladnú hodnotu, ak nie tak ukazoval do mínusu... keby si mal taký ampérmeter pripojený k baterke videl by si akým prúdom je nabíjaná rsp. vybíjaná...

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/