Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
Alternátor 42A & 55A https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=9&t=358 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | Herbie [ 10.3.06, 15:51 ] |
Předmět příspěvku: | Alternátor 42A & 55A |
Jaký je v provozu rozdíl mezi alternátorem 42A a alternátorem 55A? |
Autor: | vopaje [ 10.3.06, 21:38 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ve výkonu.Herbi,v menu,elert. popisuje Jirka Čech dost podrobně alternátor.Mrkni na to třeba ti to pomůže. čus |
Autor: | Roman [ 13.3.06, 08:29 ] |
Předmět příspěvku: | |
rozdil je jediny - ze 55A je lepsi - dycky je lepsi mit silnejsi altik |
Autor: | krf [ 13.3.06, 17:05 ] |
Předmět příspěvku: | |
myslim, že použití silnějšího altu a slabšího regleru vede k destrukci :-/ |
Autor: | Petr [ 13.3.06, 17:23 ] |
Předmět příspěvku: | Petr |
Jestli mas kontaktni regulator, tak ho zahod a zapomen ze nekdy naky existovaly-za ty leta uz bude mit urcite kontakty totalne v pytli a kdovi jak ti to dobiji. Dej tam elektronicky bezkontaktni-ty se davaly do 120 k 55A alternatorum a muzou jit i ke slabsim(35 a 42A). |
Autor: | Aligát [ 2.4.06, 13:28 ] |
Předmět příspěvku: | |
Jak případně poznam, jakej mam ve 120L alternátor? Ď. |
Autor: | Aligát [ 2.4.06, 13:31 ] |
Předmět příspěvku: | |
Jo. kdyžtak tady je muj e-mail: david.papirnik@seznam.cz |
Autor: | vopaje [ 2.4.06, 13:32 ] |
Předmět příspěvku: | |
Aligát píše: Jak případně poznam, jakej mam ve 120L alternátor? Ď. Máš to na něm vyražený. |
Autor: | Luboš [ 2.4.06, 21:13 ] |
Předmět příspěvku: | |
Jenom jedna poznámka, silnější alternátor vám také samozřejmě ubírá více výkonu z motoru... |
Autor: | Petr [ 3.4.06, 11:21 ] |
Předmět příspěvku: | |
Každý aternátor ti z motoru odebírá jen tolik výkonu kolik po něm chce síť(=kolik el. spotřebičů máš v tu chvíli zapnutých). Při stejném odběru el. proudu bude mít alternátor 35 A stejný odběr výkonu motoru jako 55 A. Výhoda 55 A alternátoru je větší výkonová rezerva pro více možných elektrospotřebičů+spolehlivé dobití baterky. Hodí se ti to třeba pro povinné denní svícení od 1/7, přídavné dálkové, mlhovky, event. třeba u tuzingu i nějaká pořádná značková duc-duc bedna ping-pong . Tu by ti 35 A asi nestíhalo krmit, na to musíš mít v autě pořádný Temelín ... |
Autor: | kachnis [ 3.4.06, 22:02 ] |
Předmět příspěvku: | |
altik 35 A je na bezny uzivani...potkavacky a vsechno musis mit seriove..42 A uz ti dovoli 1 pridavny svetla a 55A uz ti dovoli dalkace, mhhovky... Proste bohate staci 42 A na obyc. skudku s pridavnejma dalkacema, na vetsi machrovani 55 A, mel sem vsechny 3 |
Autor: | Návštěvník [ 30.4.06, 10:57 ] |
Předmět příspěvku: | |
vopaje píše: Aligát píše: Jak případně poznam, jakej mam ve 120L alternátor? Ď. Máš to na něm vyražený. |
Autor: | cyz [ 6.5.06, 18:56 ] |
Předmět příspěvku: | |
K těm regulátorům - zaměnit kontaktní regulátor za elektronický výrobce nepovoluje. 55A alternátor používá záporné buzení, ty slabší kladné. Nevím přesně jak to funguje, ale 55A alternátor s kontaktním regulátorem má zcela změněnou proudovou a možná i napěťovou charakteristiku a zkrátka do dělá bordel, jezdil sem takto a po výměně za elektronický se vše zlepšilo. |
Autor: | ferrari [ 9.5.06, 20:06 ] |
Předmět příspěvku: | |
cyz píše: K těm regulátorům - zaměnit kontaktní regulátor za elektronický výrobce nepovoluje. 55A alternátor používá záporné buzení, ty slabší kladné. Nevím přesně jak to funguje, ale 55A alternátor s kontaktním regulátorem má zcela změněnou proudovou a možná i napěťovou charakteristiku a zkrátka do dělá bordel, jezdil sem takto a po výměně za elektronický se vše zlepšilo. Tak tak. Jednoducho, nemôžeš dať dokopy 55A alternátor a kontaktový regulátor, nemôžeš (neviem to popísať po technickej stránke, ale je to tak)! A naozaj, elektronické regulátory fungujú aj s 35 a 42 A. A ja som mal 42 A (je to ozaj na alternátore vyrazené), mal som žiarovky 100/90 W, mal som prídavné diaľkové, mal som vcelku výkonné autorádio (iba autorádio, bez zosilovača) a v pohode to šlo... |
Autor: | michalkatka [ 10.5.06, 09:17 ] |
Předmět příspěvku: | |
ferrari, všetko ti mohlo ísť, ale ak je odber vačší ako je schopný alternátor dodať, tak berie energiu z baterky, niektoré staré ruské autá mali skvelú vec namiesto kontrolky dobíjania, mali ampérmeter ktorý ukazoval kladné aj záporné hodnoty, čiže ak bolo dobíjanie v poriadku ( do baterky tiekol prúd ) ampérmeter ukazoval kladnú hodnotu, ak nie tak ukazoval do mínusu... keby si mal taký ampérmeter pripojený k baterke videl by si akým prúdom je nabíjaná rsp. vybíjaná... |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |