Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
vnitřní osvětlění https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=9&t=3580 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | euromen [ 12.2.07, 14:26 ] |
Předmět příspěvku: | vnitřní osvětlění |
jak je to s vnitřnim osvětlenim? proč je tam přepínač když neni zapojenej?? bylo to v nějaký příplatkový verzi?? ať sem koukal kam sem koukal tak v "jako na to" od Andrta to nikdy neni řešený... |
Autor: | Jerry [ 12.2.07, 14:50 ] |
Předmět příspěvku: | |
tata mel na GLS-ce jedno zapojeny na dvere a to druhy bylo na vypinac. ale jestli to bylo z originalu nebo si s tim nekdo hral, to nevim |
Autor: | Bukaj [ 12.2.07, 22:53 ] |
Předmět příspěvku: | |
Na těch lampičkách máš dva způsoby zapojení, jeden je zapojení přes dveřní spínač - tam je nevýhoda, že když máš otevřené dveře, tak to nejde vypnout. Jinak při zavřených dveřích můžeš vypínačem na lampičce normálně rozsvěcet a zhasínat, ale obě světla vždy najednou. Druhý způsob zapojení je, že je vyřazen z činnosti dveřní spínač a rozsvěcí se jen vypínačem. Tento způsob preferuji já, neboť když rozsvítí spolujezdec světlo třeba na mapu, tak řidiče neoslňuje to druhé světlo u jeho hlavy. Prostě ty dvě světla jsou na sobě nezávisle spínaná... Pak je ještě možnost kombinace - jedno světlo přes dveřní spínač, duhé přes vypínač... ...a aby toho nebylo málo, tak některé škodovky (zatím jsem nevykoumal podle jakého klíče to při výrobě dělali) mají místo druhého světla u spolujezdce madlo... (což mi rádi vytýkají někteří spolujezdci, že tam to madlo nemám...) |
Autor: | Matthes [ 12.2.07, 22:54 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ja mam madlo u spolujezdce 125L rv 89 |
Autor: | euromen [ 12.2.07, 23:04 ] |
Předmět příspěvku: | |
Bukaj píše: Na těch lampičkách máš dva způsoby zapojení, jeden je zapojení přes dveřní spínač - tam je nevýhoda, že když máš otevřené dveře, tak to nejde vypnout. Jinak při zavřených dveřích můžeš vypínačem na lampičce normálně rozsvěcet a zhasínat, ale obě světla vždy najednou. Druhý způsob zapojení je, že je vyřazen z činnosti dveřní spínač a rozsvěcí se jen vypínačem. Tento způsob preferuji já, neboť když rozsvítí spolujezdec světlo třeba na mapu, tak řidiče neoslňuje to druhé světlo u jeho hlavy. Prostě ty dvě světla jsou na sobě nezávisle spínaná... Pak je ještě možnost kombinace - jedno světlo přes dveřní spínač, duhé přes vypínač... ...a aby toho nebylo málo, tak některé škodovky (zatím jsem nevykoumal podle jakého klíče to při výrobě dělali) mají místo druhého světla u spolujezdce madlo... (což mi rádi vytýkají někteří spolujezdci, že tam to madlo nemám...) hmm tak to udělám dle svýho.. ncehám stávájící okruh..ale opravim to.. nebude to seriově zapojený ale paralelně s tim že natáhnu napájení z pojistky 1 jako stálý.. a pak přepínač bude splňovat můj požadavek.. na dveře bude svítít na jednu polohu a na druhou stále ale nejdřív koupim nový..těm starejm už děda pomáhal pákdou.. upadl vždy stejnej konektor ten mimo vypínač když už je ta palubka dole a dělá se kotrola kabeláže protože to tam nějak smrdělo.... |
Autor: | Bukaj [ 12.2.07, 23:11 ] |
Předmět příspěvku: | |
Matthes píše: Ja mam madlo u spolujezdce 125L rv 89 Jo, 125ky měly madlo snad všechny... i když teoreticky by tam mělo jít dát obojí (světlo pod madlem) |
Autor: | Cartmann [ 13.2.07, 05:31 ] |
Předmět příspěvku: | |
Matthes píše: Ja mam madlo u spolujezdce 125L rv 89 |
Autor: | Bukaj [ 13.2.07, 16:04 ] |
Předmět příspěvku: | |
Cartmann píše: Matthes píše: Ja mam madlo u spolujezdce 125L rv 89 Tak to někdo už měnil čalounění stropu a byl línej tam dát madlo, nebo světlo... Mámě se kdysi škodovka po výměně karoserie také vrátila bez zadních madel... to byl rok 89 |
Autor: | ventYl [ 14.2.07, 15:06 ] |
Předmět příspěvku: | |
no s tym stropnym osvetlenim je to vseobecne divne... existuje niekolko variantov... aj ja som videl 105s (1976), ktora mala na oboch stranach vpredu stropne osvetlenie, moja 105L(1987) ma madlo a bratova 120LS (1984 || 1985) ma tiez svetlo. |
Autor: | Martin 007 [ 14.2.07, 18:42 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ja mam v Rapidkovi 1986 - 87 též madlo u spolujezdce. Ve 105L 1983 jsou dvě světýlka Ale ta má výbavu podle 1984 - tak nevim. |
Autor: | Bukaj [ 14.2.07, 18:52 ] |
Předmět příspěvku: | |
No, pokud vím, tak Rapidy měly všechny madlo, a před rokem 1986 měly všechny škůdky lampičku. Někdy v roce 1986 se to lámalo (třeba Å je z února 1986 a má lampičku, Včelička je někdy z léta 1986 a má už madlo)... Je taky možný, že existovaly výjimky, nebo že se to občas dělalo na přání zákazníka. A jisté je, že to mohlo být třeba po výměně karoserie, nebo jen čalounění stropu uděláno tak, jak měl kdo náladu... |
Autor: | ventYl [ 14.2.07, 20:04 ] |
Předmět příspěvku: | |
no a ked sme uz pri stropnom osvetleni... nad zadnymi dverami pod madlom asi nie je diera na lampu, co? videl som to v golfe a bolo to vcelku uzitocne... |
Autor: | Bukaj [ 14.2.07, 20:10 ] |
Předmět příspěvku: | |
ventYl píše: no a ked sme uz pri stropnom osvetleni... nad zadnymi dverami pod madlom asi nie je diera na lampu, co? videl som to v golfe a bolo to vcelku uzitocne... Díra na lampu tam není, ale něco by šlo ubastlit - třeba světlo z Malucha, které není zapuštěné dovnitř, ale čohá ven... určitš je spousta lampiček, vhodných k tomuto účelu... třeba osvětlení SPZ z feldy - tam ti stačí malá díra |
Autor: | ventYl [ 14.2.07, 20:17 ] |
Předmět příspěvku: | |
Bukaj píše: ventYl píše: no a ked sme uz pri stropnom osvetleni... nad zadnymi dverami pod madlom asi nie je diera na lampu, co? videl som to v golfe a bolo to vcelku uzitocne... Díra na lampu tam není, ale něco by šlo ubastlit - třeba světlo z Malucha, které není zapuštěné dovnitř, ale čohá ven... určitš je spousta lampiček, vhodných k tomuto účelu... třeba osvětlení SPZ z feldy - tam ti stačí malá díra :wink: to by som sa skor priklonil k moznosti tam tu dieru urobit a dat tam povodne zapustene svietidlo. keby tam bolo velke maluchove svietidlo, tak to madlo prakticky strati svoju funkciu, lebo tam clovek nevopcha ruku |
Autor: | Bukaj [ 14.2.07, 20:22 ] |
Předmět příspěvku: | |
A co tak to světlo dát jedno centrálně doprostřed stropu? |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |