Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
predelani favo karb na bmm https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=9&t=3582 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | Belial [ 12.2.07, 20:03 ] |
Předmět příspěvku: | predelani favo karb na bmm |
čaj, přemýšlím nad předěláním svýho miláčka na stříkačku - co všechno k tomu potřebuju? v nádrži mám el. palivový čerpadlo - dobrej začátek jinak mě celkem zajímá co za dráty kam vede a tak vůbec, máte s tím někdo zkušenosti? nebo se to dělá akorát obráceně? |
Autor: | fert.j [ 12.2.07, 23:44 ] |
Předmět příspěvku: | |
jen blbej dotaz..Proc???nemyslis ze to pojede hur je obecne zname ze bmm jede hur nez karburator.uzcite to jde predelat |
Autor: | slovacek.milos [ 13.2.07, 07:07 ] |
Předmět příspěvku: | |
potřebuješ nejlépe totálku BMM, jinak se dostaneš do potíží a klepne tě pepka, musíš vyměnít všechno mimo motoru a převodovky, komplet elektroinstalaci pojistkovou desku, přístrojovku a taky si domysli STK je to zásah do konstrukce motoru ofic letíš miloš |
Autor: | Belial [ 13.2.07, 10:56 ] |
Předmět příspěvku: | |
hmm... no orig karb mozna jede lip nez bmm, jenomze ja nevim proc ale mam v nadrzi el. palivovy cerpadlo ktery me preplavuje karbec takze mi to nejede a moc to zere.. cilize bmm by pro me byl docela tuning - mensi spotreba a vetsi vykon.. kdybych vedel jak vyresit aby to cerpadlo davalo tlak jak mechanicka pumpa tak bych tam zadnou elektriku nemontoval.. ale zkousel sem uz takovejch veci.. a nic. a na bloku nejsou diry na pumpu, takze bych je tam musel vrtat, coz by znamenalo vytahnout motor ven.. proste je to prekomplikovany.. tak me napadlo to s bmm no ale jestli je to takova drbarna? |
Autor: | euromen [ 13.2.07, 11:38 ] |
Předmět příspěvku: | |
Belial píše: hmm... no orig karb mozna jede lip nez bmm, jenomze ja nevim proc ale mam v nadrzi el. palivovy cerpadlo ktery me preplavuje karbec takze mi to nejede a moc to zere.. cilize bmm by pro me byl docela tuning - mensi spotreba a vetsi vykon.. kdybych vedel jak vyresit aby to cerpadlo davalo tlak jak mechanicka pumpa tak bych tam zadnou elektriku nemontoval.. ale zkousel sem uz takovejch veci.. a nic. a na bloku nejsou diry na pumpu, takze bych je tam musel vrtat, coz by znamenalo vytahnout motor ven.. proste je to prekomplikovany.. tak me napadlo to s bmm no ale jestli je to takova drbarna? a co nějakej regulator tlaku dát na hadici??? |
Autor: | fert.j [ 13.2.07, 11:49 ] |
Předmět příspěvku: | |
a co to mas za motor ze tam nejsou diry na klasickou pumpu???a na cem drzi ta zaslepka ?????? |
Autor: | Vašek Tábor [ 13.2.07, 12:02 ] |
Předmět příspěvku: | |
Vždyť na karburátoru je přepad, takže se to stejně vrací zpátky, ne? Jako z toho odkalovače, nebo co to tam je. A kdyby ne, nešlo by čerpadlo trošku zpomalit, aby netlačilo tolik benzínu? |
Autor: | fert.j [ 13.2.07, 12:29 ] |
Předmět příspěvku: | |
jo je tam prepad ale v celim potrubi je vetsi tlak a ten prepad neni regulator tlaku |
Autor: | Kachnis [ 13.2.07, 13:11 ] |
Předmět příspěvku: | |
myslim ze o tuning by neslo...BMM aby dosahlo 50kW ma ostrejsi vacku nez karburatorovy facko... |
Autor: | Belial [ 13.2.07, 16:54 ] |
Předmět příspěvku: | |
motor mam 136b, zadna zaslepka po pumpe tam neni.. proste tam na pumpu neni dira. na karbu sice je odbublinkovavaci nadobka s prepadem, ale ten to proste nestiha.. a regulator tlaku se snazim marne sehnat uz dlouho, ale pochybuju ze bych mel to stesti a sehnal presne takovej, aby zredukoval tlak na uroven mechanicke pumpy. krom toho, cerpadlo dava konstantni tlak, kdezto pumpa dava podle otacek motoru. a to cerpadlo sem zpomalit zkousel, daval sem na nej ruzny odpory nebo tak neco ale proste jak nema svejch 12v tak nejede vubec :/ |
Autor: | slovacek.milos [ 13.2.07, 17:30 ] |
Předmět příspěvku: | |
Vašek Tábor píše: Vždyť na karburátoru je přepad, takže se to stejně vrací zpátky, ne? Jako z toho odkalovače, nebo co to tam je. A kdyby ne, nešlo by čerpadlo trošku zpomalit, aby netlačilo tolik benzínu? vašku ten odbublinkovávač to vžádném případě nestihne a ta vratka má snad menší průměr miloš |
Autor: | Belial [ 13.2.07, 17:35 ] |
Předmět příspěvku: | |
slovacek.milos píše: Vašek Tábor píše: Vždyť na karburátoru je přepad, takže se to stejně vrací zpátky, ne? Jako z toho odkalovače, nebo co to tam je. A kdyby ne, nešlo by čerpadlo trošku zpomalit, aby netlačilo tolik benzínu? vašku ten odbublinkovávač to vžádném případě nestihne a ta vratka má snad menší průměr, já bych tam dal ac pupu a na čerpadle bych odpojil +, miloš jenomze na ac pumpu tam neni dira :O a vrtat blok tak bych musel vyhodit motor ven, krom toho nemam jak/kde vyfrezovat tu nejvetsi diru |
Autor: | slovacek.milos [ 13.2.07, 17:46 ] |
Předmět příspěvku: | |
jo už jsem se opravil sem blbě přečetl mám ještě jeden nápad ale zjisti zda trubka která ti odvádí palivo do nádrže má stejný průměr jak ta co ho přivádí, pokud by měla stejný průměr šly by koupit dva T kusy a uidělat obtok odbublinkovače, tím bys snížil tlak napiš email ti to naluju, T kusy se prodávají v gumexu nebo v akvaristice vzduchotechnice různě miloš |
Autor: | patrik-hp [ 13.2.07, 18:59 ] |
Předmět příspěvku: | |
A co vzít svorku nebo prostě šroubovací pásku a omezit hned z výstupu čerpadla průtok??? Seškrtit? |
Autor: | slovacek.milos [ 14.2.07, 07:45 ] |
Předmět příspěvku: | |
patrik-hp píše: A co vzít svorku nebo prostě šroubovací pásku a omezit hned z výstupu čerpadla průtok??? Seškrtit? pak je zase otázka aby neshořelo, kolikrát byl ucpaný filtr tak že to ještě nebylo na výkonu poznat a shořelo čerpadlo, po krátké době vyhořelo i vyměněné čerpadlo miloš |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |